Karnataka Sınav Kurumu: Hayır 4. Mühendislik Danışma Turu | Bangalore haberleri

araru

New member
BENGALURU: UGCET-2022 kapsamında planlanan dördüncü tur mühendislik istişarelerinin, hükümetin onayının olmaması nedeniyle yapılmayacağını söyledi. Karnataka Sınav Kurumu. Bu, mühendislik danışmanlığını tamamlar.
“Üç zorunlu turu da yaptık. Genellikle tıbbi temizlik turundan sonra bir teknoloji temizliği turumuz olur. Bu yıl, tıbbi temizlik turu mühendislikten sonra olduğu için, boş kalan teknoloji koltuklarını doldurmak için bir tur daha yapmayı düşündük. Üst düzey bir yetkili, tıbbi temizlik kaybolmayacak” dedi. CEA.
Yetkiliye göre, hükümetin pozisyonu, tıbbi iznin ardından yalnızca 100-150 koltuk boş kalacağından, bu koltukların yan giriş yoluyla derece öğrencileri tarafından doldurulabileceği yönündeydi. “Bu kez dolu olan teknik kontenjan sayısı geçen yıla göre çok daha fazla. Boş kontenjanlar görece az. Kalan kontenjanlar diploma öğrencileri tarafından yan girişle doldurulabilir. Tüm diploma öğrencileri tüm mühendislik kontenjanlarına hak kazanır” diploma yoluyla kabulün bir dahaki sefere daha yüksek olacağını ve bu kontenjanların kendileri tarafından kullanılabileceğini. Doğru bir karar” diye ekledi yetkili.
Teknik kabul yapma izni ise 30 Kasım’a kadar verildi. KEA yetkilileri ayrıca özel kolejlerin kabulleri tamamlamak ve akademik takvimlerinde ilerlemek istediğini söyledi. Yükseköğretim departmanı konu hakkında herhangi bir yorumda bulunmadı.
Bu, 2022-23 için teknik kayıtları sonlandırıyor CET. KEA verilerine göre 65.358 sandalyenin 50.272’si tahsis edildi ve 15.086’sı kaldı. Geçen yıl yaklaşık 23.001 koltuk boştu.
TOI tarafından daha önce bildirildiği üzere, bilgisayar bilimi mühendisliği ve ilgili programlar bu yıl çok revaçtaydı. 14.039 koltuktan 14.009’u CS ve mühendislikte işgal edildi. CS Engineering-AI, ML’de yalnızca 9 koltuk boştu. CSE veri biliminde 8 kişi vardı.CSE siber güvenlikte tüm koltuklar doluydu. Bilgisayar bilimi ve mühendisliğinde yedi koltuk boştu.
En fazla açık pozisyon inşaat mühendisliği (4.933) ve makine mühendisliği (5.614) idi. Sicil dairesinde 2.600, mekanik sicilde 2.100 koltuk işgal edildi.
Kannada orta makine mühendisliği için aday yoktu ve sivil sicilde bir koltuk tahsis edildi.