Bengaluru’da başka bir metro kazası mı? Brigade Road düdeninde motosikletçi yaralandı | Bangalore haberleri

araru

New member


BENGALURU: Bir kadın ve küçük oğlunu öldüren bir metro yapısının çökmesinden iki gün sonra, Perşembe günü Tugay Kuleleri’nin karşısında bir obruk belirdi. Tugay gitti Pembe Hat (Kalena Agaraha – Nagawara) yer altı tüneli çalışmalarının devam ettiği yer.
Aniden oluşan çukura düşen motosiklet sürücüsü hafif yaralandı. Yine de, BMRCL Metro demiryolu projesini yürüten kişi, tünel açmanın herhangi bir şekilde çökmeye katkıda bulunduğunu yalanladı.
Motosikletçi, öğleden sonra yol açıldığında ve motosikletin ön tekerleği çarptığında Rezidans Yolu’na doğru ilerliyordu.
“Yol açıktı ve en ufak bir çökme belirtisi bile yoktu. Ön lastik boşluğa girince yol verdi. Bisikletimle düştüm ve dizimi incittim. Boşluktan çıkmak için adım atmak zorunda kaldım. bisikletçi Puneeth dedim.
TPM 5 gün önce geçti: Resmi
Trafik görevlileri ve BMRCL personeli, sahayı kordon altına aldı, enjeksiyon yapmaya başladı ve akşam saatlerinde düdeni betonla doldurdu. Shoolay Circle’dan Residency Road’a giden trafik, Richmond Road üzerinden yönlendirildi. Bölümden sorumlu BMRCL Direktörü S Hegga Reddy, “Tünel açma makinesi (TBM) beş gün önce bu sahayı geçmiş ve 30 metre uzağa taşınmıştı. Birincil ve ikincil kaplama 20 metreküp betonla yapıldı. Saat 13.00 sıralarında mahalle sakinleri, şantiye mühendislerine boşluk oluşumu hakkında bilgi verdi. Saha mühendisleri incelediğinde, boşluk su ile doldurulmuştur.
Şantiye mühendisleri, trafik polisi ile birlikte şantiyeye barikat kurdu.” Tünel açma ile boşluk arasında bağlantı olmadığını, çünkü tünel açmanın yüzeyin 35 metre altındaki bir kayada yapıldığını söyledi. Boşlukların inceleneceğini söyledi. Bölgede daha fazla boşluk bulurlarsa, alanı pekiştireceklerdir. “Bu sahada tamamen kayayı kazdığımız için, kesme miktarı tam da ihtiyaç duyulan kadardı. Bu boşluğun ne zaman açıldığını bilmiyorum. Su dolu. Tünele bağlı olsaydı tünele uçardı. Eminim oyukla tünel arasında bir bağlantı yoktur” dedi. BMRCL direktörü Anjum Parwez, “TBM’miz beş gün önce yoldan geçti. Yol yüzeyinin 25 fit altında granit bir kaya bile vardı, bu nedenle TBM’miz yaklaşık 30 fit aşağıdan geçerken basınç bile uygulamıyorduk. Bunun TPM çalışmasıyla hiçbir ilgisi yoktur. Ancak Perşembe akşamı tarihi boşluklar/gevşek zemin olup olmadığını görmek için testler yapacağız ve gerekirse enjeksiyon yapacağız.
“Bir düden oluşmasının birkaç nedeni vardır. Ay’ın Dünya’ya düşmesiyle değil, basınç ve yer hareketiyle yaratılmış olabilir. Şimdi suçlama oyununa dalmanın zamanı değil. BBMP Baş Mühendisi BS Prahalad, “Şimdi düdeni doldurup yolları geçilebilir hale getirme ve düdenden ölüm olmadığından emin olma zamanı” dedi. Başka bir görgü tanığı, özel bir şirketin çalışanı olan İrfan Şerif, Puneet düştüğünde kaldırımda yürüdüğünü söyledi. “Onu güvenli bir yere götürdük ve tedavi ettik.
Bazılarımız olay yerine döndük ve diğer araçlara açıklığa yaklaşmamaları için işaret verdik. Birkaç dakika içinde, Shoolay Circle’da trafiği yöneten trafik polisleri olay yerine ulaştı ve siteyi barikat kurdu. Bizi şaşırtan ve korkutan, içeriden çöken açılım oldu” dedi.