Ocak ayından itibaren iki yüz karşılığında Prag’ın merkezine giriş mi? Haydi Hib’e gidelim

EnondeR

New member
Vomka, sosyal vergi bildiriminde yalnızca Prag merkezine giriş ücretini değil aynı zamanda ayrıntıları da belirtiyor.


Gümrük hizmeti Prag 1’in ana hattın dışındaki tüm alanını kapsamalıdır ve fiyat yalnızca 200 K civarında tam günlük geçiş için belirlenecektir. Ücret, tabelalardakilere benzer özel araçlarla kontrol edilecektir. ücretli duvarın. Ödeme şekli ve istisnalara henüz karar verilmediği belirtildi.


iDNES.cz editörleri, Prag’ın ölümünü doğrulayan Petr Vomka ile temasa geçti.


Bilgi Prag 1’in ulaşımdan sorumlu meclis üyesi Vojtch Ryvola tarafından verildi. Meclis Üyesi (Zdenk) Hib bilgiyi verdi. Harita Ryvola’nın bahsettiği ölümün izini sürüyor. o kadar aktif mi ki 1/1/2024 tarihinden itibaren faaliyetle onaylanıyor.Yani buradaki varsayım belediye meclisinden geçerse onaylanır dedi.


Bildiğim kadarıyla Prag 6’da alınmış bir karar yok, ancak Prag 1’de yeterli sayıda bakanlık çalışanı var. Vomka, bunu orada ulaşımda çalışırken kendi deneyimlerimden biliyorum, diye ekledi. Meclis Üyesi Hib bunu sosyal medyada tartıştı ve bilgilerle çelişti.



Prag 1, MHMP işbirliğiyle 1 Ocak 2024’ten itibaren mtn’ye başlaması planlandı!

Gümrük hizmeti Prag 1’in ana hattın dışındaki tüm alanını kapsamalıdır ve fiyat yalnızca 200 K civarında tam günlük geçiş için belirlenecektir. Ücret, tabelalardakilere benzer özel araçlarla kontrol edilecektir. ücretli duvarın. Ödeme şekli ve istisnalara henüz karar verilmedi.

Fotoğraf: mapy.cz


29 Ağustos 2023, 07:50 pspvek arşivlendi: 29 Ağustos 2023, 10:25





Hib: Bunu tartışalım



iDNES.cz’nin ücretin getirilmesiyle ilgili özel sorusuna yanıt veren Zdenk Hib, değişikliğin beşinci yılın başında anlaşmayla yapılacağını doğruladı. Bu kez beşinci yılın tutuklanmasına gidiyoruz. Prag’ın merkezine giriş hakkını planlayan kişi, şimdi tüm konuyu çevredeki şehir sokaklarıyla tartışacağımızı açıkladı.


Çek radyosundan alınan bilgiye göre başrahip, yine Prag 1’in liderliğinde bir yargıçlık başlatmak istiyor. Başrahip, başrahibin teklifinin buna göre oluşturulacağı ilk analizi hazırladı.


Prag 1 ile yapılan anlaşmanın ardından beşinci taşıma hattına uygun olacak şekilde fiyat belirlemek istiyoruz. Ulaştırma Bakan Yardımcısı Zdenk Hib radyoda, Malá Strana ve Smetanovo nbe boyunca uzanan tramvayların buraya bağlanmaması için, çünkü o zaman tüm caddeyi kaplayacak, dedi.


Dolayısıyla Belediye Başkanı Svoboda’ya göre teklif henüz sulh hakimi tarafından onaylanmadı. Ayrıca kendisine göre şehrin tüm merkezi ve tarihi sokaklarında müze kurulmasının birçok Avrupa şehrinde standart olduğunu, belki bir gün Prag’da da bunun düşünüleceğini ifade etti. Ancak belediye başkanı, bunun devre tamamlandıktan sonra mümkün olacağını da sözlerine ekledi.


Pom kamera sistemi



Kendisi, Vomk’un pspvek’ine uygun şekilde yanıt verdi ve tedbirlerin kapsamının yanı sıra ücret toplama yöntemine ilişkin bilgileri de reddetti. Bu ücretli arabaların kalelerini kameralarla kontrol etmeye kim gelebilir? Bu pratikte yalnızca st. Elbette duvar kurulu kamera sistemini kullanacak. Tavan fiyat şu an için kesin değil, Hib’in sosyal güvenliğe verdiği yanıt ve haritada gösterilen aralık da reddediliyor.


Tablodaki kesilmiş haritayı kimin çizdiğini bilmiyorum (Ondej Prokop’a benziyordu). Ancak kesilmiş harita tabanının sözde ölümle hiçbir ilgisi olmadığını ekledi.


Her iki Vltava nehri bölgesine giriş ücreti



iDNES.cz editörleri aynı zamanda ulaşımdan sorumlu Prag 1 meclis üyesi Ryvola’ya da başvurdu. Toplantıdan itibaren yirmi dört saatlik giriş için iki yüz krondan bahsettiğimizi doğrularım. Bunun geçiş ücretiyle ilgili olmadığı veya geçiş ücretine ilişkin yasanın 2029 için önceden hazırlandığı bir konu değil. Müdür, bunun belirli bir alana, yani Prask Anıt Koruma Alanı’na giriş ücretiyle ilgili olduğunu açıkladı.


