“Herhangi bir salam sorunlara neden olur. Amaç aynı anda bir bina hazırlamak ve inşa etmektir. Aynı zamanda bir PPP projesi de olabilir, çünkü şu anda bir fizibilite çalışmasını tamamladığımız PPP projelerinden biridir.
Ulaştırma Bakanı Martin Kupka, 2023 yılında Prag yakınlarındaki Jílové'deki Belediye Başkanları ile yaptığı görüşmede, PPP projesinin kullanımının rotanın sık sık işten çıkarılması ve eylemi nedeniyle oldukça riskli olacağını söyledi.
D3'ün tamamlanmasının bir dizi rakibi var, otoyolun çekici bir yürüyüşle liderlik etmesini rahatsız ediyor. Ayrıca, Orta Çağ'da altının çıkarıldığı Prag yakınlarındaki Jílové yakınlarındaki arka planla ilgili sorunlardan da endişe ediyorlar. Ulaştırma ve RMD Bakanlığı projeyi savunuyor. Mátl'e göre, sivil derneklerin direnci D3'ün hazırlanmasında buharlaşmaz.
“Özellikle D3 alternatifi binayı hazırlamak için tüm adımları atıyor. Eğer bir şey biraz uyuyakalırsa, kendini yönetenlere direnç. D3 otoyollarından etkilenen kasabaların ve köylerin, merkezi bohem bölgesinde inşa etmenin gerekli olduğunu fark ettiğini hissediyorum. Mátl eklediler.”
D3 otoyolunun emme ile yönlendirmesi gerektiği
Alternatif Central Bohem D3 Derneği'nin inşaat muhalifleri, imar işlemlerinin halkın katılımının kısıtlanması ve belediyenin tam belgeleri olmadığı için sessizce başladığını iddia ediyor. RMD reddetti.
Keşif tüneli tünelleri gelecekteki karayolunun rotasında yapılmaya başlıyor. Mátl, “Sázava üzerindeki köprüde ayrıntılı jeodezik araştırmaları bitiriyoruz ve tüm bölümlerde bina izni belgelerini tamamlıyoruz.” Dedi.
Bu yıl, RMD ayrıca toprak sahiplerine hitap etmek ve rota boyunca arazi satın almaya başlamak istiyor. Mátl, “Bu çok önemli, çünkü 57 kilometrede araziye sahip olan birçok insana hitap edeceğiz ve inşaatın hazırlanması önemli ölçüde daha da ilerleyecek.” Dedi. Çoğu sahibinin isteyerek satacağına inanıyorlar, çünkü devlet iyi fiyatlar sunuyor.
Otoyol, Prag'u české Budějovice ve Avusturya sınırlarıyla bağlamaktır. Merkezi bohem kısmı 58,5 kilometre ölçmelidir. Merkezi Bohem bölgesi henüz başlamamış olsa da, Güney bohem kısımları Kaplice – istasyondan Dolní Dvořiště'ye kadar yaklaşık 16 kilometre son iki bölüm inşa ediliyor. Mátl, “İki yıl içinde, D3 otoyolunun Avusturya'ya başladığı Mezna'dan sorunsuz bir şekilde alacağız.”
Ulaştırma Bakanı Martin Kupka, 2023 yılında Prag yakınlarındaki Jílové'deki Belediye Başkanları ile yaptığı görüşmede, PPP projesinin kullanımının rotanın sık sık işten çıkarılması ve eylemi nedeniyle oldukça riskli olacağını söyledi.
D3'ün tamamlanmasının bir dizi rakibi var, otoyolun çekici bir yürüyüşle liderlik etmesini rahatsız ediyor. Ayrıca, Orta Çağ'da altının çıkarıldığı Prag yakınlarındaki Jílové yakınlarındaki arka planla ilgili sorunlardan da endişe ediyorlar. Ulaştırma ve RMD Bakanlığı projeyi savunuyor. Mátl'e göre, sivil derneklerin direnci D3'ün hazırlanmasında buharlaşmaz.
“Özellikle D3 alternatifi binayı hazırlamak için tüm adımları atıyor. Eğer bir şey biraz uyuyakalırsa, kendini yönetenlere direnç. D3 otoyollarından etkilenen kasabaların ve köylerin, merkezi bohem bölgesinde inşa etmenin gerekli olduğunu fark ettiğini hissediyorum. Mátl eklediler.”
D3 otoyolunun emme ile yönlendirmesi gerektiği
Alternatif Central Bohem D3 Derneği'nin inşaat muhalifleri, imar işlemlerinin halkın katılımının kısıtlanması ve belediyenin tam belgeleri olmadığı için sessizce başladığını iddia ediyor. RMD reddetti.
Keşif tüneli tünelleri gelecekteki karayolunun rotasında yapılmaya başlıyor. Mátl, “Sázava üzerindeki köprüde ayrıntılı jeodezik araştırmaları bitiriyoruz ve tüm bölümlerde bina izni belgelerini tamamlıyoruz.” Dedi.
Bu yıl, RMD ayrıca toprak sahiplerine hitap etmek ve rota boyunca arazi satın almaya başlamak istiyor. Mátl, “Bu çok önemli, çünkü 57 kilometrede araziye sahip olan birçok insana hitap edeceğiz ve inşaatın hazırlanması önemli ölçüde daha da ilerleyecek.” Dedi. Çoğu sahibinin isteyerek satacağına inanıyorlar, çünkü devlet iyi fiyatlar sunuyor.
Otoyol, Prag'u české Budějovice ve Avusturya sınırlarıyla bağlamaktır. Merkezi bohem kısmı 58,5 kilometre ölçmelidir. Merkezi Bohem bölgesi henüz başlamamış olsa da, Güney bohem kısımları Kaplice – istasyondan Dolní Dvořiště'ye kadar yaklaşık 16 kilometre son iki bölüm inşa ediliyor. Mátl, “İki yıl içinde, D3 otoyolunun Avusturya'ya başladığı Mezna'dan sorunsuz bir şekilde alacağız.”