Çekme Prag'a beş bine mal oluyor, artık onlara sübvansiyon vermek istemiyor. Otoparklar da pahalılaşacak

EnondeR

New member
Şu anda şehrin her merkezi büyük caddesi için yalnızca bir çekici araç ayrılmıştır. Bir iş gününde maksimum sayıda çekme işleminin gerçekleştirilmesi mümkündür. Ondej Rt taşımacılığı (Strana zelench) için Prag 3 belediye başkanına göre, 2022 yılında Prag 3 bölgesinde toplam 731 çekici kamyon vardı, yani günde ortalama iki adet. Park halindeki beş arabanın sayısıyla karşılaştırıldığında insanların çekiciyi tehdit olarak algılaması haksızlıktır.


Ücretli bölümde toplam 14,4 bin park yerimiz var ve kural olarak her on otoparktan biri izinsiz park ediyor. Rt, çekilme olasılığının sıfır olduğunu ekledi.


Prag 6'nın ulaşımdan sorumlu meclis üyesi Ondej Matj Hrube (ODS), benzer bir talepte bulunuyor ve buna göre, günde ortalama yalnızca bir araba arazilerine yönlendiriliyor. Sonuç olarak, Sayın Bay'ın hizmetlerinin başladığı yılda. Prag Şehri (SSHMP) 14.065 aracı çekti. On yıl önce 28.000 araç vardı, örneğin 2012'de 35.500 araç çekiciye teslim edildi.


Npor'un başlatılması



Son on yılda Prag'da araba sayısı yaklaşık 300 bin arttı ve park yeri verme baskısıyla birlikte kuralları çiğneyenlerin sayısı da arttı.


Bu baskının elçisi olmanın temel önkoşulu finanstır. Çelişkili bir şekilde, şehir şu anda çekme hizmeti için gerekli araçlara sahip değildi, çünkü çekme için ödenen düşük ücretler ve otoparktaki duvar nedeniyle şehir bu atlara büyük ölçekte mali destek sağlamak zorunda kalıyor.


Arabayı yüklemek ve götürmek için geçerli fiyat sadece 1.900 krondur. Ancak SSMHP yaklaşık beş bin kronluk yatırım gönderdi. Sonuç olarak, başkent 2022'de çekme için 39 milyon kron, hatta çekme parkları için 53 milyon kron harcamak zorunda kaldı.


Belediye başkanı, ücretleri artıracak yönetmelik değişikliği üzerinde çalışıyor. İlk taslak, Pimonko'nun zirvesinden geçti ve yüksek lisans derecesi şu anda son versiyon üzerinde çalışıyor. Ancak ben sadece belediyenin harçları en son artırdığı 2013'ten bu yana kümülatif enflasyondan bahsediyorum.


Şu anda çekme ücreti on bin kron ile sınırlı, ancak ben şahsen Prag'ın çekme başına yaklaşık beş bin kron civarında olan paranın çekilmesini sübvanse etmeyeceği bir noktaya gelmemiz gerektiğini düşünüyorum. nakliye Zdenk Hib ( Pirti).


Önerilen kanalizasyonun parasını ödedikten sonra bile şehir, mevcut çekme sıklığıyla yılda yaklaşık 25 milyon kron ödemek zorunda kalacak. Önümüzdeki beş binde ücretin artması çok muhtemel. Pirt'in yanı sıra kurucu olan Belediye Başkanı Bohuslav Svoboda (ODS) da dahil olmak üzere koalisyonun diğer üyelerinin de davet edilmesi hedeflendi.


Lütfen park edin



Otoparklarda çekmenin yanı sıra duvar başına günlük ücret de alınmalı. Bunlara göre, suçlular artık ilk birkaç gün için günde 250 kron, 4. ve 180. gün için 400 kron ödemek zorunda kalacak ve her ek gün 50 krona mal olacak.


Nazen Nov, yılın ilk yarısı için vergiyi günde 500 kronla birleştirmeyi öneriyor. Bu durumda bile, arabaların otoparklara park edilmesinin, çekme işleminin kendisini değil, bir çekme hizmetini temsil edeceği göz önüne alındığında, bu durumda da, sürüşün onaylanıp onaylanmayacağı konusunda meclis üyeleri arasında bir tartışma bekleyebiliriz.


Ancak bununla birlikte otoparkın kapasitesinin de arttırılması gerekiyor. Hib, çekici araçlar için artık Prag genelinde toplam 1.559 park yeri ve uzun süreli toplanmayan araçların bulunduğu Dube'de 900 park yeri ile sekiz park yeri bulunduğunu söylüyor.


Başkentin emlak departmanı, düzenlemeleri ihlal eden araçların çekilebileceği yerleri belirledi. Bu tür otoparklar kesinlikle şehir merkezinde değil, eteklerinde yer almalıdır. Geri kalanların ise tarihi merkezdeki şehirleri işgal edeceğini ekledi.


çeyrek filo



Talihsiz bir durumun son adımı daha fazla çekici getirmektir. Şimdi sokaklarda ortalama 13 kişi faaliyet gösteriyor, on yıl önce beş yüz kişi vardı. O zamanlar bunların yaklaşık yarısı harici bir şirket tarafından işletiliyordu, ancak bugün şehir onları kendi başına çekiyor.