MUMBAI: Bölge sakinlerinden ve konuyu Başbakan Yardımcısı Devendra Fadnavis ile ele alan Bandra (Batı) Ashish Shelar’dan BJP MLA’nın şiddetli muhalefetinden sonra, BMC Cuma günü Bandra kalesinden Mahim kalesine giden Rs 168 crore bisiklet yolunu yıktı.
Belediye Komiseri Iqbal Singh Chahal Cuma günü TOI’ye projenin iptal edildiğini söyledi. TOI Salı günü BMC’nin Shelar’ın mesajını görmezden geldiğini ve Bandra-Mahim Kalesi velodromu için iş emirleri yayınladığını bildirmişti.
Shelar’ın Belediye Komiseri Chahal’a yazdığı ve 3,59 km’lik yürüyüş yolu ve bisiklet yolunun kilometre başına 44,65 Rs’ye mal olacağını belirttiği bir mektuba rağmen, Bayan Unique Construction-Speco Infrastructure’a (JV) iş emirleri verildi. Ulusal yolların yapım maliyetlerinden %500 daha fazla.
“DCM Devendra Fadnavis ji’ye, BMC’nin 168 Rs’lik Rs Mahim-Bandra yürüyüş yolu bisiklet yolu projesini yüklenici lobi tarafından yürütülen talebim üzerine iptal ettiği için teşekkür ederim. Bu proje, daha önceki Uddhav ji Sena MVA tarafından onaylanan düzmece, süslü, savurgan bir fikirdi. Hükümet. Bandra’nın yerel sakinleri ve ben bu projedeki kusurları ortaya çıkardık. Yerel sakinlere danışılmadı, maliyetlerde %1000 artış oldu ve bu, yerel yasa ve düzenin yanı sıra Bandra Worli’nin yüksek güvenlikli kurulumu için bir tehdit oluşturuyordu. Sea Link,” dedi Shelar.
Shelar, iş emirlerinin daha önce kara listeye alınmış bir şirketle bağlantılı bir şirkete verildiğini iddia etti. “BMC, RPS Infraprojects organizatörünün eşi Speco ile sözleşme imzaladı. RPS Infra, BMC tarafından kara listeye alındı ve cezalandırıldı. 2016 yılında 352 Rs yol dolandırıcılığı yapmakla suçlandı. Rs 142 crore. Ayrıca 2019’da 6 Mumbaikar’ın ölümüne neden olan CSMT köprüsü kazasından da suçluydu. Shinde-Fadnavis hükümetimiz, kötü çalışmaları hayatlarını Mumbaikars’a götüren sahte şirketlerin BMC için çalışmasına izin vermiyor! Mumbaikar ve sadece birkaçına fayda sağlamak için değil,” dedi Shelar bir tweet’te.
BMC yetkililerine göre parkur, yaya geçidi ve bisiklet yolu ile 20 fit uzunluğunda olacaktı.
Bandra (HIG) Faz III CHS Birliği ve Bandra Islah Alanı Gönüllüleri Derneği (BRAVO) da bu projeye karşı çıktı. “Mahim Kalesi’nden Bandra Bandstand’a kadar olan tüm arazi, uzak bir deniz kenarı konumudur ve bu nedenle suçlular, sosyopatik unsurlar ve uyuşturucu bağımlıları tarafından kolayca suistimal edilmektedir. Herhangi bir kısıtlama veya barikat olmaksızın önerilen bisiklet ve yürüyüş yolu, yürüyüş yolunu kesecektir. BRAVO başkanı Vidya Vaidya, Chahal’a yazdığı bir mektupta, “Daha dar bir yere ve açık taraf, tüm yasadışı faaliyetlere doğrudan davet olacaktır” dedi.
Belediye Komiseri Iqbal Singh Chahal Cuma günü TOI’ye projenin iptal edildiğini söyledi. TOI Salı günü BMC’nin Shelar’ın mesajını görmezden geldiğini ve Bandra-Mahim Kalesi velodromu için iş emirleri yayınladığını bildirmişti.
Shelar’ın Belediye Komiseri Chahal’a yazdığı ve 3,59 km’lik yürüyüş yolu ve bisiklet yolunun kilometre başına 44,65 Rs’ye mal olacağını belirttiği bir mektuba rağmen, Bayan Unique Construction-Speco Infrastructure’a (JV) iş emirleri verildi. Ulusal yolların yapım maliyetlerinden %500 daha fazla.
“DCM Devendra Fadnavis ji’ye, BMC’nin 168 Rs’lik Rs Mahim-Bandra yürüyüş yolu bisiklet yolu projesini yüklenici lobi tarafından yürütülen talebim üzerine iptal ettiği için teşekkür ederim. Bu proje, daha önceki Uddhav ji Sena MVA tarafından onaylanan düzmece, süslü, savurgan bir fikirdi. Hükümet. Bandra’nın yerel sakinleri ve ben bu projedeki kusurları ortaya çıkardık. Yerel sakinlere danışılmadı, maliyetlerde %1000 artış oldu ve bu, yerel yasa ve düzenin yanı sıra Bandra Worli’nin yüksek güvenlikli kurulumu için bir tehdit oluşturuyordu. Sea Link,” dedi Shelar.
Shelar, iş emirlerinin daha önce kara listeye alınmış bir şirketle bağlantılı bir şirkete verildiğini iddia etti. “BMC, RPS Infraprojects organizatörünün eşi Speco ile sözleşme imzaladı. RPS Infra, BMC tarafından kara listeye alındı ve cezalandırıldı. 2016 yılında 352 Rs yol dolandırıcılığı yapmakla suçlandı. Rs 142 crore. Ayrıca 2019’da 6 Mumbaikar’ın ölümüne neden olan CSMT köprüsü kazasından da suçluydu. Shinde-Fadnavis hükümetimiz, kötü çalışmaları hayatlarını Mumbaikars’a götüren sahte şirketlerin BMC için çalışmasına izin vermiyor! Mumbaikar ve sadece birkaçına fayda sağlamak için değil,” dedi Shelar bir tweet’te.
BMC yetkililerine göre parkur, yaya geçidi ve bisiklet yolu ile 20 fit uzunluğunda olacaktı.
Bandra (HIG) Faz III CHS Birliği ve Bandra Islah Alanı Gönüllüleri Derneği (BRAVO) da bu projeye karşı çıktı. “Mahim Kalesi’nden Bandra Bandstand’a kadar olan tüm arazi, uzak bir deniz kenarı konumudur ve bu nedenle suçlular, sosyopatik unsurlar ve uyuşturucu bağımlıları tarafından kolayca suistimal edilmektedir. Herhangi bir kısıtlama veya barikat olmaksızın önerilen bisiklet ve yürüyüş yolu, yürüyüş yolunu kesecektir. BRAVO başkanı Vidya Vaidya, Chahal’a yazdığı bir mektupta, “Daha dar bir yere ve açık taraf, tüm yasadışı faaliyetlere doğrudan davet olacaktır” dedi.