Kızışmaya girmeden RRTS ve Delhi Metrosu arasında geçiş yapın | Delhi Haberleri

Forya

Global Mod
Global Mod
YENİ DELHİ: Faz I’in üç öncelikli koridorundaki istasyonların çoğu Bölgesel Hızlı Taşıma Sistemi ile entegre olmak Delhi Metro Ağı RRTS istasyonlarından ayrılmak zorunda kalmadan işe gidip gelenler için kolay ve sorunsuz bir yolculuk sağlamak için.

RRTS ve Metro GFX


Üzerinde Delhi-Ghaziabad-Meerut KoridoruSarai Kale Khan, New Ashok Nagar, Anand Vihar ve Ghaziabad’daki dört istasyon en yakın istasyona bağlanacak. Delhi metrosu sürücüler. Örneğin, Sarai Kale Khan RRTS istasyonu Pink Line metro istasyonuyla ve New Ashok Nagar RRTS istasyonu Delhi Metro Blue Line ile entegre edilecektir. Anand Vihar’daki RRTS istasyonu hem Pembe hem de Mavi Hatlara bağlanacak, Ghaziabad RRTS ise Delhi Metrosunun Kırmızı Hattına bağlanacak.
Benzer şekilde, diğer iki koridorun (Delhi-Gurgaon-SNB-Alwar ve Delhi-Panipat) bazı RRTS istasyonları metro ağına bağlanacaktır. Delhi-Gurgaon-SNB-Alwar koridorunda Sarai Kale Khan, INA, Munirka ve Aerocity metro istasyonlarına bağlanacak dört istasyon bulunacak. Diğer koridorda ise Delhi-Panipat koridorundaki Indraprastha, Kashmere Gate ve Burari RRTS istasyonları metro ağı ile entegre olacak.
Delhi Metro bağlantısı dışında, RRTS istasyonlarının çoğu havaalanları, tren istasyonları, otobüs terminalleri ve otoyollarla da entegre olacak. Plan, daha iyi binicilik ve uzun vadeli sürdürülebilirlik için kapsamlı bir ağ ağı oluşturmaktır. RRTS projesini yürüten Ulusal Başkent Bölgesi Ulaşım Kurumu’ndan (NCRTC) bir yetkili şunları söyledi: “RRTS istasyonları, yolcuların istasyondan ayrılmadan bir ulaşım modundan diğerine geçebilecekleri şekilde tasarlanıyor. Asansörler, yürüyen merdivenler ve üst geçitler özellikle kadınlar, yaşlılar, çocuklar, fiziksel engelliler ve ağır bagajla seyahat edenler için faydalı olacaktır.”
Bir NCRTC yetkilisi, toplu taşımayı kullanmama nedenlerinin düzensiz hizmet, aşırı kalabalık ve son mil bağlantısının olmaması olduğunu kaydetti. Yetkililer, “Toplu taşıma modlarının çok modlu entegrasyonu, bu sorunların bazılarını ele alacak ve sürdürülebilir bir çözüm sağlayacaktır” dedi. “Sokağa çıkmanıza gerek kalmadan her türlü toplu taşımaya erişilebilir. Bu aynı zamanda istasyonların dışındaki trafik sıkışıklığını ve tıkanıklığı da azaltır.”
82km inşaatı Delhi-Ghaziabad-Meerut RRTS koridoru tüm hızıyla devam ediyor. Koridorun 2025 yılında halka açılması bekleniyor ancak Sahibabad ile Duhai arasındaki 17 km’lik öncelikli bölümün bu yıl nisan ayında açılması bekleniyor.
198 km’lik ikinci Delhi-Gurugram-SNB-Alwar koridoru üç aşamada inşa edilecek. İlk etap, Delhi’deki Sarai Kale Khan’dan SNB Urban Complex’e (Shahjahanpur-Neemrana-Behror) kadar uzanan 107 km’lik bir yoldur. İkinci etapta hat, aralarında Shahjahanpur, Neemrana ve Behror olmak üzere Sotanala’ya (33,3 km) kadar uzatılacak. Alwar’a son uzatma (58km) üçüncü aşamada gerçekleşecek.
Delhi’den kuzeybatı yönünde, 103 km uzunluğunda ve 17 istasyonlu Delhi-Panipat koridoru, başkenti Haryana’daki Murthal, Gannaur, Samalkha ve Panipat gibi şehirlere bağlayacak. Bunlar çok sayıda eğitim ve yemek işletmesi tarafından doldurulmaktadır.