Central Bohemia nereye park edilir? Prag eteklerinde yeni otoparklar hazırlıyorlar

EnondeR

New member
Opatov, Ruzyně veya Üst McHoLupy'de olması gerekiyordu. Bu şehir aşamalarının ihracatı, dükkanlardan en azından duvarların tıkanmış bir sokak tarafından rahatsız edildiğini vaat ediyor.


Katip katibi toplu taşıma araçlarına park etmek ve uğraşmak için rahat olana kadar diğer park yerlerinin burnunu bitirmeyeceğiz, 2021'de Ernm Köprüsü'ndeki evin açılışında derinleşti. (Ed. 886 otomobil kapasitesi) Sonra Primtor ve Nynj Nmstek Primtora Transport Zdenk Hib (Pirti) için. Ancak gerçek, Nabraj Znan Asov Slip ve bazıları tamamen duruyor.


Örneğin, Prag 11'deki Opatov'da 495 araba için bir park evinin inşası Ocak ayında VBrov türünde duyurulmalıdır. Önceki ihalede, dernek derneği artırmasına rağmen, Jene Astnek'e birkaç nmithes açtı. Soun antimonopoln reklamını eleştirdi ve böylece ortaya çıkanlara hakim oldu. İnşaat bu yıl en iyi zaman olabilir, orijinal programa kıyasla iki yaş.


Navazny Mopro ve toplu taşıma otobüslerinde 667 milyon Crown için Jint MST'deki Metro İstasyonunda Typodlan DM. Diğer şeylerin yanı sıra, Blzkho kıdemli evinden yaşlılara da hizmet veren Stee M Bt Park'ta.


Başka bir intikam açısından, sokaklarında şimdi sütten kesiliyor, yeni park etmek belirli bir gelişme. Aynı zamanda, bu binanın SMenm Reim'de çalışması için ana şehirle ilgileniyoruz ve onu sakinlerin sakinleriyle kaplayabiliyor, Prag 11 Martin Sedeke (ODS) belediye başkanı MF dnes.


Her ikisi de her ikisi de her ikisi de terlik



Prag'dan Kladno'ya yüksek hızı hızlandırmak için dekorasyonların sonuna kadar Vclav Havel ve Oc Estka'yı uçurmak için uçmak için süslemelerin sonuna kadar P+R'den çıkıyor. İki araba baskısı için Parkovit, örneğin Kladno, Slan ve Rakovnka'dan Prag'a giden insanlar için ana penetrasyon noktalarından biri olacak.


Herkes, eğer seçilen bir tren veya otobüsün otomobil taşımacılığının, arabalarını Prag'ın eteklerinde bırakacak yeri yoktur ve bu nedenle onlarla birlikte intikamın derinliklerine sahiptir. Sonuç olarak, günlük olarak sütunlar vardır, örneğin, örneğin santral veya Avrupa TD'de.


Bu yüzlerce Prag'da, P+R STN'nin kapasitesi hiçbir şey değildir, aynı zamanda iki araç aracı için yeni inşa edilmiş P+R Parkovit, özellikle Veleslavna, Liboco, Steovice, Vokovice ve Dejvice alanları tarafından yenilmelidir.


Sözleri Radn tarafından Prag 6 Ondej Matj Hrube'un (ODS) taşınması için doğrulandı. Nae MSTSK ST, burada yüz bin nüfusu olmadığı, şimdiye kadar P+R Park'a öğütme; Diğerleri ve metropolün bir baypası. Bu nedenle, NS Klov için, kuzey STI Praskho devresindeki P+R otoparkı ile terminl'in yüksekliği uzundur. Hrubhe, bölgedeki dönüşün Sneell Sneellity'nin bu projelerini söyledi.


Metropolis'in olağanüstü kenarında P+R Projesi Depo Zlin'i verdi ve hatta santral değişiminde bile geçen yıl LT'de durdurulmadı. Metro istasyonunun yeni konen'in başka bir projesinin bir ısırığı vardı ve Hibu'ya göre, ekonomik veya ulaşım mantıklı değil.


Arabadan trene ve merkeze



Özellikle gelecekte, güneydeki üst mcholuplarda, yani metropolün kenarında yaratılacak.


STT, Elezn'in duraklarının yakınında olacak ve kapasitesi 460 araba olacak. Proel Proel Provovac Studi ve Oekvme projesi, bu yıl izin verilen bina için elus sübvansiyonunun ana intikamından alacağız, Prag 15 Michal Frauenter (ODS) Şehri MF DNES tarafından sakatlandı.


Hostivai mahallesinde NDRA Men P+R'de (74 MST) değildi ve onları uzun vadede verdi. Gelecekte, Hostivask debriyajının tamamlanmasından ve sakin taşıma için üst mcholup'un bypass'ından sonra Pispj tren pispjindeki rahat pestu'ya ek olarak ve konut Hardy'deki park delikleriyle durumu geliştirdi.