Bay Driver, zamanı geldi! Sıcaklık arttıkça yolculardan klimayı açmaları isteniyor

EnondeR

New member
Öğle vakti ve Dejvice'de hava kapalı ve hoş bir 26 derece. MF DNES'in dijital termometreli editörü 18 numaralı tramvaya biniyor. Termometre 28 dereceyi gösteriyor. Test odası, nakliye şirketine (DPP) göre klimalı bir setin işareti olan, önünde sarı bir maske bulunan 15T serisinden bir tramvayda sekiz numarada devam ediyor ve 127 adet var. Prag'da.




Sıcaklık, geçen tramvaydan biraz daha yüksek, özellikle 28,1 C. 107 numaralı körüklü otobüs Podbab'ta 12:30'da durdu ve termometre 28,3 C'yi gösteriyordu.


Kaç tane olduğu da ilgimi çekerdi, bana öyle geliyor ki dışarısı ile aynı, editörüme doğru eğildi, sokakta bir köpekle seyahat ediyordu. Ne kadar yağmur yağarsa yağsın, iklimin kötü olduğu izlenimine kapılıyorum ama soğuk değil, sadece yağmur yağıyor. O sırada dışarısının hala 26 derece olduğunu öğrendiğinde bu arabanın klimasının bozuk olduğunu düşünür.


Açmanın zamanı geldi



sonuna kadar gitmek, gerçek soğuktan dolayı şu anda klimanın açılmadığını doğruluyor.


Bunun gerekli olduğunu düşünmüyorum, dış mekan termometrem var ve sıcaklığın 26 derece olduğunu görebiliyorum, dolayısıyla gitmeme gerek yok, diye açıklıyor ve bunun sıcaklıkla ilgili değil, sıcaklığın 26 dereceye yakın olduğu hissiyle ilgili olduğunu söylüyor. .


Güneş parladığında, araba camlanır, sıcaklık gerçekten hızlı yükselir, bence bugün makul bir yolculuk, beş git. Editör ona arabada ne kadar kazandığını söylediğinde şok oluyor.


28.3 vevnit, değil mi? Yavaş yavaş bırakabilirdi, değil mi? Güneş parlamıyor, ama muhtemelen soğuktur, diye düşündü, elli kişiyi taşırken aynı zamanda bir miktar ısı da yayacağınız gerçeğini daha da ileri götürün.


milyonlarca taşın arasına git



Seyahat ederken klima açılmadığı için sık sık önünden geçersiniz. Ya da tam tersine burası soğuk ve bu yüzden mi bu kadar çok seyahat ediyoruz? Milyonlarca taşın arasındayım, diyor. Ter termometreyi kabinine alır ve sıcaklığın onlarca derece olduğunu görünce klimayı açmaya karar verir.


Klima istemek için ideonun peşine düşmek aklıma gelmezdi, bir çeşit rüya yaptığımı, yolculardan biri olduğumu düşünürdüm. Diğer yolcuların ifadesine göre binişten hemen sonra arabalarda sıfır soğutma oluyor çünkü klima anlamına gelen piktogramla bağlantıları bekleyecek vaktiniz yok. Pasar numarasını yapana kadar en az yedi ikiye yakındı.


Yolcu ve sürücülere göre açık camlar büyük bir sorun. Dejvick'in yanıtını veren Idika, daha sonra klimanın çalıştığını ve dolayısıyla elektriğin olmadığını doğruladı. Onlara göre her meslektaşın dokuz saatlik vardiyayı hazırlamak için kendi yöntemi var. Seni seviyorum, saçlarım uzun, ıslak ellerimi enseme takmak zorundayım, l. Ayrıca deyimler yolcu alanını belirttiği gibi salondaki klimanın da açılabileceğine dair bip sesi çıkarıyor. İstenildiği gibi ve işverenin herhangi bir yaptırımı olmaksızın.


Bize izin verilmediğini duydum ama bu doğru değil, o gün cezayı alamayacağız, diye tamamladı. Ancak DPP'ye göre, dış hava sıcaklığı 22 C'nin üzerine çıktığında klimanın açılması gerekiyor. DPP'ye göre yeni klimalı tramvaylarda klima otomatiktir ve yolcuların sistemde kuru kalma imkanları sınırlıdır. Aneta Ehkov.



Camlar açıkken klima çalışmıyor


Yeni, tamamen klimalı 15T tipi tramvaylarda bile hava dışarıya göre daha sıcak. burada sadece fikirlerim var sınırlı olasılık havalandırmada kurutun.

Diğer yerlerde, esas olarak yolcuların klimanın doğru çalışmasını engellemesi nedeniyle pencereyi açarımarabayı sürdüğümde soğutmayı açmam gerektiğini hissetmiyorum.

Klimalı DPP araçları geçebilir dışarıdan tanımakve dış kapının üzerinde yer alan kar tanesi içeren piktograma göre, utramvaj 15T, fikrin alüminyum camının altında tanımlayıcı bir lut maskesidir. Yeni 15T tramvayların yanı sıra aynı lokomotif piktogramına sahip 14T, KT8 ve T3PL tramvayları da klimalıdır.


Ancak Lkai, klimalı mekanlar ile dış ortam arasındaki farkın yarım dereceden az olmamasını öneriyor.


Hiçbir şeyin uzun sürmediği durumlar olsa da yürüyüşler dramatik olmamalıdır. Ale Linhart, toplu taşımayla öncelik II'ye dikkat çekiyor. VFN kardiyoloji ve anjiyoloji kliniğinde stajyer.


Peit yolu yöntemleri



Test arabası 26 numaralı körüklü tramvayda maskesiz olarak yoluna devam ediyor. Saat 12:45'te dışarısı 28 derece, arabanın içi ise 28,8 derece. Bütün camlar açık. Bir saat sonra Holeovick trnica istikametinde 30.1 C sıcaklıkta 34 numaralı tramvayla Cumhuriyet Meydanı'na varılır.


O sırada caddede sıcaklık 29,3 dereceydi. En eski tip T3 tramvayının 8 numaralı slo'sunun ortasında sıcaklık farkı yoktu. Her iki araba da doluydu, duvardaki havalandırmalar dahil tüm pencereler açıktı ve dışarıdaki sıcaklık 29,8 C idi. Ancak bu tramvayın, hitap edilen yolcuyla seyahat etmenin en iyi yolu olduğunu hissettim.


T3 tipi tramvaylarda seyahat etmek en katlanılabilir olanıdır. Pencereleri var, gerçekten dörtte biri açılabilir, üstelik öyle bir yerdeyim ki, araba kullanırken yüzüme hafif bir esinti çarpıyor. Her arabanın bagajında, üstte üç delikli bir kapak var, stoperde asılı, terli, eski, yuvarlak bir dişli takımı var. Umarım bir kolum olur ve T3'ü içerim, yalan söylüyorlar.