MUMBAI: Batı Demiryolu (WR), Mart 2023’e kadar Khar ve Goregaon arasındaki 12 km’lik bir alanda altıncı hattı ve 2025’e kadar tüm koridoru açabilecek.
2025 yılına kadar altıncı hattın tamamı açıldığında, yetkililer WR hizmetlerinin sayısını %20’ye kadar artırabilir.
WR’nin genel müdürü Ashok Kumar Misra “Khar-Goregaon hattını Mart 2023’e kadar açmayı kendimize hedef olarak belirledik.”
Şu anda Borivali’den beşinci bir hat var. Santa Cruz ve dan mahim Mumbai Central’a. Mahim ve Khar arasındaki kayıp halka, yer eksikliğinden kaynaklanmaktadır. Demiryolları şimdi, beşinci ve altıncı hatlar için alan yaratmak üzere bu bölümdeki Havenlijn’in hizalamasını yeniden tasarlamaya karar verdi.
Bu arada, Bombay Büyükşehir Bölgesi Kalkınma Otoritesi (MMRDA) ile koordinasyon içinde Yeniden Yerleşim ve Rehabilitasyon (R&R) programı kapsamında çalışmak, özellikle Borivli, Goregaon-Andheri ve Kirli İnci.
WR, Ar-Ge ve arazi hibeleri için paradan payına düşeni ödediğini söyledi. Ancak birçok noktada öncelik henüz mevcut değil ve bununla birlikte son tarihler konusundaki belirsizlik.
Üst düzey bir WR yetkilisi, “Toplayıcının sipariş verdiği Borivali’de 14 ve Vile Parle’de 3 bina var, ancak demiryolları 2015’te 11.51 Rs ödemesine rağmen MMRDA son formaliteyi tamamlamadı.” Ayrıca arada Andheri ve Goregaon, projeden etkilenen 207 kişi Mankhurd’da apartman tahsisini kabul etmedi; batı banliyölerine taşınmak istiyorlar. Khar ve Borivali arasında Ar-Ge kapsamında tahsis alan 358 kişiden sadece 260’ının kabul ettiğini ve alanı terk ettiğini söyledi.
Altıncı hat için gerekli olan arazinin yaklaşık yüzde 95’i bu hat için müsait.
Mumbai Kentsel Ulaşım Projesi (II) kapsamındaki altıncı hat projesi, şehirdeki en çok ertelenen demiryolu projelerinden biridir.
2025 yılına kadar altıncı hattın tamamı açıldığında, yetkililer WR hizmetlerinin sayısını %20’ye kadar artırabilir.
WR’nin genel müdürü Ashok Kumar Misra “Khar-Goregaon hattını Mart 2023’e kadar açmayı kendimize hedef olarak belirledik.”
Şu anda Borivali’den beşinci bir hat var. Santa Cruz ve dan mahim Mumbai Central’a. Mahim ve Khar arasındaki kayıp halka, yer eksikliğinden kaynaklanmaktadır. Demiryolları şimdi, beşinci ve altıncı hatlar için alan yaratmak üzere bu bölümdeki Havenlijn’in hizalamasını yeniden tasarlamaya karar verdi.
Bu arada, Bombay Büyükşehir Bölgesi Kalkınma Otoritesi (MMRDA) ile koordinasyon içinde Yeniden Yerleşim ve Rehabilitasyon (R&R) programı kapsamında çalışmak, özellikle Borivli, Goregaon-Andheri ve Kirli İnci.
WR, Ar-Ge ve arazi hibeleri için paradan payına düşeni ödediğini söyledi. Ancak birçok noktada öncelik henüz mevcut değil ve bununla birlikte son tarihler konusundaki belirsizlik.
Üst düzey bir WR yetkilisi, “Toplayıcının sipariş verdiği Borivali’de 14 ve Vile Parle’de 3 bina var, ancak demiryolları 2015’te 11.51 Rs ödemesine rağmen MMRDA son formaliteyi tamamlamadı.” Ayrıca arada Andheri ve Goregaon, projeden etkilenen 207 kişi Mankhurd’da apartman tahsisini kabul etmedi; batı banliyölerine taşınmak istiyorlar. Khar ve Borivali arasında Ar-Ge kapsamında tahsis alan 358 kişiden sadece 260’ının kabul ettiğini ve alanı terk ettiğini söyledi.
Altıncı hat için gerekli olan arazinin yaklaşık yüzde 95’i bu hat için müsait.
Mumbai Kentsel Ulaşım Projesi (II) kapsamındaki altıncı hat projesi, şehirdeki en çok ertelenen demiryolu projelerinden biridir.