2045 yılına gelindiğinde Prag'da üçüncü bir insan daha yaşayacak 5. Eğitim ve hizmetlere yönelik baskı artacak

EnondeR

New member
Buna göre Prag 5'te yaşayanların sayısı önümüzdeki yirmi yılda çarpıcı biçimde artacak. Ona göre bu durum, özellikle sosyal hizmetler ya da çarklar üzerinde zaten var olan baskıyı artıracak.


Şu anda yaklaşık 95.000 kişi beş kentsel bölgede kalıcı olarak yaşıyor. Krokem Ondej paek şirketinin tahmin yazarlarından biri, 2022 ile 2023 yılları arasında Prag topraklarına taşınan sakinlerin sayısında Ukrayna krizinin neden olduğu keskin bir artış olacağını söylüyor 5. Skokov'un nüfusu yıldan yıla yedi bini geçmedi. Prag 5'in bölge meclis üyesi Alena Janourkov (Prag 5 ağlıyor), krizin başlangıcından bu yana şehrin yaklaşık 900 Ukraynalı çocuğu ilkokullara aldığını ekledi.


Yeni k yazdır



2045 yılında burada toplam 30.000 kişi olacak. Yaşlılar da olmalı, sayıları 15 binden 25'e çıkacak. Ayrıca temel bisiklet çağındaki çocukların da iki bini geçmemesi gerekiyor.



Prag şehrinin tahmini nüfus artışı 5 (19 Haziran 2024)



Dolayısıyla tahmin, Prag 5'in depolarındaki kapasiteyi buna göre artırmak zorunda kalacağını açıkça doğruluyor. Özellikle de durum şu anda kritik olduğunda. Bisiklet kapasitesinin yetersizliği Prag'ın tamamını fiilen etkiliyor5 ve bu da bazı yoğun inşaatların olduğu bölgelere yol açıyor. Koch'taki durum açık ara en kötüsü. Örneğin bu yıl Nepomuck İlköğretim Okulu'na 150 çocuk kaydoldu. Bu kesinlikle aşırı bir durum. Bazen Janurkov yakınlarında haftada 30 çocuk olmasına rağmen bir şekilde bunu başardık.


Buradaki duruma, henüz kutsanmamış anlaşmaya göre neredeyse yarısının sermaye tarafından ortak finanse edilmesi gereken yeni Na Vi Bisiklet Üssü yardımcı olmalı. Ancak belediye meclisi şimdi projeyi sadece ilki değil, bir tür bisiklet deposu da olacak şekilde değiştirip değiştirmemeyi düşünüyor.


Bu durumda durum en çok Barrandov için daha da kötüleşecek. Tahminlere göre şu anda 6 ila 14 yaşları arasında yaklaşık iki bin çocuk var, ancak Barrandov'un çok kapalı bir alan olması nedeniyle yirmi yıl içinde yaklaşık 2.700 çocuk olacak. Janourkov, oradaki çocukların yalnızca çok azının diğer kentsel alanlara bisikletle gidebildiğini anlatıyor.


Yeni bir tekerlek olabilir, ancak Prag 5'in arazi geliştirme ve stratejik yatırımdan sorumlu belediye başkanı Radek Janouk'a (Prag 5 sob) göre, arazinin sahipleri ile daha sonra bunu sağlayacak olan geliştirme şirketi Finep arasında arazinin satın alınmasına ilişkin görüşmeler yapılıyor. , yeni başladık.


Vltava yakınlarındaki Smchov Caddesi örneğinde, şehrin diğer yollarındaki bisikletlere erişim çok daha fazladır, örneğin Prag'daki bazı mağazalara köpek bisikletiyle gitmek 2. Sekyra Grubu, Smchov istasyonu ve Na Knec otobüs terminali arasında, önümüzdeki yirmi yılda bu çantanın ikiyüzlülüğünün temel zorunlu turunu doğuracak.


Her ne kadar geliştirici şehre bir bisiklet inşa edebilmesi için şehre bir parça arazi sağlayacak olsa da, binanın kendisi yaklaşık bir milyara mal olacak ki bu, Prag 5 kadar büyük bir şehrin bile kapsamının tamamen ötesinde.


Her iki taraf da uygun teklif



Öyle görünüyor ki, birkaç ay sonra belediye binası nihayet projeyi kabul etmesi ve tekerleğin inşası için ödeme yapması gereken belediye başkanıyla bir anlaşmaya vardı. Prag 5 belediye başkanı Radka imkov (Prag 5 hıçkırık), ön anlaşmanın başkentin yalnızca Smchov Şehri'ndeki bisikletin inşası için ödeme yapmakla kalmayıp, aynı zamanda Z Na Vi'nin inşaatına 200 milyon dolar katkıda bulunacağını öngördüğünü bildirdi. bisikletin 2028 yılında açılabileceği gerçeği.


Bana göre beş şehir merkezi, başkentin orta boy bisikletlerin dış mekan kapasitesi için kullanacağı Vltavsk caddesindeki Smchov'daki iki binayı belediyeye devretmeli. Anlaşmanın konsey tarafından en az iki kez onaylanması gerekiyor.


Janourkov'a göre, yeni bisiklet üretmenin mali karmaşıklığı nedeniyle diğer durumlarda Prag 5, hangi farklı kapasite biçiminin en uygun olduğuna karar verecek. Radlice vakasında çok güzel bir çalışmamız var, ancak en iyi seçeneğin Waltrovka'da tamamen yeni bir bisiklet inşa etmek mi olduğundan, yoksa Santoka'daki temel bisikletlerin kapasitesini arttırmanın daha iyi olup olmayacağından emin değiliz. Radlick. Janourkov, bunu burada yapabiliriz, ancak başka bir pavyon ve benzerinin inşaatı sürüyor, diye açıklıyor. Onlara göre şehir yönetiminin böyle bir kararı, tahminlerin hazırlanacağı konseptin temelini oluşturuyor.