Kbelch’te bir askeri helikopter düştü. Cvien koruyucu bir reaksiyona neden oldu

EnondeR

New member
Hava Kazası tatbikatı, 24. Hava Taşıma Üssü’nde düzenli olarak gerçekleştirilen en önemli karmaşık tatbikatlardan biridir. Nakliye Hava Kuvvetleri 24. Üs Komutanı Tuğgeneral Jaroslav Falta, amacının, Kbelsky uçuşunda bir uçak kazası meydana gelmesi durumunda birimlerin gerekli eğitim seviyesini ve müdahale yeteneğini sağlamak olduğunu söyledi.


Sadece nakliye üssünün askeri itfaiye birimi değil, aynı zamanda Entegre Kurtarma Sistemi R’nin çevre birimleri, yani tıbbi kurtarma servisi, itfaiye ve polis de eğitim veriyor. Tatbikat sırasında, bu birimlerin olay yerinde ne kadar hızlı ve etkili bir şekilde işbirliği yapabildiklerinin kanıtlandığını, böylece gerçek bir olay durumunda, olaya karışan insanların sağlığını ve hayatlarını mümkün olan en kısa sürede koruyacaklarını sözlerine ekledi.


Kbelch’teki hava üssünün imhası simüle edildi. Askerler çevrede yeşil hileler ve maskelerle bisiklete biniyor. Askeri itfaiye birliğine (VHJ) ait itfaiye araçlarının önünde, Kbelchy’deki hava üssünde birliğin itfaiye komutan yardımcısı olan teğmen Lenka Krejov, tatbikatların detaylarını okuyor.


Cvien’in yerini MI-17 olan bir helikopter aldı. Pistin kenarına oldukça sert indi, kuyruk kirişini kırdı ve üst dişliyi ve arka rotoru tahrip etti.Bunu Krejov’da iki yılda bir uyguluyoruz. Clem, reaksiyonun hızıyla kanıtlanmıştır, bu nedenle etkinin yapılma şeklini değerlendiriyoruz, ekleyin.



İtfaiyeciler, Mi-17 helikopterine dikkat edin



Bir süre sonra, saldırının komutanı olan Astsubay Josef Flisk devreye girer. Kbelsk askeri itfaiye birimi, komutandan bir çarpışma yürütme talimatı alan ilk ekip olarak çarpışma mahalline varacaktır. Tehlikeli alanı hariç tutun ve ilk anti-porno korumasını yapın, yani güç kaynağıyla bağlantısını kesin ve bu şekilde devam edin. Helikopterin ilk muayenesinde sadece yakıt ve işletme sıvılarını değil, durumunu ve yolculuğun gidişatını da kontrol edeceğiz, Flisk müdahalenin nasıl olması gerektiğini anlatıyor.


Giriş anında başta tıbbi yardım olmak üzere diğer birimler ve ayrıca gemide bulunan çok sayıda silah ve depoları nedeniyle örneğin polis de devreye giriyor. Flisk, “Ve çok hızlı, günün düzeninden itibaren 10 dakika içinde yola çıkabiliriz” diye ekliyor.


Hazırlıklar aylar sürüyor



Simüle edilmiş batık için yaz başından beri hazırlıklar yapıldı ve yaklaşık 100 kişi katıldı. Eski sıralar ve projektörle donatılan sınıfta figüranlar asker koltuklarında oturuyor, kimi yaralı, kimi sırasını bekliyor, tahta önüne çıkamayacak.


Muayene edilmek yerine, Başkent Prag Sağlık ve Güvenlik Hizmetlerinin yaralarını tembel tembel maskelediği yere oturdu. Kafalarında sahte yaralar, dayaklar ama aynı zamanda duvarlarda. Maske ekstraları korumak için patladı, yaralanmaların ciddiyetine göre ön yüzü seçin. Vichyler yeşil mi? kendine sor


Nakliye hava kuvvetlerinin 24. üssünde eğitim gören kurtarma servisi sözcüsü Jana Potov, yaralıların renk işaretlerini açıklıyor. siyah ölü anlamına gelir, kırmızı yaralı anlamına gelir, ardından sarı ve yeşil yürüyüşçü, yani hafif yaralı anlamına gelir.


Bizim için bu tatbikat çok özel, çünkü temas kurmadığımız birkaç birim ile işbirliğini deneme fırsatımız var ve bu uluslararası askeri uçuş aracılığıyla askeri polis, hastane personeli ve, ilk başta itfaiye bile Potov’a.


Birliklerle koordinasyon



Potov, kurtarıcıların tatbikattaki rolünü anlatırken, yardımcılar tahtanın başına oturuyor. Güvenliğimiz için askerlerle koordinasyonu denemek çok etkili, bu istisnai bir durum. Bu nitelikteki keskin müdahalelere gelince, düzenli olarak Vclav Havel’i uçurmak için dışarı çıkıyoruz, örneğin, karmaşık bir uçuş için potansiyel bir riskin olduğu olağandışı durumlarda, ancak on yıllık kariyerim boyunca ihtiyacım olduğunu hatırlamıyorum. keskin bir müdahale, diye açıklıyor Potov.