İlk taslağın tamamı on üç gün içinde hazır olacak. Önerilen giriş ücreti, her iki Vltava’nın Charles Köprüsü çevresinde çalıştığı alan için geçerlidir; bu, Jezhd, Karmelitsk od Trit sokaklarında sola koşmak, Divadeln, Smetanovo nbe, Kiovnick sokaklarında sağa koşmak anlamına gelir. Ryvola, 2024’teki tutuklamalara dikkat edin, diye ekledi.


İletişim Teknik Departmanı şu anda merkeze ve diğer kentsel alanlara girişlerde ücret alınmasının etkisine ilişkin bir model üzerinde çalışıyor. Ayrıca kimden ücret alınmayacak?


Sakinler temel olanlar, bu yüzden nasıl istisnalar olacağını, işletmesi olan işletmeciyi veya şirketini buraya tescil ettirenlerin genel insanlar olup olmayacağını konuşalım. Mesela ben bunu çok olumsuz görüyorum. Ancak Prag 1 Belediye Başkanı Terezie Radomsk Çek Radyosuna yaptığı açıklamada, biz ve başkent bu adımın gerekli olduğu konusunda hemfikiriz dedi.


Doğru oban’a katılmıyorum



Çekinmeyin ve sosyal medyada Petr Vomka statüsü altında hoşnutsuzluğunuzu dile getirin.


Örneğin, Lucky Prag kullanıcısı satın alma işlemine ara verir ve bunun esas olarak şehrin kasasına bir fayda sağladığını düşünür. Peki bununla ne yapabiliriz? Belediye kendisine ne olduğu ve şehrin kasası dışında nasıl bir fayda sağlayacağı konusunda bir çalışma başlattı mı?


Miroslav Jungwirth de aynı fikirde değil. Prag’ın tam bir turu olsaydı bunu alkışlardım. Bu şekilde bir süredir transit, makul bir alternatif olmadan, büyük olan sorun etrafında yoğunlaşmaya başladı.



resimli resim



iDNES.cz editörleri, Prag merkezine karanlık giriş ücreti konusunda şehir merkezlerinin temsilcileri arasında bir anket paylaştı. Vtina buna karşı.



Anket: Prag 1, Mala Strana ve Smetana Kulesi’nden geçmek için ücret talep etse belediye binanız nasıl tepki verirdi?


Ondej Matj Hrube (ODS), Prag 6 ulaştırmadan sorumlu meclis üyesi
Prag 6 için bu, Stedoechy için ucuz bir park yeri haline gelmememiz ve aynı zamanda Prag 6’nın merkezinde saatlik park yeri fiyatını düşürmek için belediye başkanıyla yoğun bir şekilde pazarlık yapması gerektiği anlamına gelir. beş park yeri için cezaların azaltılması. Prag 1 sorununun onlara acele etmesine izin verilmez. Aynı zamanda belediyeye, örneğin trafik ışıkları yardımıyla Merkez Bölge’den sabah saatlerinde gelecek araç sayısını sınırlamaya başlaması yönünde talimat vereceğiz.

İşte Ruth (Strana zelench), Prag 3’ün ulaşımından sorumlu belediye başkanı
Prag 3’te geçiş ücreti almanın diğer şehir sokaklarından farkı üzerinde pek bir etkisi olmayacaktı. Trafik kısıtlamaları başkent düzeyinde tam olarak uygulanmalıdır. Bir şehrin transit trafik hacmindeki azalma, genellikle diğer bir şehrin transit trafik hacminin de azalması anlamına gelir. O yüzden bu kadar sınırlı bir şehir gününe tek başımıza karar veremiyoruz. Bu tehlikeli bir emsal olurdu. Bu km, transit geçişin özellikle Mal Stran ve Smetanov nebe ile sınırlandırılması çabalarına yönelik tam anlayış ve destek ile.

Tom Helva (TOP 09), Prag 2 ulaştırmadan sorumlu meclis üyesi
Öneriyi son derece adaletsiz ve sistemsiz olarak algılıyorum. Transit trafik sadece Prag 1’de değil, aynı zamanda şehir çapındaki ulaşım yollarının bulunduğu M. Prag 2’nin merkezinde de sıkıntı çekiyor, istisnasız. Transit trafik, Ranovo nbe, Mru square ve daha fazlası gibi yerleşim amaçlı diğer yerlerden geçmektedir. Ayrıca transit trafikten mağdur olan binlerce sakinimiz var. Prag 1 Belediye Binası’nın önerdiği kısıtlamayı, her gün basına araba verdim, bir meclis üyesi olarak kararlıyım, kabul edemem. Sınırlı transit trafiği desteklerseniz, şehrin merkezi sistemlere ve bütüne gidecektir. Sadece seçilen sokaklarla sınırlı değil.

