Delhi Traffic: Chirag Delhi üst geçit çalışmaları 50 gün boyunca trafiği durdurdu | Delhi Haberleri

Forya

Global Mod
Global Mod
YENİ DELHİ: E Blokta ikamet eden, Chittaranjan Parkı, Pazartesi günü sabah 9 civarında Delhi’nin merkezindeki ofisine gitti. Yarım saat sonra, Deshbandhu Gupta Koleji yakınında trafiğe takıldı ve alternatif bir rota bulmaya çalıştı.

Çırak Dilli üst geçidi GFX


“İş yerime arabayla yaklaşık 40 dakika, yoğun trafikte bir saat sürüyor” dedi. “Viyadüğün kapalı olduğunu biliyordum, bu yüzden alternatif rotalar seçtim. Ancak bugün kullandığım her rota sıkışıktı. Trafik polislerinin alternatif yolların sıkışmamasını sağlaması gerekiyor.”
Tacize uğrayan kişinin kapalı olduğunu bildiği viyadük Çırak Dilli viyadüğüonarım nedeniyle kapalı olan bir şerit için 25 gün ve ikinci şerit için 25 gün. Kapatmanın sonucu, Pazartesi günkü yoğun trafik sıkışıklığından belli oldu. Trafik sıkışıklığı, oradaki kavşaktan Nehru Enclave metro istasyonuna kadar 3 km uzunluğundaydı. Her ikisi de güneyi Delhi’nin merkezine bağlayan Lal Bahadur Shastri ve ayrıca Josip Broz Tito Marg’da trafik eziyetliydi. İkincisinin kötü durumu, işleri daha da kötüleştirdi. Bir trafik polisi, yolun yeniden kaplanması gerektiğini ve PWD’nin son altı ayda birkaç kez ihtiyaçtan haberdar edildiğini söyledi.
Taşan trafik, Kalkaji’nin ana yolu Kaptan Gaur Marg, CR Park ana yolu ve iç şeritleri ile Lajpat Nagar ve Greater Kailash-I’de de homurdanmalara neden oldu. Akşam saatlerinde Press Enclave Yolu üzerinde meydana gelen bir çökme, yolcuların sıkıntısını artırdı.
Her şeritteki araçları yönetmek için iki trafik polisi görevlendirildi, ancak iki tekerlekli araçlar ve bisikletler trafik sıkışıklığından kaçınmak için yanlış yöne giderek ortalığı karıştırdı. Polis şimdi insanların yanlış yönden araç kullanmasını önlemek için küçük kapılar takmayı düşünüyor.
Sabah 8.30 gibi erken saatlerde, sürücüler mücadele etmeye başladı. En sert darbe dış çevre yolu oldu. Çoğu kişi Çırak Dilli Viyadüğü’nün kapalı olduğunu bildiği için bu güzergahı seçmiş görünüyordu ama kimse Nehru Enclave Metro İstasyonu’ndan Viyadüğün altındaki Çırak Dilli Kavşağı’na trafik sıkışıklığı beklemiyordu. LBS Marg daha iyi değildi. Akşamları, arabaların sadece yaklaşık 4 km uzaklıktaki GK I’den CR Park’a ulaşması bir saatten fazla sürdü.
Himani için Saket’ten Press Enclave Yolu üzerinden Vikas Marg’a yolculuk bir çileydi. “Normal bir günde yolculuk 50 dakika sürüyor. Ancak Pazartesi günü trafik sorunu hiç bitmedi. Ben de akşam Moolchand ile Khanpur arasında sıkışıp kaldım” dedi. “Bu bir ay devam ederse, her gün fazladan 3-4 saat yol anlamına gelir. Özellikle yoğun saatlerde bu darboğazları açmak için daha iyi trafik yönetimine ihtiyacımız var.”
Trafik polisi, üst geçidin kapatılmasının ardından Pazartesi günü ilk iş günü olduğu için trafik düzenlemesine odaklanıldığını iddia etti. Güney Bölgesi DCP’den (Trafik) Dhirender Pratap Singh, “İnsanların sinyali atlamadığından emin olmak için her şeride iki memur yerleştirildi” dedi. “Yakınlarda hastaneler olduğu için trafiği kontrol etmeye odaklandık. Ancak şimdi yanlış sürüşü kontrol etmek için savcılık ekipleri görevlendirmeyi planlıyoruz. Ayrıca Google Haritalar aracılığıyla baskı altındaki yolların haritasını çıkaracağız ve bu yollardaki yükü hafifletmeye çalışacağız.” uzanır.”
TOI’nin konuştuğu insanların çoğu, trafik tuzaklarından kaçınmalarına yardımcı olmak için trafik sıkışıklığıyla ilgili FM radyo veya Twitter güncellemeleri için çaresizdi.