MUMBAI: Günlük işe gidip gelen bir avukat, suç için ayrı bir bölme talep etmek üzere bir kamu yararı davası (PIL) açtı. Mumbai yerlilerinde yaşlılar.
PIL, finans başkentinde her gün yaklaşık 50.000 yaşlının banliyö trenlerinde gidip geldiğini söylüyor.
Kendisi de 66 yaşındaki yaşlı bir adam olan KP Purushothamam Nair, banliyö batı demiryolu hattındaki Bandra’dan Churchgate’e günlük gidiş gelişinin zorluklarla dolu olduğunu söyledi.
PIL’i, 2009 suo motu PIL’in başlarında HC’den gelen emirlerin ardından ikinci sınıfta yaşlılar için ayrılan sınırlı 14 koltuk, yoğun saatlerde genellikle işe gidip gelen genç yolcular tarafından işgal edildiğinden, yaşlıların koltuk bulmasının zor olduğunu söylüyor.
Benzer bir yorum, bir AB Thakkar tarafından yazılan bir mektuba dayanarak 2009 PIL’deki Ocak 2015 sıralamasında HC tarafından da yapılmıştır.
Nair, fiziksel engelliler bölmesine benzer şekilde 65 yaş ve üstü yaşlılar için ayrı bir bölme arıyor.
Nair, Ocak 2020’de savunmasını reddeden mahkemenin Demiryolları Kamu Şikayetleri Hücresi tarafından iletilen o zamanki Baş Yargıç’a 2019’da bir mektup yazdığını söyledi. PIL’e göre Merkez Demiryolunun 2020 mektubu, “sadece yaşlılar için ayrı bir bogue belirlemenin haklı olmadığını” belirtti.
PIL, finans başkentinde her gün yaklaşık 50.000 yaşlının banliyö trenlerinde gidip geldiğini söylüyor.
Kendisi de 66 yaşındaki yaşlı bir adam olan KP Purushothamam Nair, banliyö batı demiryolu hattındaki Bandra’dan Churchgate’e günlük gidiş gelişinin zorluklarla dolu olduğunu söyledi.
PIL’i, 2009 suo motu PIL’in başlarında HC’den gelen emirlerin ardından ikinci sınıfta yaşlılar için ayrılan sınırlı 14 koltuk, yoğun saatlerde genellikle işe gidip gelen genç yolcular tarafından işgal edildiğinden, yaşlıların koltuk bulmasının zor olduğunu söylüyor.
Benzer bir yorum, bir AB Thakkar tarafından yazılan bir mektuba dayanarak 2009 PIL’deki Ocak 2015 sıralamasında HC tarafından da yapılmıştır.
Nair, fiziksel engelliler bölmesine benzer şekilde 65 yaş ve üstü yaşlılar için ayrı bir bölme arıyor.
Nair, Ocak 2020’de savunmasını reddeden mahkemenin Demiryolları Kamu Şikayetleri Hücresi tarafından iletilen o zamanki Baş Yargıç’a 2019’da bir mektup yazdığını söyledi. PIL’e göre Merkez Demiryolunun 2020 mektubu, “sadece yaşlılar için ayrı bir bogue belirlemenin haklı olmadığını” belirtti.