Mumbai-Pune güzergahında otobüs ve taksi ücretlerini artırmak için otoyol geçiş ücretlerinde %18 artış | Pune Haberleri

EnondeR

New member
PUNE: Pune-Mumbai Otoyolu geçiş ücretleri 1 Nisan’dan itibaren %18 artacak ve bu da iki şehir arasındaki ulaşım maliyetini artıracak.
Maharashtra Devlet Karayolu Geliştirme Şirketi’nin (MSRDC) üst düzey bir yetkilisi, ” MSRDC yol geçiş ücretlerini yılda %6 artırır, ancak her üç yılda bir birlikte tanıtılacaktır. Hesaplamalara göre geçiş ücreti 1 Nisan’dan itibaren %18 artacak.”

Araç


Uzak yol ücretinin yukarı yönlü revizyonu, işe gidip gelenler için cep harçlığı olacaktır. Kişisel araç kullanıcılarının 1 Nisan’dan itibaren 94 km’lik koridorda tek yön geçiş ücreti olarak 320 Rs ödemesi gerekecek. Şu anda 270 Rs’dir. Araba kullanıcıları, Pune’dan Mumbai kale bölgesine gitmek için gişelerde 360 Rs (otoyolda 320 Rs ve Washi yakınında başka bir Rs 40) harcayacaktır.
Otobüs ve taksi sahiplerinin ekstra maliyetleri yakında yolculara yansıtması bekleniyor. Yoohoo, bir öğrenci.
Pune Otobüs ve Araba Sahipleri Derneği başkanı Rajan Junavane, ücret artışının kesinlikle ücretler üzerinde bir etkisi olacağını söyledi. “Taşıyıcılar pandemi nedeniyle ağır kayıplar verdi ve bunu bir daha karşılayamayacak durumda.”
Pune Bölgesi Lüks Otobüs Derneği başkanı Balasaheb Khedekar, ücret artışıyla ilgili yakında bir karar vereceklerini söyledi. “Ücretli geçiş ücreti artarsa işletme maliyetlerimiz de artacaktır. Ücrette artış bekleniyor, ancak MSRTC’nin Shivneri otobüslerinin güzergahında sert bir rekabet var. Pune ile Mumbai arasındaki ücretimiz şu saatte 500 Rs ile 550 Rs arasında. Shivneri otobüslerinden daha az katılım var” dedi.
Swarajya Vahan’ın başkanı Guru Katti Chalak Sanghatnadedi, “Pune-Mumbai güzergahında dört kişilik bir arabada tek yön ücreti, geçiş ücreti dahil 2.800 Rs. Altı kişilik bir araba için 3.600 Rs. geçiş ücreti incelemesi,” dedi Katti TOI’ye.
Bununla birlikte, Maharashtra Eyalet Karayolu Taşımacılığı Şirketi (MSRTC) otobüslerine binen kişilerin ceplerinde hissetme olasılığı düşüktür. Bir yetkili, “Oran artışına ilişkin karar Mumbai genel merkezinden geliyor. Şimdiye kadar bununla ilgili herhangi bir iletişim almadık” dedi.
Taşıtlar, kaçış ücretlerindeki %18’lik artışın derisini bir kerede yok etti. “Yolun güvensiz hale geldiği göz önüne alındığında, geçiş ücretini artırmak iyi bir fikir değil” dedi. Kaushal Pradhaniki şehir arasında sık bir banliyö.
Çalışan profesyonel, “Otoyol geçiş ücretlerindeki ani %18’lik artış şok edici çünkü enflasyon her zaman yüksek. MSRDC politikasını değiştirmeli” dedi. Umesh Bhosle.
“Neden zammı üç yıl erteleyip sonra birden bire yükseltiyorsunuz? MSRDC neden her yıl aynı tutarı artırmıyor? Üstelik daha yüksek geçiş ücreti, daha iyi yol imkanlarıyla orantılı olmalı ki maalesef durum böyle değil.” ,” söz konusu Rahul Kondekardüzenli banliyö.
Mangesh, “MSRDC’nin, her üç yılda bir %18’lik mevcut sistem yerine, kaçış geçiş ücretlerini her yıl %2-3’e kadar artırması gerektiğini düşünüyorum” dedi.