Polis ayrıca Oetovn’a geldi. Bunun nedeni, silahın yanlışlıkla alınması ve saklanmasıdır.



Mui in td birbirleriyle şakalaşır ve mandal gibi güler. Yirmi figüran arasında bir kadın var, yüzünün her yeri ve bacaklarının çevresi maskeli. Maskeleme bitene kadar konuşun, figüranların yarayı düzgün bir şekilde nasıl kapatacaklarına dair talimatlar alacakları bir brifing olacak. Kim gitmiyor ve bu çılgınca? ana maskeyi açar.


Her olağanüstü olay çok özeldir. Müdahalemizde kurtarma bir sabaha ayrılmışken, sözde afet rejimine doğru ilerlediğimiz bir müdahalede bu, çok sayıda yaralı için çok daha az hemşire olduğu anlamına geliyor. Yaralılarla çalışma rejimi tamamen farklı, sözde üç, yani teyzelerine göre haftada bir hasta yapılmalı ve sonunda Potov’a kadar gün de meşguldü.


Daha fazla



On iki saat sonra sahadaki MI-17 helikopterleri eğitim için görevlendirilir. Kbel’den bir CASA C-295 uçağı, ardından bir Turbolet L-410 havalanacak. Manipülatör, helikopteri nihai konumuna hazırlar ve bir kez ekstralarla birlikte bir otobüs şehre varır. Yavaş yavaş Nejdv redven helikopterinde toplanıyorsunuz, sonra suyu bitiriyoruz, ana maskelerin talimatlarını dağıtıyoruz ve diğerleriyle birlikte yaralılara suni kan ve son detayları sağlıyoruz.


Figüranlar helikoptere biner ve ölü pilotu temsil eden mankeni kabine taşır. Bir sonraki otobüste üzerinde “değerlendirici” yazan mor reflektif yelekli adamlar var. Her şey bir anda patlayacak. Bir öğleden sonra uçarken siren sesleri duydum ve ilk VHJ itfaiye geldi. Helikopterden bir tık sesi ve bir gümbürtü geliyor. Yaralılar rolündeki figüranlar yardım çağırmaya çalışıyor.




İlk çatışma sırasında bir Mi-17 helikopterinde vuruldu.



Bir süre sonra itfaiyeciler helikopterin tekerleklerini kapatarak içini kontrol ediyor ve enkazın alanını belirliyor. Saat 13:18’de itfaiye ilk önce helikopterin acil giriş çıkışlarını açar ve birkaç sesle Şans geride kaldı, figüranlar itfaiyeyi hiçbir şekilde rahatsız etmez ve rollerinde kalırlar. Bir süre sonra hayatta kalanlar enkaza gelir, ilk çıkanlar merdivenleri çıkmış olabilecek hafif yaralılardır. Yeşillerin yerinde olduğu yayınlardan duyuluyor.


Sabah müsaitliğine göre hafta



Kurtarma görevlileri, helikopterin önünde yaralılar ve iki ölü için sarı ve kırmızı bir branda hazırlıyor. Çam ağaçlarının başındaki itfaiyeciler ilk kırmızı olanı kurtarıyor ve siz harekete geçiyorsunuz. Doktor lideri hastayı yaralanmaların ciddiyetine göre ayarlayacaktır. Başlangıçta kaotik görünen kurtarıcı yığınından, durumu kontrol altında tuttuklarını gösteren emir ve talimatları duyabilirler. Sadece bacağım vardı, yaraya. Doldurulur, sonra ona bir infüzyon verin, baş hemşireye emir verir. Sabahları bir sürü soru sor, adın ne, neyin var? ve onları teselli edin Onları kurtaran elden korkmayın.


Bu sırada helikopterden bir klik sesi duyulur. Ben çıkmak istiyorum! ve Dlej onu kurtarsın! masanın arkasındaki figüranları haykırın, helikopterin küçük dairesel penceresine dokunun. Yaralılar izotermik torbalara konur ve bir polis olay yerine koşar. kıpkırmızı! İtfaiyeyi arayın, ayağında bir yaralı daha var, helikopterden inmek için yeşil ışık verdi, ama gücüm yetti, çıkıyorum beyler, çıkıyorum! Arkadaşım nerede?


Olayın başlamasından yarım saat sonra ilk yaralı ambulansla gelir. Değerlendirici, tüm durumu ve kanıtlardan gözlemler: Ölenler var. Olayın başlamasından yaklaşık 45 dakika sonra ilk ambulans şehirden ayrılıyor. Helikopter boş ve arka planda cesetleri almak için yerden düşmüyorsunuz. Köprüde yaklaşık on parça ekipman belirdi.


Ve derecelendirildi mi? Çarpmanın hızı inanılmazdı ve üsteki gün, popüler Sanitka dizisinin ilk bölümlerinden birinde yer alan Suchdol’daki uçağın trajik kazası olarak hatırlanabilirdi.



Güneyde bir nokta alın