Beş yıl boyunca trafik kısıtlamalarından kaçınmak için güçlerinizi birleştirin, bir hazırlık aşaması ve bir tamamlama aşaması ortadan kalkacak. Onarımlar sorunsuz bir şekilde birbirini takip edecek, süreç trafik işaretlerinin tanınmasını da kapsayacak.
Trafik önlemlerinin ayrıntıları bu ay yapılacak bir basın toplantısında polise sunulacak. Ancak bu yolların fikir alışverişine açık kalacağı kesin.
Başlangıçta planımız köprünün 100'ünü 2024'te, diğer yarısını da 2025'te devam ettirmekti. Alternatif dediğimiz plan ise iki etabın arka arkaya tamamlanmasıydı. Böylece köprünün sadece yarısı kapatılacak, trafik tedbirlerinin kapsamı bugün bildiğimiz gibi olacak, yani her yönde trafik şeritleri olacak ve dördüncü etap Jozef Sink köprüsüne sorunsuz bir şekilde bağlanacak. TSK genel yayın yönetmeni geçen Aralık ayında yaptığı açıklamada, bu şekilde yeniden yapılanmanın bir yıl kısalacağını söyledi.
TSK, 2023 yılında köprünün Smchov'dan Branko yönündeki diğer tarafı ile K Barrandovu caddesinden rampa üzerindeki inşaatını tamamladı. Çalışmalar mayıs ayından sonuna kadar herhangi bir dış sorun yaşanmadan sürdü.
Bu yaz onarım çalışmaları arasında köprünün kuzey tarafındaki mesnetlerin değiştirilmesi de vardı. Tünelin sonunda inşaat çalışmaları Modansk Caddesi'ndeki kaldırım ve bisiklet yolunu kapattı.
1983 yılında inşa edilen Barrandovsk köprüsü belediye çevre yolunun bir parçası ve yakın zamana kadar hiçbir zaman onarılmadı. Günde yaklaşık 140.000 araba geçiyor ve bu da onu Prag'ın en işlek yolu yapıyor.
Yeniden yapılanma birkaç yıla yayılır ve her zaman yalnızca yüz yıl sürer. İlk yüz onarım 2022 yılında başladı. Çalışmalar yaklaşık 590 milyon krona mal olacak.
Prag'daki Barrandovsky köprüsündeki mevcut trafik durumu:
Trafik önlemlerinin ayrıntıları bu ay yapılacak bir basın toplantısında polise sunulacak. Ancak bu yolların fikir alışverişine açık kalacağı kesin.
Başlangıçta planımız köprünün 100'ünü 2024'te, diğer yarısını da 2025'te devam ettirmekti. Alternatif dediğimiz plan ise iki etabın arka arkaya tamamlanmasıydı. Böylece köprünün sadece yarısı kapatılacak, trafik tedbirlerinin kapsamı bugün bildiğimiz gibi olacak, yani her yönde trafik şeritleri olacak ve dördüncü etap Jozef Sink köprüsüne sorunsuz bir şekilde bağlanacak. TSK genel yayın yönetmeni geçen Aralık ayında yaptığı açıklamada, bu şekilde yeniden yapılanmanın bir yıl kısalacağını söyledi.
TSK, 2023 yılında köprünün Smchov'dan Branko yönündeki diğer tarafı ile K Barrandovu caddesinden rampa üzerindeki inşaatını tamamladı. Çalışmalar mayıs ayından sonuna kadar herhangi bir dış sorun yaşanmadan sürdü.
Bu yaz onarım çalışmaları arasında köprünün kuzey tarafındaki mesnetlerin değiştirilmesi de vardı. Tünelin sonunda inşaat çalışmaları Modansk Caddesi'ndeki kaldırım ve bisiklet yolunu kapattı.
1983 yılında inşa edilen Barrandovsk köprüsü belediye çevre yolunun bir parçası ve yakın zamana kadar hiçbir zaman onarılmadı. Günde yaklaşık 140.000 araba geçiyor ve bu da onu Prag'ın en işlek yolu yapıyor.
Yeniden yapılanma birkaç yıla yayılır ve her zaman yalnızca yüz yıl sürer. İlk yüz onarım 2022 yılında başladı. Çalışmalar yaklaşık 590 milyon krona mal olacak.
Prag'daki Barrandovsky köprüsündeki mevcut trafik durumu: