Hız sadece 20 km/saattir ve tren hasar görmüştür. Intosk köprüsü de çok sınırlıdır

EnondeR

New member
Ropid organizasyonunun sözcüsü Filip Drpala’ya göre, S7 trenleri artık her 15 dakikada bir Prag’a gidiyor ve bunların yarısı Çek Brod’a devam ederken, geri kalan trenler ana tren istasyonuna gidiyor. Pazar gününden itibaren trenler daha kısa rotadaki Smchov’da duracak. Şu ana kadar ana demiryoluna giden Rudn u Prahy’den S65 hattının tüm bağlantıları burada duracak.


Demiryolu idaresi ilk etapta basında köprüye sınırlı erişimin 2020 yılında başlatılan uzun süreli denetimin sonucu olduğunu belirtti. Smoch tünelinin yeniden inşasının devam ettiği bir dönemde bu durum yolcular için daha az iç açıcı olacaktır. Editör, daha fazla kar beklenebileceği zaman başlayacağını söyledi İnşaat Planlama Departmanı S Pavel Paidar.


Yeni kısıtlamalar arasında iki tren kavşağının kaldırılması ve hız sınırının mevcut 40 km/saat’ten 20 km/saat’e çıkarılması yer alıyor. Köprüdeki demiryolu trafiğinin yoğunluğu yaklaşık onda ikidir. S, basın açıklamasında bunun, Vtosk köprüsünün küçük bir tren ve fiilen günlük yük treni tarafından kullanılabileceği anlamına geldiğini belirtti.


En fazla 59 bağlantının sınırlı olacağı S7 hattı etkilenecek. S65 hattı ise Smchov’a kadar kısaltılarak günde 35 bağlantıya dokunuyor. S’ye göre günde birkaç bin yolcu etkilenecek.


Bitiş 1: trafik durduruldu



Zaten yıkılan ve yapının kalan ömrünü sınırlayan köprü için beşinci yılın ilk yarısında gün sayısının girilmesi planlanıyor. Paidar, bu sorunların sonuçlarının operasyonların daha da kısıtlanmasına, hatta en uç durumda operasyonların durdurulmasına bile yol açabileceğini ekledi.


Pazar günü, Prag demiryollarında değişiklikler getirdi; örneğin S40 hattının SlanTelce bölümü tarafından kısaltılması, S57 hattının Blatno u Jesenicelutice bölümü tarafından uzatılması ve yıl boyunca hafta sonu operasyonunun uzatılması veya restorasyonu. Rakovnka ve Kralovice arasındaki S58 hattı. Pazar günü Prag’da S2, S3, S22 ve S34 hatlarının duracağı yeni bir Praha-Rajsk zahrada tren durağı faaliyete geçecek.


Vtoni çatlağı üzerindeki köprünün sonraki kaderi uzun süredir tartışılıyor. Köprünün beşte birlik iki etabıyla, sonuçlarını 2022’de sunduğu uluslararası bir mimarlık konferansını duyurdu. Mahalle sakinleri ve belediye politikacıları arasında ölüme karşı bir direniş dalgası yükseldi. Kendisine karşı 20.000’den fazla imza toplayan çevrimiçi bir dilekçe oluşturuldu. Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (ODS), bir sonraki eylem planına yıl sonuna kadar karar vereceğini belirtti.


Vtona üzerindeki demiryolu köprüsü orijinal haliyle 15 Ağustos 1872’de açıldı. 19. ve 20. yüzyılların başında yerini hala Vltava Nehri’nin üzerinde uzanan bir köprü aldı. Uzmanlara göre yapı, Prask Anıt Koruma Alanı’ndaki önemli bir teknik kültürel anıt. 2008 yılından bu yana köprünün işletmeciliğini yapan S., köprünün 2004 yılında aldığı anıt korumayı kaldırmak için geçmişte iki kez girişimde bulundu.