Mikul Pobuda (ODS), Prag 10 ulaştırmadan sorumlu meclis üyesi
Muhtemelen buna olumlu yanıt verirdik, Prask devresi tamamlanırsa o zaman mantıklı olur. O zamana kadar böyle bir fikrin anlamsız olduğunu düşünüyorum ve Praan’ın böyle bir adımı onaylayıp onaylamayacağından tam olarak emin değilim. Hiç mantıklı değil. Dış çemberin olmaması ve merkezden geçmek için para ödemeniz gerekiyorsa, böyle bir şeyi atlayabileceksiniz.

Tom Holeek (ODS), Prag 9’un ulaşımından sorumlu meclis üyesi
Eğer ücretli sokaklar sistemini uygulamaya koysaydık, hiç kimse diğer şehirlerin sokaklarındaki belediye başkanlarının da aynısını yapmasını engelleyemezdi. Sürecin sonunda şehir içi çeşitli yollarda tamamen şeffaf olmayan bir geçiş ücreti sistemi ortaya çıkacak. Öyle bir balon olur ki elektronik bankacılık köstebek olur. Saçmalık noktasına kadar götürülürsek, eğer Podbradská caddemizin parasını ödeseydik, muhtemelen şehrin en zengin caddesi olurduk. Hiç şüphe yok ki, SD’nin Prask pistini tamamlamasına ve iç pistin inşasını tamamlamasına yardımcı olmak için şehrin elinden geleni yapması gerekiyor. O zaman şehir merkezindeki trafiği kesin ve etkili bir şekilde azaltmak mümkün olacak.

Jaroslav Mth (ODS), Prag 4 ulaştırmadan sorumlu meclis üyesi
Geçiş ücretinin yalnızca bu yerlerden geçiş için geçerli olması durumunda şehir yolu tarafından günlük ücret kabul etmeyeceğiz. Bizim için Severojin magistrulası üzerinden bir geçiş, Nuselsk köprüsü üzerinden Prag 4’e geçişi sınırlayacak. Bu şu anda teklif edilmiyor. Yerellik nedeniyle sadece Podolsk bölgesindeki trafiğe yansıyor ve burada Barrandovsky köprüsünün onarımı uzun vadede kritik önem taşıyor. Bu nedenle bu ücretin onarımlar tamamlandıktan sonra uygulanmasını kesinlikle talep ediyoruz.

Tom Slabihoudek (TOP 09), Prag 8’in ulaşımdan sorumlu meclis üyesi
Şu anda müzakereler devam ediyor ve teklifin son şeklini bilmiyoruz. Ancak elbette bu tedbirin Karln, Libni ve Prag’ın diğer caddelerindeki trafik üzerinde olumsuz bir etki yaratmasını istemiyoruz 8. Bir şekilde ücretli geçiş olması durumunda mantıklı bir soru sormak anlaşılabilir. Prag 1 caddesi, hayali Pandano’nun atlama geçidi, diğer şehirlere bile kendi topraklarındaki yüksek transit trafik arterleri için geçiş ücreti verilecekken açılmayacak. Örneğin Prag 8’de ücretli transit ulaşım söz konusu olabilir. Karlna bölgesinde.

Pavel Zelenka (Prag hıçkırarak ağlıyor), Prag’ın ulaşımından sorumlu belediye başkan yardımcısı 7
Verilere dayanarak karar vermemiz gerekiyor ve tramvay taşımacılığı kullanılmaya devam edeceği için merkezden sınırlı ulaşımın şehir sakinlerinin büyük çoğunluğuna fayda sağlayacağı açık. Prag’ın işlediği isimlere ve modellere göre transit arabalar yolda gidiyor, nereye gidiliyor, Blanca’da da, ana yolda da yüzde bir çalışmıyor. kıyamet günü yaşanmayacak. Merkezden geçişin kısıtlanmasının, 40 milyar dolara mal olan Blanka tünelinin açılmasıyla eş zamanlı olması gerekiyordu ve bunun anlamı, “Arabalar yer altına insin” sloganlarıyla plaketlerde savunuldu. Dolayısıyla artık ancak bu sözlerin yerine getirilmesi mümkün olacaktı.

Milan Kryl (Pirti), Prag 5’in ulaşımından sorumlu belediye başkan yardımcısı
Prag 5 sakinleri için, Kinské Meydanı’na kadar olan bölgede, yani Prag 1 sakinleriyle aynı koşullar için bir istisna üzerinde anlaşmak istiyoruz. Diğerleri ise tüneller aracılığıyla Smchov’dan Holeovice’ye gitme seçeneğine sahip olacak. Mala Strana’dan geçiş ücretsiz veya ücretli, bu nedenle tarif edilen bölgenin sakinleri için önce Smchov’a gitmenin bir anlamı yok, böylece tünele ulaşabilsinler.

Not: Anket haziran ayının sonunda yapılmıştır, dolayısıyla Prag merkezine ücretli giriş uygulamasına ilişkin güncel bilgileri yansıtmamaktadır.