BENGALURU: Demiryolu aktivistleri Cumartesi günü Bengaluru bölümünde otomatik blok sinyalinin (ABS) hızlandırılmasını talep ettiler.
Banliyö demiryolu aktivisti Sanjeev Dyamannavar Demiryolları Bakanı ile görüştü Ashwini Vaishnaw KIA otobüs durağında ve ona Bengaluru bölümü için ABS teklifinin dört yıldır beklemede olduğunu bildirdi.
Vaishnaw, demiryolu yetkililerine Devanahalli hattında çalışan ve daha yukarılara giden trenler hakkında sorular sordu. Chikkaballapur. Havalimanı güzergâhındaki (Devanahalli hattı) sekiz trenin yetersiz olduğunu belirterek, demiryollarına daha fazla sefer yapılması talimatını verdi.
“Diğer gereklilikler arasında Dodjala veya Bettahalasur’da trenlerin City’den Devanahalli’ye (40 km) 45 dakikada gittiği bir geçiş istasyonu yer alıyor.” Dyamannavar Byappanahalli-Channasandra tek hattındaki darboğazlar hakkında da bakanı bilgilendirdiklerini sözlerine ekledi. Yeshwantpur görünüm sinyal sorunu.
Vaishnaw, ABS onayının durumunu demiryolu yetkililerinden sorguladı ve öncelikli olarak ele alınmasını emretti. Beş ana demiryolu güzergahındaki ABS, tahmini 1.264 Rs tutarında bir maliyetle önerildi. Rotalar şunlardı: Tumakuru yakınlarındaki 91,9 km KSR Bengaluru Şehri-Sampige Yolu (Tahmini maliyet: Rs 216,7 crore), 100,6 km Mandya yakınlarındaki KSR Bengaluru City-Yeliyur (Rs 210,5 crore), 158,3 km Yeshwantpur-Dharmapuri (Rs 332,1 crore), 136,6 km Byappanahalli-Penukonda (Rs 314 crore) ve 124 km Whitefield-Jolarpettai (Rs 190.5 crore).
Yetkililer, ABS’nin manuel çalıştırmayı ortadan kaldırarak ray kullanımını optimize etmeye yardımcı olacağını, daha fazla trenin çalıştırılmasına ve gecikmelerin azaltılmasına yardımcı olacağını söyledi.
Banliyö demiryolu aktivisti Sanjeev Dyamannavar Demiryolları Bakanı ile görüştü Ashwini Vaishnaw KIA otobüs durağında ve ona Bengaluru bölümü için ABS teklifinin dört yıldır beklemede olduğunu bildirdi.
Vaishnaw, demiryolu yetkililerine Devanahalli hattında çalışan ve daha yukarılara giden trenler hakkında sorular sordu. Chikkaballapur. Havalimanı güzergâhındaki (Devanahalli hattı) sekiz trenin yetersiz olduğunu belirterek, demiryollarına daha fazla sefer yapılması talimatını verdi.
“Diğer gereklilikler arasında Dodjala veya Bettahalasur’da trenlerin City’den Devanahalli’ye (40 km) 45 dakikada gittiği bir geçiş istasyonu yer alıyor.” Dyamannavar Byappanahalli-Channasandra tek hattındaki darboğazlar hakkında da bakanı bilgilendirdiklerini sözlerine ekledi. Yeshwantpur görünüm sinyal sorunu.
Vaishnaw, ABS onayının durumunu demiryolu yetkililerinden sorguladı ve öncelikli olarak ele alınmasını emretti. Beş ana demiryolu güzergahındaki ABS, tahmini 1.264 Rs tutarında bir maliyetle önerildi. Rotalar şunlardı: Tumakuru yakınlarındaki 91,9 km KSR Bengaluru Şehri-Sampige Yolu (Tahmini maliyet: Rs 216,7 crore), 100,6 km Mandya yakınlarındaki KSR Bengaluru City-Yeliyur (Rs 210,5 crore), 158,3 km Yeshwantpur-Dharmapuri (Rs 332,1 crore), 136,6 km Byappanahalli-Penukonda (Rs 314 crore) ve 124 km Whitefield-Jolarpettai (Rs 190.5 crore).
Yetkililer, ABS’nin manuel çalıştırmayı ortadan kaldırarak ray kullanımını optimize etmeye yardımcı olacağını, daha fazla trenin çalıştırılmasına ve gecikmelerin azaltılmasına yardımcı olacağını söyledi.