Mumbai: Batı Demiryolu, Bandra istasyonunu üst geçitle terminale bağlıyor | Bombay haberleri

EnondeR

New member
MUMBAI: Batı Demiryolu önerilen bağlantı Bandra Terminus ile banliyö Bandra istasyonu (BDTS) konumlar arasında yürüyerek kolay erişim sağlamak için bir hava geçidi ile.

gfx


Şu anda, yolcular şu saatte inebilir: bandra veya banliyölerdeki Khar Road istasyonu Bandra uç noktası yürüyerek. Ancak yollar sıkışık ve özellikle muson ve yaz aylarında yürümek elverişsiz. Paylaşılan arabaların yolculardan fazla ücret aldığı da söyleniyor.
Temmuz 2022’ye kadar WR, Khar Road istasyonunun güney ucu ile BDTS arasında bir hava geçidi açmıştı. Skywalk 314 metre uzunluğunda ve 4,4 metre genişliğindedir ve WR’deki en uzun olarak kabul edilir.
Ancak, hem ana hem de liman hatlarından yalnızca yerel trenler Khar Road istasyonunda durmaktadır. Bandra istasyonunda ise hızlı tren durakları vardır ve bölgeden hem doğu hem de batı yakasında çok sayıda otobüs hattı geçmektedir. Bu nedenle, Bandra ile BDTS arasındaki bir hava geçidinin, Khar Road’a kıyasla daha fazla ziyaretçi çekeceğine inanılıyor.
Üst düzey bir WR yetkilisi şunları söyledi: “BDTS’nin yürüyerek daha erişilebilir olmasını istiyoruz. Bu nedenle WR, yaya köprüsünün kuzey tarafına inşa edilmesi için bir teklif sundu. Bandra banliyö istasyonu Bandra terminalindeki bir hava geçidine. Yeni köprünün uzunluğu yaklaşık 350 metre olacak.”
Bu tesis ayrıca yolcuların Bandra istasyonundan Bandra terminaline ulaşmasını sağlar. Halihazırda bir çalışma yaptık ve fizibilitesini de değerlendirdik. Teklif, bu yılki çalışma programında yaptırımlar için Demiryolu Kurulu genel merkezine iletildi” dedi. Tahmini maliyet Rs 32 crore.