Mastercard'a göre hokey şampiyonası Prag restoranlarındaki satışları üçte bir oranında artırdı

EnondeR

New member
Avrupa'da sivilcelere yönelik ısrarlı bir talep görüyoruz. Hokey Dünya Kupası'nın yalnızca dünyanın her yerinden sporseverlerin dikkatini Çek Cumhuriyeti'ne çekmekle kalmayıp, aynı zamanda restoranlar, barlar ve fast food mağazaları gibi turizmle ilgili işletmecilerin perakende satışlarını, konaklama hizmetlerini veya ulaşımı desteklediği belirtildi. Mastercard Ekonomi Enstitüsü Avrupa Baş Ekonomisti Natalia Lechmanova, beklentilere göre teyzeye çok ihtiyaç duyan hayali bir restoran haline geldiklerini açıkladı.


Geçen yılın aynı dönemiyle karşılaştırıldığında, Çek başkentine gelen ziyaretçilerin konaklamaları boyunca harcama yapmaları gerektiğinden pansiyon sektöründeki satışlar yüzde 18,2 arttı. Marketlerde satışlar bir önceki yıla göre yüzde 10,5 arttı.


Giyim satışlarında, kısmen yüzde 23,8 oranında artan fiziksel mağazalardaki satışlar sayesinde, yüzde 23'lük çift haneli yıllar arası büyüme kaydedildi. Avantaj ve aksesuar satışları yüzde 6,6 artarken, fiziksel mağazalarda bu oran yüzde 13 oldu.


Buz hokeyi şampiyonasından hemen önce Çek buz hokeyi derneği, yaptığı bir fizibilite çalışmasında, pansiyonlar ve restoranlar da dahil olmak üzere siparişlerin tüketiminden elde edilen gelirin bu yıl yaklaşık iki milyar kron olabileceğini tahmin ediyordu. Çek ve yabancı hayranların tükürüğünden çok sayıda restoran, kafe ve konaklama tesisi.


esk gastro'nın bu karmaşıklıkları olabildiğince iyi bir şekilde ortaya çıkarması ve misafiri heyecanlandırması gerekiyor. Gastronomi Şampiyonası Başkanı ve Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Lubo Kastner, Avrupa Futbol Şampiyonası ve Pai'de Yaz Olimpiyat Oyunlarının yapılacağı Temmuz ayına kadar iyi sonuçlar elde etmeyi umuyorum dedi. Çek Cumhuriyeti.


Mevcut Mastercard HarcamaPulse çalışması, 10-12 Mayıs 2024 tarihleri arasında Çek Cumhuriyeti'ndeki son hokey dünya şampiyonası sırasında ve Alman grup Rammstein'ın konseri sırasındaki alışveriş davranışını değerlendirdi. Mastercard HarcamaPulse, fiziksel ve çevrimiçi mağazalardaki satışları, nakit ve elektronik para da dahil olmak üzere her türlü ödeme için değerlendirir.