2021’de Aston Martin’in elçisi olarak katılan Hawkins, buraya gelmenin çok fazla kan, ter ve gözyaşı gerektirdiğini söyledi. Ondan önce kendisini İngiliz Formula W Serisinde veya Britanya Binek Otomobil Şampiyonası’nda temsil etmişti.
Bir Formula 1 aracında hızlanma ve frenleme hiçbir şeyle karşılaştırılamaz. Verilere baktığımda performansımdan gerçekten çok memnun kaldım. Hawkins, şansı yakalamak için çok çalışmaya devam edeceğim dedi.
Mevcut Formula 1 tek koltuklu modellerinden birini test eden son kadın, 2018 yılında Tatiana Caldernov’du. Kolombiyalı sürücü 2018’de Meksika’da Sauber C37 aracında arıza yapmıştı.
Şu ana kadar Formula 1 Dünya Şampiyonası’nda beş kadın sürücü yarıştı ancak yalnızca ikisi Grand Prix’e çıkabildi. En son 1974 ve 1976’da 12 baştan çıkarmaya başlayan İtalyan Lella Lombardiov’du.
Bir Formula 1 aracında hızlanma ve frenleme hiçbir şeyle karşılaştırılamaz. Verilere baktığımda performansımdan gerçekten çok memnun kaldım. Hawkins, şansı yakalamak için çok çalışmaya devam edeceğim dedi.
Mevcut Formula 1 tek koltuklu modellerinden birini test eden son kadın, 2018 yılında Tatiana Caldernov’du. Kolombiyalı sürücü 2018’de Meksika’da Sauber C37 aracında arıza yapmıştı.
Şu ana kadar Formula 1 Dünya Şampiyonası’nda beş kadın sürücü yarıştı ancak yalnızca ikisi Grand Prix’e çıkabildi. En son 1974 ve 1976’da 12 baştan çıkarmaya başlayan İtalyan Lella Lombardiov’du.