En kanlı gün. Le Mans bir mezar zemine dönüştü, kaput kafanın izleyicilerini kesti

uTKu

New member
Piçlerin etrafında yürüdüler, kioval, dua ediyorlardı.


Uzun bir bornozda iki pnov. İkisi, son ifadeyi vermek için ölüler arasında Havria Kreli'nin vuruşundan sadece saatlerce dövüldü. Le Mans'taki eski zaman katedralindeki dal rno u'da bir anma ibadet hazırladılar.


Ancak o anda, spor otomobil, fren ve guguk lastiklerinin IYLY motorlarının karanlık gecesinde sadece kısa bir mesafe.




Le Mans'taki Tyiadvyhodinovka, Motorsport tarihinin ilk en kötü, en acımasız ve en bulaşan anı. Ancak indüklemek mümkün değildi.


Sadece kokuştu, Pierre!



Pierre Levegh, babaya yavaşça uzlaşan 49 yaşındaki bir pilottu.


Fransa'da onu sevdiler. Tenis oyuncusuydu, mükemmel bir şekilde hokey oynadı ve Talbot'un hayatının çoğu. Ama o zaman, o sırada kimsenin olmadığı güvenlik hakkında konuşuldu: Arabalardaki sistemleri sinyal etmemiz gerekiyor! Hızlı gidiyorlar, rahatsız edici.


Sadece sert, ona karşı çıktılar.


Geçen yüzyıl LTA, motor sporları perspektifinden bir zamandı. Corusiacs hızlarına erişim. Spor otomobilleri ve Formula 1, 300 kilometrelik hıza kızardı, pistte aptal sürüş, burada yüzlerce yüzlerce olduğu andan itibaren hiçbir şey yapılmadı. Çanta ve La Sarthe devresi, 1923'te sunulduğu andan farklı değildi.


Eksik köpekler vardı, daha da sıkı değil. Kask tek korumaydı.


Speedometreler bile yoktu, şu anda ne kadar gittiğimizi söylemedik, Mercedes'ten John Fitch ilan edildi. Kenarlara dengelendik. İyi olmak için, arabalar üzerinde kontrolü kaybettiğimiz durumlara girdik.


Sadece Tden Le Mans, Testte kendini öldüren Dünya Formül 1'in iki öğrenim ustası Alberto Ascari'yi kaybetti.


Tüm otomobil dünyası kaybetti. Ve Le Mans'ın yeni bir tutuklaması vardı.


Radi hiçbir uhom alacak



Jaguar ve Mercedes'e karşı Ferrari'ye karşı.


Kupaya hakim olmak zorunda olan karanlık. Dramatik hile herkesi görmek istedi, bu yüzden pist 300 bin taraftar köpek tarafından itildi. İnsanlar için dünyanın kurtlarının bitiminden on yıl sonra nadir bir ortaklıktı.




Spolensk Udlost. 1955'te çağrıyı izlemek için herkes Le Mans'a içmedi.



Saatte açık kapıya gitmeyin. Sonra ampask ve vno, dmy ates, pnov'a bir kravat veya bir motlek ile baktı.


NKTE oranlara içmedi. Sadece BBC için Jacques Greley hayranlarından Crel ve Bt Astn ile eğlenmek istediler.


Stirling Moss ile Formula 1 Juan Manuel Fangi'nin en ance olan Alfred Neubauer, Ele'den en fazla olan Mercred Neubauer'de.


Jaguar yine Mikea Hawthorn adasından parlak HVZD'de Szel. Sonunda boynunda bir motlek olan harika bir bulut beyefendi.


Le Mans yaşlı adamı başlattı.


Pilotlar, çıkış yaptıktan sonra, arabalara atladıktan ve başladı ve başladı. Bu arada, Porsche otomobilleri hala IDI'nin direksiyonunun altındaki bir yuva var, böylece başlayabilir ve eklenebilir.




BAŞLANGIÇ! 1955'teki pilotlar Le Mans'a SVM'ye başladıktan sonra koştular. Kutular? Gün yoktu.



İlk problemlerden sonra Fangio, Hawthorne'un sığmayacağı için Ela ile savaştı ve yumruk kaydını değiştirdi. Sanki yirmi saat olacaklarını unutmuş gibi. Sarkarken, bir tehlike arabası kuralına girdiler.


Temelde Vbunina'daki binicinin hızı hakkında. Arabanın ağırlıkları mükemmel bir araba, ama aynı zamanda süper yaprak da idi. Risk o kadar büyüktü ki, pilotların kazada köpekleri bile yoktu, yanmak için değil, arabadan uçtular.


Mart Mart olarak vücut



İki ve pl saat sonra Ele'de hiçbir şey değildi.


Yedi veer ile beslendi, güneş gökyüzünde sürüyordu, düşüyor ve size saatler veriyordu.


