Ölümler, güvenlik iddialarındaki boşlukları ortaya çıkarır; Bengaluru’da yol kullanıcıları endişeli | Bangalore haberleri

araru

New member
BENGALURU: Geçen yıl Kasım ayında, iskele inşaatı için takviye demirleri eklendi HSR formatıkısmı Merkez İpek Pano-KR Puram (Mavi hat) devrildi, şans eseri yaralanan olmadı.

GFX ile ilgili yol kullanıcıları


28 Kasım 2022’de eğik sütun takviyesinin fotoğrafıyla birlikte bir tweet’te şöyle yazıyordu: “Ne kadar güzel güvenlik standartları… Bu düşen çelik sütunun altından trafiğin geçmesine izin vererek hayatlarımızla oynuyorlar. Bu, bugün HSR Düzeni Trafik Polis Karakolu için. akşam (sic)”.
ORR’deki iskelelerin ortalama yüksekliği yaklaşık 12 metre iken, Faz 1’de 10 metrenin altındaydı. Yolun eğimleri ve eğimi ve viyadükler gibi diğer yüksek yapıların varlığı dahil olmak üzere çeşitli faktörler ayakların yüksekliğini belirler.
Bir internet kullanıcısı olan Nitin Mathur şunları yazdı: “Üç ay önce Bellandur yakınlarındaki Wells Fargo/Helios Business Park’ın önünde benzer (belki 60 derecelik) bir dönüş gördüm. Bence bu bir normdur ve bir defaya mahsus bir olay değildir @cponammametro , lütfen daha fazla can kaybından önce bunu ciddi bir şekilde araştırın.”
Hindistan Bilim Enstitüsü (IISc) İnşaat Mühendisliği Bölümü’nden Profesör JM Chandra Kishen şunları söyledi: “BMRCL, gelecekte, özellikle sütunların yüksekliği yüksek olduğunda bu tür olayları önlemek için tüm kontrol listelerinin takip edilmesini sağlamalıdır. gergi tellerinin bir kısmı koptu ve düşmeye neden oldu.”
Gergi telleri sütunların düşmesini engeller.
BMRCL Çalışan Sendikası başkan yardımcısı Suryanarayana Murthy, işte çok sayıda usulsüzlük olduğunu iddia etti. “Birçok mühendis teknik olarak kalifiye değil. İşin kalitesiyle ilgili birkaç endişemizi dile getirdik, ancak yetkililer veya yükleniciler hakkında herhangi bir işlem yapılmadı.”
Bir demiryolu meraklısı olan Pruthvin Reddy şunları söyledi: “İskele daha yüksek olduğunda güvenlik denetimleri daha özenle gerçekleştirilmiyor gibi görünüyor. Yakın zamanda Bengaluru’da bir kafesin çöktüğü düşünülürse, neden bağımsız bir kafese izin verildi? ? Bu, tüm Dış Halka boyunca kafes takviyesi için bir güvenlik denetimi olmalı.”
Eski bir BMRCL mühendisi, “Kalıp yapımı sırasında kafes desteği metodolojisinin keşfedilmesi gerekiyor. Sanırım bu, kalıp sürecinin başlarında gerçekleşti.”
Ana yollarda araç kullanan sürücüler endişeli. Kalyug Gyaan’ın tweet’inde şöyle yazıyor: “Jayadeva’dan Mandıra çemberine aynı tür sütunlar kullanılıyor ….. Bunları her gün görmek korkutucu …. Bu sadece birkaç somun ve cıvata (sic) tarafından tutulan bir iskele”. Başka bir netizen olan Ravindra, “Teknik olarak kafes, ana sütun iskeletinin sallanmasına direnmek için yapısal olarak tasarlanmış diğer çelik elemanlar tarafından 360 derece desteklenmelidir. Bu, %100 betonlama tamamlanana kadar yapılmalıdır (sic). “