BENGALURU: Geçen Cuma trafik polisleri, teknisyenlerin eşlik ettiği yükseklik bariyerini indirdi S Haç Yolu Panathur, Balagere’de dar yolda ağır eşya ithalatını durduran ve büyük trafik sıkışıklığına neden olan.
Hatırlanacağı gibi, 11 Kasım’da TOI, okul otobüslerinin iki buçuk saat yolda kaldığını ve o zamana kadar dersleri bittiği için çocukları evlerine bırakmak zorunda kaldığını bildirdi. Saat 07:30 sıralarında evden çıkan çocuklar, saat 11:00’e kadar trafikte mahsur kaldı.
Şimdi yükseklik bariyeri 4,5 metreden 3 metreye düşürüldü ve damper, kamyon ve otobüs gibi çoğu ağır taşıt kısıtlandı. İşe gidip gelenlerin çoğu rahatlamış olsa da, bazı yerel halk endişelerini dile getirerek bariyerin çocuklarının okul otobüslerini durduracağını ve onları farklı, daha uzun bir rota kullanmaya zorlayacağını söyledi.
Birinden bir tweet Narasimha Rao okuyun: “Artık okul otobüsleri bu yolu kullanamıyor. Okul otobüsü yüksekliği ile ilgili uygulamadan önce temel araştırma yapıldı mı? Artık çocuklar 3 yerine 10 km yol gidiyor. İtfaiye aracı geçemiyor. Burada ne başardık (sic).”
HAL istasyonundan kıdemli bir trafik görevlisi, S Kavşağı’ndaki trafik sıkışıklığını azaltmak için bariyerin indirildiğini ve bir veya iki okul otobüsüne çarptığı için geri dönüp bariyeri kaldıramayacaklarını söyledi. “İtfaiye araçları için farklı yollarımız ve seçeneklerimiz var. Bariyeri indirdiğimiz günden bu yana S Cross Road’daki trafik sıkışıklığı önemli ölçüde azaldı. Bariyerin altından geçemeyen bazı okul servislerinin sıkıntısını anlıyoruz.”
Özel apartmanlara günde 24 saat su sağlamak için çok sayıda su tankerinin yol kat ettiği sorulduğunda, memur, “Yüksekliği 3 fitten az olan su tankerleri kolayca hareket eder” dedi.
Yetkili, kalıcı bir çözümü uygulamaya koyarken, “Bütün bu sorunlar ancak S Kavşağı genişletildikten sonra çözülebilir” dedi.
Onun görüşünü yineleyen bir Twitter kullanıcısı şunları yazdı: “Yerel makamların kısa vadeli düzeltmeleri bölge sakinlerinin sorunlarını artırdı!! Yıllardır bekleyen S-çapraz genişletmesinden hâlâ söz edilmiyor.”
Hatırlanacağı gibi, 11 Kasım’da TOI, okul otobüslerinin iki buçuk saat yolda kaldığını ve o zamana kadar dersleri bittiği için çocukları evlerine bırakmak zorunda kaldığını bildirdi. Saat 07:30 sıralarında evden çıkan çocuklar, saat 11:00’e kadar trafikte mahsur kaldı.
Şimdi yükseklik bariyeri 4,5 metreden 3 metreye düşürüldü ve damper, kamyon ve otobüs gibi çoğu ağır taşıt kısıtlandı. İşe gidip gelenlerin çoğu rahatlamış olsa da, bazı yerel halk endişelerini dile getirerek bariyerin çocuklarının okul otobüslerini durduracağını ve onları farklı, daha uzun bir rota kullanmaya zorlayacağını söyledi.
Birinden bir tweet Narasimha Rao okuyun: “Artık okul otobüsleri bu yolu kullanamıyor. Okul otobüsü yüksekliği ile ilgili uygulamadan önce temel araştırma yapıldı mı? Artık çocuklar 3 yerine 10 km yol gidiyor. İtfaiye aracı geçemiyor. Burada ne başardık (sic).”
HAL istasyonundan kıdemli bir trafik görevlisi, S Kavşağı’ndaki trafik sıkışıklığını azaltmak için bariyerin indirildiğini ve bir veya iki okul otobüsüne çarptığı için geri dönüp bariyeri kaldıramayacaklarını söyledi. “İtfaiye araçları için farklı yollarımız ve seçeneklerimiz var. Bariyeri indirdiğimiz günden bu yana S Cross Road’daki trafik sıkışıklığı önemli ölçüde azaldı. Bariyerin altından geçemeyen bazı okul servislerinin sıkıntısını anlıyoruz.”
Özel apartmanlara günde 24 saat su sağlamak için çok sayıda su tankerinin yol kat ettiği sorulduğunda, memur, “Yüksekliği 3 fitten az olan su tankerleri kolayca hareket eder” dedi.
Yetkili, kalıcı bir çözümü uygulamaya koyarken, “Bütün bu sorunlar ancak S Kavşağı genişletildikten sonra çözülebilir” dedi.
Onun görüşünü yineleyen bir Twitter kullanıcısı şunları yazdı: “Yerel makamların kısa vadeli düzeltmeleri bölge sakinlerinin sorunlarını artırdı!! Yıllardır bekleyen S-çapraz genişletmesinden hâlâ söz edilmiyor.”