Hedef düz çevresindeki sol taraftan, prefabrik tribünler büyür ve işçiler onları en pahalı biletlerin sahiplerinin oturacağı koltuklara sığar. Pistin karşı tarafından, kutular için, önümüzdeki hafta Masaryk Pisti'ndeki Grand Prix'in yenilenen galasına gelecek olan takımlar için padok.
Sertifikalı zaman işleyişinin kurulumu, serinletme tezgahlarının montajı veya su kaynaklarının ithalatı gibi otomotodromdaki değişikliklerin miktarı tamamlanır veya tamamlanmadan hemen önce. Son tez daha sonra Pazartesi günü pistte kaldırımlar boyayarak, doğal standlarda çim biçerek veya pist etrafına güvenlik bariyerleri kurarak başlayacak.
Bölgedeki yılın en büyük spor etkinliği bir hafta olmaya devam ediyor ve beklentiler hala artıyor. Pazar günü, Motosiklet Şampiyonası Alman gibi puanlar için savaşacak, daha sonra tüm MotoGP sirkleri toplanıyor ve Brno'nun ötesine geçiyor.
Beş yıldır, Grand Prix burada değildi, bir yıl daha uzun süre seyircinin önündeki yarışı bekliyor. Üç günün toplamı 200.000'e ulaşmalıdır. Geçen yıl, Güney Moravian pistinin diziye dönüşünü duyurduğunda başlayan yaklaşık bir yıl hazırlık, önümüzdeki Pazar günü üç sınıfta (Moto3, Moto2 ve MotoGP) kendi yarışlarını taçlandırıyor.
Dünya Şampiyonası'ndaki tek Çek Filip Salač, “İnsanlara olağanüstü deneyimlere söz verebilirim. Beş yıl içinde zaman değişti, motosikletlerin daha fazla hızı var, ancak deneyimler önceki yıllardan daha büyük olacak.” Dedi.
Geçen hafta sonu, Masaryk'in devresi, Grand Prix'de prova görevi gören daha küçük motosiklet yarışları Alpe Adria Kupası'na ev sahipliği yaptığında, sözleri doğrulandı. Dünyanın en modernlerinden biri olan yeni döşenmiş pistte, önümüzdeki hafta sonu dünyanın en iyi binicileri tarafından gerçekleştirilen eski hız kayıtları vaat eden zamanlar vardı.
Gerçekten de, resmi olmayan ölçümlere göre, Brno'daki rekor süreler, özel testler sırasında son günlerde, örneğin Honda'daki Royal MotoGP sınıfı Luc Marini veya Yamah'daki Miguel Oliveira ile Álx Rin'lerinin katılımcıları sürüyor.
Bir otomotodrom sözcüsü olan Petr Boháč, “Bu bahar hala bu bahar yeni asfalt karışımından pisti övüyor. Binicilere göre, sürüş daha öncekinden tamamen farklı bir deneyim.”
İlgili Uluslararası Komisyon, Grand Prix'in gerçekte tutulabilmesi için yarıştan hemen önce ilgili uluslararası komisyon tarafından resmi olarak verilecektir, ancak hiçbir komplikasyon muhtemel değildir. ALPE Adria Kupası sırasında, pist komiserleri, bayraklara kıyasla onlar için bir yenilik olan LED sinyali ele almayı öğrendiler ve bu etkinlik başarılı.
“Belki de garip geliyor, ama şimdiye kadar Grand Prix'ye çarpmadık, bu da zorla çıkarmak zorunda kaldık.
Daha pahalı bilet ve konut, ancak zaten dolu
Vaat edilen deneyim seviyesi de Grand Prix ile ilgili her şeyin fiyatlarına karşılık gelir. Artışlarıyla, motosiklet hayranları, Brno devresinde en son oldukları 2019'dan çok daha derinlere ulaşıyorlar.
Sadece biletler yaklaşık yarıya kadar daha pahalıdır. Altı yıl önce, 1.490 krondaki gümüş kategorisinde ve 1.890 krondaki altın kategorisinde doğal tribünler için ödüller. Bu yıl ilk öncesi dalgadaki aynı biletler CZK 2.490 ve CZK 2.990 için mevcuttu, ancak 1 Temmuz'dan itibaren fiyatlar hala birkaç yüz daha yüksek.
