Demiryolları, Vande Bharat sığırlarına çarpmamak için Mumbai-Ahmedabad güzergahını çitle çevirecek | Bombay haberleri

EnondeR

New member
Batı Demiryolu (WR), Vande Bharat’ın sığırların ezilmesini önlemek için koştuğu Mumbai-Ahmedabad koridorunu çevrelemek için beton duvar yerine metal korkuluklar inşa edildiğini duyurdu.
hızlı parkur: Rota yarı yüksek hıza sahip Vande Bharat Ekspresiarada kim yürür Bombay Merkez ve Gandhinagarbu rotada maksimum 130 km/s hıza ulaşır (mümkün olan maksimum hız 160 km/s’dir)
Hayvan bekçisi yok

  • 6 Ekim: Vande Bharat Express dört bufaloya çarptı
  • 7 Ekim: Tren, Anand yakınlarında bir ineğe çarptı.
  • 29 Ekim: Atul istasyonu yakınında sığırların taştığı bildirildi

  • Trenin yüksek hızı, motor kabinine koni şekli veren aerodinamik sayesinde de mümkün oluyor.
  • Bu nedenle, genellikle uzun mesafe trenlerinin motorlarında gördüğünüz sığır koruması yoktur.
  • Bir sığır koruması olmadığında, burun konisi bir sığır çarpışmasında hasar görür ve bir sığır olayı olduğunda değiştirilmesi gerekir.
Yol çiti

  • A W kiriş tipi İş için eskrim seçildi. W, daha kalın olan ve eğilme gerilimine dayanmaya yardımcı olan geniş flanşları ifade eder.
  • W-kiriş çit otoyollarda ve otobanlarda yaygındır ve genellikle hem araçları hem de yayaları korumak için kazaya eğilimli alanlarda kullanılır.
  • Bir demiryolu yetkilisi, “Geleneksel öngerilmeli beton yolların yapımı iki yıl sürer ve çok daha yüksek bir maliyetle yapılır. W-kirişli çitler 4 ayda yapılabilir” dedi.