BENGALURU: BBMP Orman Hücresi, banliyö demiryollarının inşası için 268 ağacın kesilmesine yeşil ışık yaktı kötülük Byappanahalli ve Chikkabanavara arasındaki koridor.
Orman hücresinin, banliyö demiryolu projesini yürüten K-RIDE’den 661 ağacın kesilmesi önerisine itiraz eden bir kamu bildirisi yayınlamasından bir yıl sonra, BBMP’nin ağaç uzmanları komitesi 268 ağacın kesilmesine karar verdi. tarafından herhangi bir itiraz alınmamıştır. Palike kamu duyurusuna.
Ancak, kesilmesi için işaretlenen 268 ağaç, koruma için belirlenen 315 ve yer değiştirme için belirlenen 58 ağaç, orijinal teklifteki 661 sayısıyla uyuşmuyor. Kayıp 20 ağacın akıbeti bilinmiyor. Orman hücresi, ağaçların Yeshwantpur çevresindeki dört yere taşınmasını tavsiye etti.
Sarena Sikkaligarağaç yöneticisi ve orman koruyucu yardımcısı (BBMP), ağaçların kesilmesi önerisine herhangi bir itiraz olmamasına rağmen, mümkün olduğu kadar çok ağacı kurtarmak ve son çare olarak yerlerini değiştirmek orman yetkililerinin görevidir dedi. ağaç başına 10 fidan oranında zorunlu ağaçlandırma yapılmasını sağlamak. Mallige koridoru için ağaçların kesilmesi mesajına verilen zayıf yanıt, Ballari Yolu’nu genişletmek için Palace Grounds yakınlarındaki ağaçların kesilmesi önerisine alınan 50 itirazla taban tabana zıttır. BBMP, yol genişletme çalışmaları için 54 ağacın kesilmesine izin verdi.
BBMP (yol altyapısı) baş mühendisi BS Prahlad, çevreciler 50 itirazın reddedilmesinden rahatsız olurken, ağacın kesilmesine yönelik itirazların esas olarak Güney Bengal’den geldiğini, ancak kuzeydeki sakinlerin Palike’ye planı kabul ettiklerini yazdığını söyledi. çünkü trafik sorunlarıyla birinci elden uğraşmak zorunda kaldılar”.
“BBMP orman hücresine 50 itiraz geldi ama hala izin veriyorlar. Halkın fikrini sormanın ne anlamı var?” Vijay Nişantdiye sordu bir çevreci. Seema MundoliBallari Yolu’nun genişletilmesi için kaldırılmak üzere işaretlenen ağaçların ekolojik değeri hakkında diğer vatandaşlarla birlikte ayrıntılı bir rapor üzerinde çalışan Azim Premji Üniversitesi’ndeki sürdürülebilirlik fakültesi, yoğun trafiği olan yolun kirletici maddelerle dolu olduğunu ve karbon içeriği. “Gerginlikteki ağaçlar, bu kirliliği hapsetmeye veya emmeye yardımcı olarak hepimiz için nefes almayı kolaylaştırıyor” dedi.
Sahadaki ağaçlar kaybolursa, siviller birkaç ay öncesine göre daha hızlı kayabilir, ancak bu trafik ve duman şeridinde nefes almak ve var olmak dayanılmaz hale gelebilir, diye ekledi.
Orman hücresinin, banliyö demiryolu projesini yürüten K-RIDE’den 661 ağacın kesilmesi önerisine itiraz eden bir kamu bildirisi yayınlamasından bir yıl sonra, BBMP’nin ağaç uzmanları komitesi 268 ağacın kesilmesine karar verdi. tarafından herhangi bir itiraz alınmamıştır. Palike kamu duyurusuna.

Ancak, kesilmesi için işaretlenen 268 ağaç, koruma için belirlenen 315 ve yer değiştirme için belirlenen 58 ağaç, orijinal teklifteki 661 sayısıyla uyuşmuyor. Kayıp 20 ağacın akıbeti bilinmiyor. Orman hücresi, ağaçların Yeshwantpur çevresindeki dört yere taşınmasını tavsiye etti.
Sarena Sikkaligarağaç yöneticisi ve orman koruyucu yardımcısı (BBMP), ağaçların kesilmesi önerisine herhangi bir itiraz olmamasına rağmen, mümkün olduğu kadar çok ağacı kurtarmak ve son çare olarak yerlerini değiştirmek orman yetkililerinin görevidir dedi. ağaç başına 10 fidan oranında zorunlu ağaçlandırma yapılmasını sağlamak. Mallige koridoru için ağaçların kesilmesi mesajına verilen zayıf yanıt, Ballari Yolu’nu genişletmek için Palace Grounds yakınlarındaki ağaçların kesilmesi önerisine alınan 50 itirazla taban tabana zıttır. BBMP, yol genişletme çalışmaları için 54 ağacın kesilmesine izin verdi.
BBMP (yol altyapısı) baş mühendisi BS Prahlad, çevreciler 50 itirazın reddedilmesinden rahatsız olurken, ağacın kesilmesine yönelik itirazların esas olarak Güney Bengal’den geldiğini, ancak kuzeydeki sakinlerin Palike’ye planı kabul ettiklerini yazdığını söyledi. çünkü trafik sorunlarıyla birinci elden uğraşmak zorunda kaldılar”.
“BBMP orman hücresine 50 itiraz geldi ama hala izin veriyorlar. Halkın fikrini sormanın ne anlamı var?” Vijay Nişantdiye sordu bir çevreci. Seema MundoliBallari Yolu’nun genişletilmesi için kaldırılmak üzere işaretlenen ağaçların ekolojik değeri hakkında diğer vatandaşlarla birlikte ayrıntılı bir rapor üzerinde çalışan Azim Premji Üniversitesi’ndeki sürdürülebilirlik fakültesi, yoğun trafiği olan yolun kirletici maddelerle dolu olduğunu ve karbon içeriği. “Gerginlikteki ağaçlar, bu kirliliği hapsetmeye veya emmeye yardımcı olarak hepimiz için nefes almayı kolaylaştırıyor” dedi.
Sahadaki ağaçlar kaybolursa, siviller birkaç ay öncesine göre daha hızlı kayabilir, ancak bu trafik ve duman şeridinde nefes almak ve var olmak dayanılmaz hale gelebilir, diye ekledi.