186 793 seyircinin altı yıllık rakamının üstesinden gelmek için tahmini katılımdan bile, daha yüksek fiyatların daha yüksek fiyatları caydırmadığı anlaşılabilir. MotoGP'yi Brno'ya geri döndükten sonra aç.
GPTENT'ler konaklama ve hizmet projesinin kurucusu Petr Bouchal, “Zaten 40'tan fazla ülkeden çekincelerimiz var. Brno'nun güçlü bir adı var, insanlar geri dönmek istiyor” diyor. Grand Prix ile hafta sonu için, sisteminde lise konumundan otellere kadar beş binden fazla yatak sunuyor ve devrenin yakınında da eski bir geleneksel transit varış noktasında bir kamp inşa ediyor. İçinde beş bin kişiyi barındırmayı bekliyor.
Palacký Vrch'in altındaki pistlerden gelen mekik için devredeki ve sırt sırtları 250 kron hesaplıyor, bir gece kahvaltı ve özel banyolu iki kişi için pistler ile 5.625. Normalde, aynı yerde gece 549 krona mal olur.
Brno Grand Prix'in rengi, devrenin çevresindeki kamplarda festival atmosferine bakan yurtdışından gelen hayranların varışlarıydı.
Başka bir operatör çalışma kampı ALPA altında, kulübeler Şubat ayından bu yana gelecek hafta sonu için işgal edildi, personelin durumunu artırdı ve yılın geri kalanında mevcut olmayan kahvaltı hazırladı. Ve fiyatlar? Yerinde normal 150 krondan ve gün yüzde yüz ila üç yüz artar.
Brno Barajı yakınında bulunan Orea Santon Hotel, fiyatlarla da çalışıyor ve konaklama rejimi tarafından da değiştiriliyor. Grand Prix sırasında, bir gece için değil, sadece tüm zaman için rezervasyonları kabul eder. “Etkinlik sırasında menüde, özellikle Mass'da özel bir teklif planlıyoruz.
Kim yapabilir, personeli alır. Masalar arasında daha fazla şef ve hizmet, Restoran Pavillon Steak House'un liderliğini hazırlıyor, ulaşım şirketi Bolt daha fazla sürücü aktive ediyor, sürücüler arasında 80 kişiye kadar kişi, muhbirler ve görevliler gelecek hafta sonu şehir taşımacılığı şirketi Brno'yu istihdam edecek.
Sertifikalı zaman işleyişinin kurulumu, serinletme tezgahlarının montajı veya su kaynaklarının ithalatı gibi otomotodromdaki değişikliklerin miktarı tamamlanır veya tamamlanmadan hemen önce. Son tez daha sonra Pazartesi günü pistte kaldırımlar boyayarak, doğal standlarda çim biçerek veya pist etrafına güvenlik bariyerleri kurarak başlayacak.
Bölgedeki yılın en büyük spor etkinliği bir hafta olmaya devam ediyor ve beklentiler hala artıyor. Pazar günü, Motosiklet Şampiyonası Alman gibi puanlar için savaşacak, daha sonra tüm MotoGP sirkleri toplanıyor ve Brno'nun ötesine geçiyor.
Beş yıldır, Grand Prix burada değildi, bir yıl daha uzun süre seyircinin önündeki yarışı bekliyor. Üç günün toplamı 200.000'e ulaşmalıdır. Geçen yıl, Güney Moravian pistinin diziye dönüşünü duyurduğunda başlayan yaklaşık bir yıl hazırlık, önümüzdeki Pazar günü üç sınıfta (Moto3, Moto2 ve MotoGP) kendi yarışlarını taçlandırıyor.
Program, ulaşım ve yarışlar için biletler
|
Dünya Şampiyonası'ndaki tek Çek Filip Salač, “İnsanlara olağanüstü deneyimlere söz verebilirim. Beş yıl içinde zaman değişti, motosikletlerin daha fazla hızı var, ancak deneyimler önceki yıllardan daha büyük olacak.” Dedi.
Geçen hafta sonu, Masaryk'in devresi, Grand Prix'de prova görevi gören daha küçük motosiklet yarışları Alpe Adria Kupası'na ev sahipliği yaptığında, sözleri doğrulandı. Dünyanın en modernlerinden biri olan yeni döşenmiş pistte, önümüzdeki hafta sonu dünyanın en iyi binicileri tarafından gerçekleştirilen eski hız kayıtları vaat eden zamanlar vardı.
