Avrupalı uzmanlar, Vtoni’de yeni bir köprü inşa etmenin onarım yerine daha ucuz olacağını söyledi

EnondeR

New member
Dernek bugün, Sprva eleznic’in yeni köprü için Avrupa Yatırım Bankası’ndan (EIB) emekli maaşı almayacağını öne sürdü. Derneğe göre üniversiteye gerek yok. Ancak projenin finansmanının Jaspers ajansıyla iletişime geçileceğini söyledi.


Jaspers, Kasım 2005’ten bu yana şehirlere ve bölgelere büyük altyapı projelerinin hazırlanmasında yardımcı olan, Avrupa Komisyonu, EIB ve Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’nın uzman grubudur.


Bulgularına göre, Vtos köprüsünün iki ana varyantını karşılaştıran bir işleme değerlendirmesi için ajansa başvurdu. Yani yeniden inşa edilmesi ve yerini yeni bir yapıya bırakma olasılığı.


Kuruluşun sonuçlarına göre yapılan değerlendirmelerde, yeni köprünün 1,2 milyar krona, yeni ray hattının inşasıyla yeniden inşasının ise 1,75 ve 2 milyar krona mal olacağı, böylece köprünün yeni bir yapıyla değiştirileceği ortaya çıktı. yaklaşık %40 daha ucuz olabilir.


30 yıl içinde inşaata yapılacak yatırımlar, yeni inşaat durumunda 80 milyon kron, yeniden inşa durumunda ise 280 milyon kron olacak. S’ye göre uzmanlar yeniden inşanın uzunluğunu 33 ve 41 ay olarak tahmin ederken, köprünün değiştirilmesi iki yıl sürdü.


Ona göre, eski köprünün onarımı muhtemelen ömrünü yaklaşık 30 yıl uzatacak, yeni köprünün ömrü ise en az 100, hatta uygun şekilde onarılırsa 150 yıl sürecek.


İnşaat inşaatının editörü, ülkemizde benzer ulaşım yapılarının inşasının birkaç yüz yıl sürdüğünü hesaba kattığımızda, yeniden inşa seçeneğinin projektörün hemen yeniden başlatılması gerektiği anlamına geleceğini söyledi. Peki ya birkaç on yıl sonra köprüye ne demeli? S departmanı Pavel Paidar.


Ölümle birlikte köprü inşaatının yerini yeni bir muhalefet derneği olan Nebourat aldı. Nebourat, köprüye karşı bir imza kampanyası düzenleyerek suç duyurusunda bulundu. Şu ana kadar 18.000 kişi internette köpeğe destek verdi.


Dernek bugün Facebook’ta Jaspers ajansıyla temas halinde olduğunu ve buna göre mevcut EIB’nin fonlarını kullanması için bir güncelleme yayınlandığını duyurdu.


Sözcü Nela Eberl Friebov, Jaspers uzman ekibinin işleme analizi sırasında yalnızca müşteriyle, yani Ulaştırma Bakanlığı ve S. ile iletişim kurduğunu belirtti. Ona göre iletişim yalnızca teslim edilen teknik belgelerin revizyonu ve bunların karşılaştırılması ile ilgiliydi.


Mevcut durumda, Jaspers ile ilgili AB ve EIB programlarından finansman projesi hakkında iletişim kurmadık. Finansmanın, tüm binalarda standart olduğu gibi yenilemenin bir sonraki aşamasında ayrıntılı olarak açıklanacağını söyledi.


Avrupa’dan bir sübvansiyon alabilmek için projenin ekonomik açıdan da savunulabilir olması gerektiğini ve şartlardan birinin, mali açıdan daha ucuz bir seçeneğin, yani yeni bir köprünün inşasının tercih edilmesi gerektiğini ekledi.


Böylece dernek, S’nin de savunduğu gibi, köprüyü raydan ayırmanın gerekliliğini bağımsız bir ulaşım teknoloji uzmanına kanıtlattığını paylaştı. Yeni raylı sistem inşaatlarıyla mevcut yapıların korunmasına destek veren belediye, kapasitenin de artırılmasını istiyor.


Girişim, yaptığı değerlendirmeye göre üniversitenin güvenlik ekipmanlarının modernize edilmesine gerek olmadığını belirtti. N’ye göre anketin bulguları, beş hafta içinde sunmayı planladığı çalışmayla özetleniyor.


Vtona üzerindeki demiryolu köprüsü orijinal haliyle 15 Ağustos 1872’de açıldı. 19. ve 20. yüzyılların başında yerini hala Vltava Nehri’nin üzerinde uzanan bir köprü aldı.


Uzmanlara göre yapı, Prask Anıt Koruma Alanı’ndaki önemli bir teknik kültürel anıt. 2008 yılında köprüyü soymak için. Köprünün 2004 yılında aldığı koruma anıtlarını geçmişte iki kez kaldırmaya çalıştı.


Geçtiğimiz yıl organizasyon, köprünün sadece alt kısmının testereyle korunarak tarihi üst beton yapının yenisiyle değiştirilmesiyle başarılı olan projenin uluslararası mimari yarışmasının sonuçlarını sundu.


Buna karşı yerel halk, belediye politikacıları ve anıtlar arasında binanın görünümünün korunmasını talep eden bir direniş dalgası yükseldi. Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS), bir sonraki adıma yıl sonuna kadar karar vermek istediğini belirtti.