MUMBAI: Cumartesi günü BKC’deki siber polis, bir şirket müdürünün müşterisine ait olduğuna inandığı bir hesaba para aktardıktan sonra çevrimiçi dolandırıcılıkta kandırılan 44,5 lakh Rs’yi kurtardı.
Para, şirket müdürünün 1930 yardım hattını aramasından sonraki altın saatte, dolandırıcının parayı “orta saldırı dolandırıcılığına” akıttığını fark ettikten hemen sonra biriktirildi.
İş adamı, müvekkiliyle iletişime geçince dolandırıldığını anladı ve başka bir banka hesabına para isteyen bir e-posta göndermediklerini öğrendi.
Para, şirket müdürünün 1930 yardım hattını aramasından sonraki altın saatte, dolandırıcının parayı “orta saldırı dolandırıcılığına” akıttığını fark ettikten hemen sonra biriktirildi.
İş adamı, müvekkiliyle iletişime geçince dolandırıldığını anladı ve başka bir banka hesabına para isteyen bir e-posta göndermediklerini öğrendi.