35. İlk İngiliz VTZ Büyük Fiyatları Formula 1 Hawthorn Pedjel Austin-Healey Lance Macklin ve son anda kutuya katılmaya karar verdi. O zaman, çanta kutunun arkasında değil, pistin kenarında idi.


Bir süredir Mercedes'in ne kadar güçlü olduğu ile ilgiliydim. Onlarla nasıl savaşabiliriz. Ama sonra bir İngiliz arabası NMECK'yi yenemediğinden cehennem mi dedim? SV otobiyografisinde Hawthorn'u hatırladı.


İnsanlarda sonundan on yıl sonra dünya kurtları kokuyorum.


Jaguar'ı yeni disk frenleri ile selamladı Kadopdn Macklin Mon ve Vynsil. Hawthorn'un içgüdülerinden kaçınmak için solda yandı, ancak Pierre Level ve Juan Manuel Fangio'nun oturduğu iki hızlı Mercedesm'in önüne geçti.


La tragedia de le mans es un acontecimienonto trgico que ocurri el 11 de junio de 1955 Durante las 24 horas de le mans en fransa.

Hilo
🧵
pic.twitter.com/dgdw55f1e0

– 𝗵𝗲𝘆 𝗶𝘁❜𝘀 𝗔𝗻𝗱𝘆
👻
(@andy_whats) 26 Mart 2024

Fransız Tuil Bu SRCE kaçınmayacak. İçgüdüsel yolculuk aboneliği aldı, Arjantinli üst üste uyardı ve Monally de hayatımı kurtardı. Fangio daha sonra OIM'i arabalar arasındaki kendi hız refleksini kullanarak kapattı ve o zamanlar Stojcho Jaguaru'da Hawthornov'a çarptı.


Levegh yapmadı.


Yaklaşık 240 km/s Köpek Austin-Healey'i geri çekerek, onları bir rampa olarak ele geçirdiler. Peletler köpek NZK 1,2 metre NSYP borç tahliye tepsisi Divk'ten ve ana tribündeki PMO'ya çarptı. Çiçek Hollav vücudu hemen patladı, ölüm kapsamının kalıntıları, enkazların bir kısmı çıplak ve etkinin intikamından 80 metre uzaklıktadır.


Uçuş arabasının Fransız pilotu düştü ve kafatasını bir çağrı ile ezdi, şehri hayal etti.


Kaputu havadan süpürüldü ve Namakanm Divkm'in başlarını bir giyotin gibi doğurdu, o zaman basını yazdı.




Test! VZ Pierra Levegh ilk olarak Le Mans Death, hayranlar ve tasarruf etmeye çalışın.



Boynunda boğazından uzak değil. Ama boynunda hiçbir şey yoktu, başı Greley'in hrom durumuydu.


Motor ve Dlosteck ateşi gibi vahşi doğanın hazırlanması. Ve Hokov arabayı yürüyüşler gibi ateşledi ve insanları ölüme geçirdi, yazıldı.


Durumun durumu, Hokov Oh'u bilmeyen ve alevlerin gönderdiği suya dökülen kontrolcılar tarafından daha da kötüleşti.


Duncan Hamilton, Bon Memo Box'tan DN'yi izleyen bir Idi Jaguar verdi, hatırladı: Tanımlanamaz bir SCNA: Ölü ve İnsanlar. Acı, bilim ve umutsuzluğun görünümü sadece felaketin büyüklüğünü başardı. Bir rüya gibi yastıklı oldum, Zdena'yı hiç söylemek için seçtim.


Motor sporları tarihindeki en yüksek Havrii'de 84 kişi öldü, devre ve Leke'nin kendisi. Diğer 200 kişi yaralandı.


Bir mekanı durdurun mu? Yapmıyoruz



Birkaç saat sürdü, pistin ikinci sayfalarındaki Wilds kazayı öğrenmişti. Bunun ilk işareti çok fazla tahmin ediliyor, Mercedes'in karanlığı istifa edildi.


Ama aynı zamanda aldı.


Ve Havria'dan yedi saat sonra, TSN tam sonra Neubauer Konen, Stuttgart'taki tüm Leny Stavstosts Stje ile temasa geçmeyi başardı. Bend'den Mercedes ve iki arabayı büktü.


Neubauer daha sonra Jaguar'ı önerdi ve ver.


Ama yuttular. Jaguar esas olarak Hawthorn'un coşkuya yönelik yol açtığı için. EZ Sti bir tragdia olabilir, sonuçları sonunda bulundu mu? O zaman kimse yok.


Ve Le Mans hücrelerini iptal edin?


Organizasyonlar da bunu düşündü. Ancak durması vahşi doğalar için endişelenecek ve ameliyatı oynayacaktı. Devreyi dublaj edecek hayranlar yolları tıkayabilir, ardından ambulanslar kök salmıştır.


