Barrandovski köprüsünün onarımı sırasında Strakonická'dan gelen rampa 11 Mart'tan itibaren kapatılacak

EnondeR

New member
İki TSK, köprünün birkaç yıllık onarımının bu yıl tamamlanması gerektiğini, çalışmaların yaz tatili sonuna kadar tamamlanacağını söyledi.


Hib ve Peterka'ya göre Clem'in Strakonick'teki rampayı kapatmasının amacı, üzerindeki birçok geçişten birini ortadan kaldırarak köprüye giden trafiği kolaylaştırmak. Aynen böyle, rüyamda köprüden araba sürdüğümü görüyorum.


Barrandovsk köprüsü iki köprüden oluşuyor; diğeri arabaların Smochov'dan Branko'ya doğru hareket ettiği, kuzeydeki ise arabaların ters yönde ilerlediği köprü.


Arabalar için Lihovar'a dönüş rampasını kullanın ve Prag pistindeki dolambaçlı rotaları kullanın



Geçen yıl ve ondan önceki yıl da Smchov'dan Branko'ya giden köprüyü onarmışlardı. 1983'ten kalma köprü günde 140.000 araba taşıyor ve bu da onu Çek Cumhuriyeti'nin en işlek köprüsü yapıyor.


Onarımın Prag'a taşınması uzun zaman alacak, kendimize yalan söylemeyeceğiz ama çok uzun zamandır hazırlanıyor. Hib, en kritik aşamanın su olduğunu, ilk birkaç günde onu yiyen sözde aptallar olmadığını söyledi. idie hemen değerlendirmeye alınmasını ve eğer mecbur değilseniz köprüden kaçınmanızı istedi.


Strakonick'ten günde ortalama 13.000 araba, Barrandov'dan ise 22.000 araba geliyor. TSK'ya göre, Strakonick, Smchov ve Barrandov'dan gelen araçların köprüye çıkması ve köprüde şerit hayali oluşması halinde, köprüye arabalar sığmayacak.


Modellerde karşılaştırmalı bir değişkene odaklandık ve Strakonick'ten gelen kapalı rampa için sonuçların net olduğu ortaya çıktı; Lihovar'a dönüş rampasında ve Praska pisti boyunca yan yollarda bu 13.000 araca hizmet verebildiğimizde, dedi Peterka.


Ona göre rampanın dışı doğrudan köprünün güvenliğine karşılık geliyor. Strakonick'ten gelen arabalar, Smchov ve Barrandov'dan gelen arabalarla birlikte köprü durağına katılmak zorunda kalmayacak, bunun yerine kuzeyden Lihovar'daki araba akışına katılacak.


Köprüde, tıpkı önceki beş onarımda olduğu gibi, insanlar bu şeritler yerine her yöne doğru araç kullanacak. Jin debriyajından itibaren sol şeritteki arabalar ters yöne gidiyor. Yılın ilk yarısında Barrandov ve Strakonice istikametinde sürdüğüm sözde “benim günüm”de bir şerit kapatılacak.


TSK'nın henüz değişikliklerle ilgili tam ve ayrıntılı bir görüşü yok ancak editör yardımcısı Jih Hjek'e göre bu gece gerçekleşecek ve köprüde sorun yaşanmaması gerekiyor.


TSK, ilk başta onarımların 5 yılda tamamlanacağını açıklamıştı ancak geçtiğimiz hafta 2024 ve 2025 yıllarına ait kalan çalışmaların bir yıl içinde tamamlandığını duyurdu. Orijinal mahalden onarım aşamasının olduğu mahalleye kadar olan yürüyüş Haziran ayı sonunda tamamlanır.


Onarım süresi boyunca herhangi bir kaza durumunda köprünün her iki ucunda araç çekme tertibatı hazır bulundurulacaktır. Zaman zaman yapılan değişiklikler nedeniyle tam olarak bir düşüş olacak. TSK, onarımın çevresindeki kritik noktalarda trafik ışık sisteminde değişiklik yaparak, toplu ulaşımda ise slo 21 numaralı tramvay hattını gönderecek. Değişiklikler, slo 125 ve 170 numaralı otobüsleri de kapsayacak.