MUMBAI: BEST Cuma günü, Haziran ayına kadar halkın kullanımına yönelik 500 elektrikli taksi ve 5.000 elektrikli scooter alacağını ve bir ulaşım türünden diğerine sorunsuz geçiş için bunları otobüs hizmetine entegre edeceğini duyurdu.
BEST’in genel müdürü Lokesh Chandra, doğu sahilinden uygun fiyatlı deniz taksilerinin de gelecek yıl ulaşım şirketi tarafından işletileceğini söyledi. “Otobüslerimiz açısından, önümüzdeki mali yıla kadar 2.100 tek katlı ve 900 e-çift katlı aracın piyasaya sürülmesiyle 45 bin yolcu kapasitesini hedefliyoruz” dedi.
Duyuruları Colaba’daki BEST genel merkezinde yapan Chandra, sıkışık yolların uzak bölgelere deniz yoluyla alternatif ulaşımı gerektirdiğini söyledi. “Geçmişte BEST, Manori ve Marve plajı arasında feribot seferleri düzenlemesiyle biliniyordu, bu yüzden bu konuda yeni değiliz” dedi.
BEST, doğu sahilindeki iskeleden Belapur, JNPT, Uran ve diğer yerlere su taksisi çalıştırmayı planlıyor. “İskelelerin/limanların geliştirilmesiyle ilgilenen Maharashtra Denizcilik Kurulu, Mumbai Liman Vakfı ve Denizcilik Bakanlığı, denizde toplu taşımayı dahil etmemizi isteyen bir teklifle bize ulaştı. Tüm operasyon, bir gelir paylaşımı modeline göre yürütülecek, dedi.
E-taksilerin BEST logosuna sahip olacağını söyledi. Bu e-taksiler, otobüs duraklarının yakınında bulunacak ve “ortak taksiler” olarak çalışacak.
BEST, bir gelir paylaşım modelinde hizmetler için özel operatörlerle ortaklık kuracaktır.
BEST, “otobüs duraklarından para kazanmak” için üç aylık bir çalışma için bir danışman atadı. Chandra, BEST’in 2023-24 bütçesinde 350 Rs crore zararı tuttuğunu ve dört yıl içinde zararı karşılamayı hedeflediğini söyledi. BEST bütçesinde, ulaşım için 700 Rs ve emeklilik maaşı ve personel bahşişleri için yaklaşık 2.000 Rs dahil olmak üzere BMC’den destek olarak 2.774 Rs talep etti.
BEST’in genel müdürü Lokesh Chandra, doğu sahilinden uygun fiyatlı deniz taksilerinin de gelecek yıl ulaşım şirketi tarafından işletileceğini söyledi. “Otobüslerimiz açısından, önümüzdeki mali yıla kadar 2.100 tek katlı ve 900 e-çift katlı aracın piyasaya sürülmesiyle 45 bin yolcu kapasitesini hedefliyoruz” dedi.
Duyuruları Colaba’daki BEST genel merkezinde yapan Chandra, sıkışık yolların uzak bölgelere deniz yoluyla alternatif ulaşımı gerektirdiğini söyledi. “Geçmişte BEST, Manori ve Marve plajı arasında feribot seferleri düzenlemesiyle biliniyordu, bu yüzden bu konuda yeni değiliz” dedi.
BEST, doğu sahilindeki iskeleden Belapur, JNPT, Uran ve diğer yerlere su taksisi çalıştırmayı planlıyor. “İskelelerin/limanların geliştirilmesiyle ilgilenen Maharashtra Denizcilik Kurulu, Mumbai Liman Vakfı ve Denizcilik Bakanlığı, denizde toplu taşımayı dahil etmemizi isteyen bir teklifle bize ulaştı. Tüm operasyon, bir gelir paylaşımı modeline göre yürütülecek, dedi.
E-taksilerin BEST logosuna sahip olacağını söyledi. Bu e-taksiler, otobüs duraklarının yakınında bulunacak ve “ortak taksiler” olarak çalışacak.
BEST, bir gelir paylaşım modelinde hizmetler için özel operatörlerle ortaklık kuracaktır.
BEST, “otobüs duraklarından para kazanmak” için üç aylık bir çalışma için bir danışman atadı. Chandra, BEST’in 2023-24 bütçesinde 350 Rs crore zararı tuttuğunu ve dört yıl içinde zararı karşılamayı hedeflediğini söyledi. BEST bütçesinde, ulaşım için 700 Rs ve emeklilik maaşı ve personel bahşişleri için yaklaşık 2.000 Rs dahil olmak üzere BMC’den destek olarak 2.774 Rs talep etti.