Otoyola yeni köprüler yaptılar, muhtemelen bir yıl sonra yerle bir olacaklar.

EnondeR

New member
Duyduğumuza göre geçen yıl yıkılacak olan köprü halkın ziyaretine açılmış. Özellikle yolun yıkımı sırasında yıkılacak olan Kbel yakınlarındaki SD anti-gürültü duvarının mevcut durumu. Bentek Belediye Başkan Yardımcısı ve Jizerou Pavel Tifter, bunun bir mali kaynak israfı olduğunu söyledi.



Bu kadar meşgul olan ne?


D10 yolu 41 kilometre uzunluğunda iki şeride bölünecek. Hlavenec’in Prag yönündeki çıkışının yanında binek otomobiller ve diğerlerinin yanı sıra 14 kamyon için taşlı yeni bir yol olacak. Ancak belediye kiovatki (MK) binasının korunmasını zorunlu tuttu. Aksine, MK Bezdn’i inşa etmek muhtemelen bir uzantı olacaktır. Böylece, yeni bir çit ve bir drenaj sistemi ile göçmen piyade ile alın teri davet edilir.


Zpy köyünde, planlanan yatırım nedeniyle iletişimin yakında tamamlanması gerekip gerekmeyeceği konusunda bir kez daha endişeleniyorlar. Burada sadece beş yıldır faaliyette olan köprüler var. Bu nedenle, Belediye Başkanı Zp Vladimr Vlek’e göre, yakın zamanda yeni inşa edilen yeni yol özellikle inşaatla çatışacak.


Kamu kaynaklarının israfını eleştirerek, planlanan D10 modernizasyonunun çevre üzerindeki etkisini inceleyen dördüncü ÇED tartışma belgesini eleştirdiler. Uzmanlara göre, Çevre Bakanlığı’na göre planlanan inşaatın çevre üzerinde önemli bir etkisi olmayacağı için özellikle onay verilecek. Beş ila on yıl içinde, bir bitki veya fidanlıkta on milyonlarca real değerindeki yatırımların kısa sürede tamamlanması çok olasıdır.


Talihsiz gerçek bu, SD, köprülerin planlarının ertelenip ertelenemeyeceği konusunda mal sahipleri ve bölge yönetimiyle iletişime geçmeye çalıştı, bazıları inşaattan önce değiştirilmeyi başardı, ancak bazılarının değiştirilmesi gerekecek, Michal Vrabec SD’den sorumlu olan , kamu yatırım hazırlığı ile yaptığı toplantıda doğruladı.


Köprülerin bir kısmı kötü durumdaydı ve trafiği tehlikeye atmaması için inşa edilmesi gerekiyordu ama ne yazık ki bazen eski projeye göre bile yoldan gitmeyi planlamıyorlardı. Son yıllarda D10 üzerinde yedi köprü yeni yapılıp yeniden yapıldı, bunlardan kaç tanesi sizi yıkabilir merak konusu. Tasarımcılara muhtemelen mümkün olduğu kadar doğaçlama yapmaları için hiçbir şey verilmez.


Yoğun bir zaman, fırtınalardan kaçınmak için yoldaki bazı yerlerde araba kullanmaya hazırız. Vrabec, üst geçitte köprü ve üst geçidin desteklerinin altında kalacak şekilde çıkmaya çalıştıklarını sözlerine ekledi.


Rota şimdilik Prag ve Mlada Boleslav arasındaki bölümde. SD’den Kateina Ambroov, D10’un modernize edilmesi ve tek şeride çevrilmesi nedeniyle artan trafik yoğunluğu nedeniyle bazı bölümlerde kapasite sınırına ulaşıldığını söyledi.


Bizi nereye götürüyorsun?



Ek olarak, bazı yerlerdeki otoyollarda hız parametreleri yoktur ve buralara sürülmesine izin verilmez. Özellikle trafiğin yoğun olduğu saatlerde, otoyollarda genellikle uzun kuyruklar, trafik sıkışıklıkları veya trafik kazaları yaşanıyor. Rozen gerçekten yardımcı olabilir, özellikle de Prag’dan önceki bölümde. Önce oraya en az iki kişi götürülebilir, ardından Mlad Boleslav yakınlarındaki bir kesim ve sona doğru Bentek nad Jizerou çevresindeki orta kesimde güçlü bir yol ayrımı yapılabilir.


Ancak Bentek’te yol evin çok yakınından geçiyor ve SD, özellikle Kbel bölgesindeki birçok binanın yıkılmasının gerekli olacağını onayladı. Yerel sakinler anlaşılır bir şekilde bundan memnun değiller ve evlerinden çıkmak istemeyecekleri zaman mülkün kamulaştırılıp kamulaştırılmadığını soruyorlar.


Birine on milyon teklif edeceğinizi ve çocukluğundan beri hayatı boyunca yaşadığı evi terk edeceğini mi sanıyorsunuz? Kbela sakini Kateina Mikov, emekli maaşı olmadığını söyledi. Bu etkiyle birlikte arsa ve emlak fiyatlarının değerini düşüreceklerini de sözlerine ekledi.


Evi onlarla birlikte mi yıkacaksınız, yoksa onlara ne olacak? Biz emekliyiz, eşim 82 yaşında, 1907 tarihli tablolu köydeki en eski ev bizde, bizimle birlikte yıkacağınızı tahmin edemiyorum, diye sormuş Kbel’deki evin sahibi. Bernkov.


Ancak SD, endişelerin hala ciddi olduğunu, ÇED’in daha yeni değerlendirildiğini ve yolun inşa edilmesinin ve yolun yeni şeklinin birkaç yıl süreceğini, ancak Bentkke nad Jizerou’daki ilkinin muhtemelen olacağını belirtti. 2030’a kadar açılmayacak.


Yerel halk, daha fazla şeridin ve dolayısıyla daha fazla geçen arabanın Bentek’i gürültü yapacağından endişe ediyor.


Burada özel bir durumum var, Prask Caddesi’nde yolu bilmediğiniz, ancak yükselen Jizera’dan 300 metre sonra kendi sözlerinizin gürültüsünden dolayı duyamadığınız zaman, diye anımsıyor Lenka Zemancov. Bentka Ren Geyiği Derneği.



Haritalar © SHOCart ve OpenStreetMap’in yazarı tarafından sağlanmaktadır. SHOCart şirketi, geleneksel bir turist ve bisiklet haritaları ve atlas yayıncısıdır. üzerinde şeyler www.shocart.cz