Dokuz ve on bir bin sezonluk bilet. Kursta Prask S, sınırlar nasıl?

EnondeR

New member
Depozito ister misin? Salı günü Silvist stadyumunda ücretsiz satış için o kadar uzun kuyruklar vardı ki kulüp bunun yerine şunları duyurdu: Merkezde kalıcı biletler çıkaracağız.


Yarım saat sonra kasada şunu duyurdular: Tükendi!


Eden’de 11 bin şehir lig sezonunun başlamasına bir hafta kala sahiplerini buluyor. Sparta çiçeği dokuz bin olarak belirledi ve takipçileri onu hemen tüketti.


Nedeni urit cel ada, Sparta’nın pazarlama iletişimi editörü Beşinci Kamil Vesel. Asıl etken, yıllar sonra spor telaşının unvan şeklini almasıdır. Buna ek olarak, kulüp geçen sezon seyirci ortalamasını 14.000’in üzerine çıkarmayı başardı, son altı maç satıldı, o kadar çok taraftar kesin olarak oynamak istiyorlarsa kalıcı bir bilet almanın en akıllıca seçim olduğunu anladı.


Bizim için birkaç faktörün bir arada olması meselesidir. Bu yıl ilk başlarda sezonluk bilet kapasitesini satmayı başaramadık, trend özellikle Slavia ve Eden’de. Ve nedenleri? Teknik direktör Jindich Trpiovskho’nun takımı için harika futbol ve koşuşturmalar, ülkenin en güzel ve en eski stadyumunun ortasında, taraftarların harika hizmet bulacağı ve örneğin, gazetecilerin bahsettiği taraftarlar için popüler yaya geçidi iletişim editörü Michal Bek.


Fiyat en azını söylemek için anlaşılır ve makul.


Sadakat programlarındaki indirimleri (kulüp ziyareti için puanlar, etkinlik başka bir katılımcıya sağlanan ve satılık) veya aslanlar için aslanları, örneğin Slavia örneğinde Arılar Derneği’ni hesaba katarsak, bir taraftar 2.600’den Letn için 4.300 kron, Eden’de sırasıyla 2.320 ve 4.900 kron.


Ortalama olarak en iyi şehirler, bir kurtarma için (diyelim ki üst yapı dahil 18 iç lig maçı) 233 ve 240 kron civarında çıkıyor. En pahalı kategoride Slavia’da bir içkiyle normal giriş 490 ila 990 kron, Sparta’da 450 ila 900 kron arasında değişiyor.



On yedi bin vahşi insan, Sparta’nın Brno ile oynadığı lig maçı için köpek içti.



Her iki kulüpte de engelliler ve çocuklar için özel fırsatlar olduğu için kutlama öğrenciler için uygun geçti.


Slavia’nın ödülü, Panathinaikos veya Dnipro-1 ile Avrupa Ligi’nin 3. ön eleme turuna katılmayı içeriyor. Daha sonra rakibiyle çeşitli diğer uygun öncelikli satın almalar ve düellolarda indirimler, MOL Cup iç saha oyunlarına ücretsiz giriş ve taraftar dükkanındaki biletlerde yüzde 10 indirimle karşılaşacak.


Mt sezon bileti yakında ödenecek.


Sparta ve Slavi bu konuda taraftarlarının karşısına çıksa da tüm vatandaşları memnun etmeyi başaramadılar. Yaz aylarında zirveye beş binden fazla insan çıkmadı, Eden’de de benzer bir uykusuzluk vardı.




Bohemyalılara karşı maç sırasında taraftarları tezahürat



Bu yüzden kendinize soruyorsunuz: Çiçeklerle bir çatlak kurabilir miyim? Hiç istiyor musun? Bir sınırın var mı?


Çek Cumhuriyeti’nde en fazla olan 11.000 kalıcı bilet mevcuttur. Bu an meselesi ve izin almak için birkaç bin başka törenden geçmem gerektiğini biliyorum. Bek, kalıcı bilet limitini 15 bine çıkarabilirsek bir yol bulmamıza yardımcı olacak bir analiz hazırlıyoruz.


Spart’taki verilerden çıkacaklar, sezon boyunca silahlanacaklar. Geçen yıl getirdikleri sadakat sisteminin işe yarayıp yaramadığını, tasarrufların satılıp satılamayacağını ve benzerlerini öğrenecekler. Hiçbir şeyi rakip olarak görme.



ortalama nem


kendi evinde ligde


SEZON 2022/23
1. Slavya
14.729
2. Isparta 14.347

SEZON 2002/03*
1. Isparta
6.175
13. Slavya 2.999

*Not: 2002/03 sezonunda Slavia, Strahov’da forma giydi, her iki takım da kendi sahasında 15, 2022/23 sezonunda ise sekiz maç oynadı.


Daveti hayal edebiliyorum, diye sordu Vesel. Önemli olan şu ki, elimizde veri bulunan son 30 yılda hiçbir zaman 6.900’den fazla sezonluk bilet satmadık, bu nedenle bununla nasıl başa çıkacağımızı pratikte bulmalıyız, diye belirtiyor.


Grubun geçen yılki en ünlü patlaması, son on yılın en etkileyici performanslarıyla doluydu, biletleri tükendi (uzun zaman önce de olsa), ortalama 13 binden fazla oynadılar. Yaklaşık on dokuz bin koltuk kapasiteli stadyumların dengesi bu.


Geçmiş yıllardaki büyüme eğilimi her ikisi için de doğrulandı. Slavia’ya şampiyonluklar ve maçlardaki koşuşturmaca yardımcı oldu, Sparta lig kupasını kaybetmesine rağmen arkadaşlarıyla bağını koparmadı, aksine sistematik adımlarla güçlendirdi. Özellikle Letn ve Eden’de kendi taraftarının analizi ve onu tekrar tekrar stadyuma gitmeye teşvik etmek için yaratıcı bir çaba.


Sparta’dan Vesel, rekabetteki başarının kilit faktörünün, kulübün pazarlama ve iletişim stratejisi alanındaki uzun vadeli çalışmaları olduğunu doğruladı. Şu sütunların üzerinde durun: logo, veri pazarlaması veya hayranı ayrıntılı olarak tanıma çabası hakkında konuşun ve ona ilgi duyduğu şeyleri, kaliteli ürün ve hizmetleri sunun. Bu strateji sayesinde kulüp, bu işi doğru zamanda hızlandıran bir spor koşuşturmasına yeterince hazırlandı.


Bek, bizim durumumuzda, açık bir şekilde spor koşuşturması ve sıcak futbol, Eden’in eşsiz ortamı ve taraftarlar için büyük hizmet hakkında açık olduğunu söyledi.


Vm, e hayranları da bu yıl rahatlığı takdir etti. Bunların yaklaşık yüzde 80’i izinlerini çevrimiçi olarak satın aldı, yarısından azı ise yeni kulüp başvurusunda. Ancak genel olarak, futbola artan ilginin arkasında Fortuna Ligi’ndeki diğer bazı kulüplerin mükemmel çalışmalarının olduğunu söyleyebilirim. Taraftarla ilgilenme görevinin ve onun bilgisinin tek başına Çek futbolunda giderek daha fazla organizasyonu bilinçlendirmesi harika, diye bitirdi sözlerini.