Bu nedenle, sonuç olarak, taburcu edilen felaket günü bile verilmedi. Prost devam etti. Sanki hiçbir şey gibi değil.


Hawthorn daha sonra aslında Ivor Bueb ile birlikte Le Mans. Fransız Denk Lauto Journ, daha sonra Hawthorna'yı Ampask'ın tadını çıkaran aşamaların aşamalarında öldürmenin başlık fotoğrafı ile oldu.


ML Un Sarkastick Cender: à Votre Sant, Mösyö Şeytan! (Vae Health, Bay Hawthorne).




Sağlık, Bay Hawthorne! Mike Hawthorn, Le Mans 1955'te ne hakkında tebrikler tebrikler.



Farnham Flyer, yani Farnham'dan Rychlk kazadan aptaldı.


U Piel Piel Karanlıkla Karanlık Jaguar'ın arkasında, bana kaza için. Macklin'e onu affetmesi için yalvardı. Tony'nin kocası (Yılın Pedminulho'dan Ampiona Le Mans) bir bardak brendi döktü ve onu susturmak için sildi.


Manaer Stje Lofty England daha sonra bir kenara oturdu ve kazada o olmadığını söyledi. Sonunda acı çektiğinde bile itaat etti.


Bu güne kadar, kazanın en büyük asma kim olduğu açık değil.


Macklin, Hawthornv Hyb'in kutudaki NHL olduğunu iddia etti ve Levegh'in önüne geçmesine neden olan bir acil durum hissetti. Yaklaşık yıllar sonra, Amerika Fitch kendi hatırlamasının kurulması ve başkalarından ne duyduğunu, esas olarak hatanın İngilizlerde olduğunu iddia etti.


Astnek Norman Dewis'i NZOR olarak verdi. NJ'ye göre, Macklinv hareketi oldukça dikkatsizce sola ve neredeyse 50 yılda düz bir VZ yapabilme yeteneğine sahip değildi.


Ve alıç?


Yıllar sonra Formula 1 ve Pesto'da SVTA'nın ustası oldu, sezonun EV'si sadece bir kez kazandı ve Stirling Moss Tyikrt. Hatta vatandaşının adil oynaması için yetersiz duygu.


Portekiz Toti Hawthorn'un Grand Prix'sinde dramdan ayrıldı, motor dışarı çıktı ve geri döndüğünde, hariç tutmak istediklerinin tam tersine gitti. Ancak Moss dedi ki, Stuwward, rakibinin o anda parkurdan çıktığını, kuralı bozmadığını söyledi. Hawthorn şehrinin türleri kaldı ve ampiont daha sonra bir puan kazandı. Ped Mossem …


Hemen ter spor yapan yerlere gitmekten duyuldu. Ve çok fazla köstebek.


Kamard Rob Walker'ın yavaş yavaş Mercedes 300SLR'si etrafında geçtiği Farnham'daki turist kupası tarafından 22 Ocak 1959'da bir geç RNO.


Onu kışkırtmak için NJ'de kıkırdadı. Hawthorn hiç olmadan jaguarına girdi ve Walker'ı getirmeye başladı. Robv Mercedes Pedjel'de ondan zevk aldı.


Walker daha sonra A3'ün ikinci kez Mokrm ve VRTNM POAS'taki Mike'ı izledi, Domuzlar, tersine, Jaguar'ın kontrolünü kaybetti ve yüz yüz metrede tek bir ağaca çarptı. Dünyanın ilk İngiliz şampiyonu sadece 29 yılda öldü.


Paradoxn bir anda svm jaguar pedjdl Mercedes.


70 yıldır Le Mans'taki tragdia gibi.



Le Mans'taki bir felaketten sonra


1955 Udity'nin sonuçları çok büyüktü.

Ptinsobn SVTA Formül 1'in ustası Juan Manuel Fangio UV Le Mans asla tozlanmadı. Pilotlar FitchPhil Walters veya Sherwood Johnston iyi bir dolu ile.

Pandemi olarak, daire üzerindeki otomotiv zvodod şişirildi. İTİBAREN Fransa ile PanlVcarska . Nmecka. Fransız girişi, tüm pistlerde, bunun bozulması ve pistler ile vahşi doğa arasındaki mesafeyi arttırması gerektiğini kusmaya geldi. Vcarsko Christment Chocipment AC ve Mayıs 2022'de sözleşmeli.

Mercedes-Benz 1955 sezonunun sonunda, tüm otomobil oranlarından geliyordu ve delinmiş ve 1987'de.

O zaman resmi tükenme, kazanın cevabının binicisinin gününü bulamadı. M DL hızlanan otomobiller için tasarlanmamış 30 yıllık bir parçanın organizasyonunu eleştirdi. Kazadan bir yıl sonra devreye çıktı La Sarthe Bir kutu hediyesi yarattı.