MUMBAI: Son iki yılda büyük bir farkındalık yarattıktan sonra, MSEDCL artık dijital ödemeleri seçen bir milyondan fazla tüketiciye sahip.
MSEDCL üst düzey yetkilisi, “Kasım ayında, Maharashtra’da aylık elektrik faturasını çevrimiçi olarak ödeyen 1,11 crore tüketicimiz vardı. Bu, fatura ödemeleri için 2.230 crore Rs’yi mümkün olan en hızlı şekilde toplamamıza yardımcı oldu” dedi. Ayrıca, sürecin konut, ticari ve endüstriyel kategorilerden tüketiciler için zaman ve enerji tasarrufu sağladığını söyledi.
“Eskiden tüketiciler belirli saatlerde toplama merkezlerimizde uzun kuyruklarda beklerdi. Şimdi bu kuyruklar kısaldı.” . “Çevrimiçi ödeme penceremiz 7×24 açık ve maksimum kullanıcıyı dijitale geçmeye davet ediyoruz” diye ekledi.
MSEDCL tarafından paylaşılan istatistikler, yaklaşık 50 lakh tüketicinin – dijitali tercih eden toplam kullanıcıların yaklaşık %50’si – Mumbai, Thane, Navi Mumbai, Kalyan, Vasai-Virar ve Panvel’in bazı kısımlarını kapsayan Konkan bölgesinden geldiğini gösterdi. Bir yetkili, Kasım ayında çevrimiçi olarak 1.000 Rs’den fazla crore ödediklerini söyledi.
Pune örneğinde, Nagpur’da 750 Rs’den fazla ödeyen 34 tüketici vardı, 19 lakh’tan fazla tüketici çevrimiçi olarak aylık elektrik faturası olarak yaklaşık 300 Rs ödedi.
Uygulama hem İngilizce hem de Marathi dillerinde mevcut olsa da kredi kartı, banka kartı, internet bankacılığı ve diğer modlarla ödeme yapılabilir.
MSEDCL üst düzey yetkilisi, “Kasım ayında, Maharashtra’da aylık elektrik faturasını çevrimiçi olarak ödeyen 1,11 crore tüketicimiz vardı. Bu, fatura ödemeleri için 2.230 crore Rs’yi mümkün olan en hızlı şekilde toplamamıza yardımcı oldu” dedi. Ayrıca, sürecin konut, ticari ve endüstriyel kategorilerden tüketiciler için zaman ve enerji tasarrufu sağladığını söyledi.
“Eskiden tüketiciler belirli saatlerde toplama merkezlerimizde uzun kuyruklarda beklerdi. Şimdi bu kuyruklar kısaldı.” . “Çevrimiçi ödeme penceremiz 7×24 açık ve maksimum kullanıcıyı dijitale geçmeye davet ediyoruz” diye ekledi.
MSEDCL tarafından paylaşılan istatistikler, yaklaşık 50 lakh tüketicinin – dijitali tercih eden toplam kullanıcıların yaklaşık %50’si – Mumbai, Thane, Navi Mumbai, Kalyan, Vasai-Virar ve Panvel’in bazı kısımlarını kapsayan Konkan bölgesinden geldiğini gösterdi. Bir yetkili, Kasım ayında çevrimiçi olarak 1.000 Rs’den fazla crore ödediklerini söyledi.
Pune örneğinde, Nagpur’da 750 Rs’den fazla ödeyen 34 tüketici vardı, 19 lakh’tan fazla tüketici çevrimiçi olarak aylık elektrik faturası olarak yaklaşık 300 Rs ödedi.
Uygulama hem İngilizce hem de Marathi dillerinde mevcut olsa da kredi kartı, banka kartı, internet bankacılığı ve diğer modlarla ödeme yapılabilir.