Gerçekten de, resmi olmayan ölçümlere göre, Brno'daki rekor süreler, özel testler sırasında son günlerde, örneğin Honda'daki Royal MotoGP sınıfı Luc Marini veya Yamah'daki Miguel Oliveira ile Álx Rin'lerinin katılımcıları sürüyor.
Bir otomotodrom sözcüsü olan Petr Boháč, “Bu bahar hala bu bahar yeni asfalt karışımından pisti övüyor. Binicilere göre, sürüş daha öncekinden tamamen farklı bir deneyim.”
İlgili Uluslararası Komisyon, Grand Prix'in gerçekte tutulabilmesi için yarıştan hemen önce ilgili uluslararası komisyon tarafından resmi olarak verilecektir, ancak hiçbir komplikasyon muhtemel değildir. ALPE Adria Kupası sırasında, pist komiserleri, bayraklara kıyasla onlar için bir yenilik olan LED sinyali ele almayı öğrendiler ve bu etkinlik başarılı.
“Belki de garip geliyor, ama şimdiye kadar Grand Prix'ye çarpmadık, bu da zorla çıkarmak zorunda kaldık.
Daha pahalı bilet ve konut, ancak zaten dolu
Vaat edilen deneyim seviyesi de Grand Prix ile ilgili her şeyin fiyatlarına karşılık gelir. Artışlarıyla, motosiklet hayranları, Brno devresinde en son oldukları 2019'dan çok daha derinlere ulaşıyorlar.
Sadece biletler yaklaşık yarıya kadar daha pahalıdır. Altı yıl önce, 1.490 krondaki gümüş kategorisinde ve 1.890 krondaki altın kategorisinde doğal tribünler için ödüller. Bu yıl ilk öncesi dalgadaki aynı biletler CZK 2.490 ve CZK 2.990 için mevcuttu, ancak 1 Temmuz'dan itibaren fiyatlar hala birkaç yüz daha yüksek.
186 793 seyircinin altı yıllık rakamının üstesinden gelmek için tahmini katılımdan bile, daha yüksek fiyatların daha yüksek fiyatları caydırmadığı anlaşılabilir. MotoGP'yi Brno'ya geri döndükten sonra aç.
GPTENT'ler konaklama ve hizmet projesinin kurucusu Petr Bouchal, “Zaten 40'tan fazla ülkeden çekincelerimiz var. Brno'nun güçlü bir adı var, insanlar geri dönmek istiyor” diyor. Grand Prix ile hafta sonu için, sisteminde lise konumundan otellere kadar beş binden fazla yatak sunuyor ve devrenin yakınında da eski bir geleneksel transit varış noktasında bir kamp inşa ediyor. İçinde beş bin kişiyi barındırmayı bekliyor.
Palacký Vrch'in altındaki pistlerden gelen mekik için devredeki ve sırt sırtları 250 kron hesaplıyor, bir gece kahvaltı ve özel banyolu iki kişi için pistler ile 5.625. Normalde, aynı yerde gece 549 krona mal olur.

Brno Grand Prix'in rengi, devrenin çevresindeki kamplarda festival atmosferine bakan yurtdışından gelen hayranların varışlarıydı.
Başka bir operatör çalışma kampı ALPA altında, kulübeler Şubat ayından bu yana gelecek hafta sonu için işgal edildi, personelin durumunu artırdı ve yılın geri kalanında mevcut olmayan kahvaltı hazırladı. Ve fiyatlar? Yerinde normal 150 krondan ve gün yüzde yüz ila üç yüz artar.
Brno Barajı yakınında bulunan Orea Santon Hotel, fiyatlarla da çalışıyor ve konaklama rejimi tarafından da değiştiriliyor. Grand Prix sırasında, bir gece için değil, sadece tüm zaman için rezervasyonları kabul eder. “Etkinlik sırasında menüde, özellikle Mass'da özel bir teklif planlıyoruz.
Kim yapabilir, personeli alır. Masalar arasında daha fazla şef ve hizmet, Restoran Pavillon Steak House'un liderliğini hazırlıyor, ulaşım şirketi Bolt daha fazla sürücü aktive ediyor, sürücüler arasında 80 kişiye kadar kişi, muhbirler ve görevliler gelecek hafta sonu şehir taşımacılığı şirketi Brno'yu istihdam edecek.