Adem’in soyundan gelenler sembolik olarak parkın haritasını açtı.
Yeni bir demiryolu hattının inşası, gerçek değerlerle ilgili peyzaj işlevlerinin tümünün korunması ve desteklenmesi ve uygulama sırasında peyzajın korunmasının sağlanmasının şart koşulduğu Merkez Bölgenin yürürlükteki İmar Yönetmeliğine aykırıdır. Velké Popovice belediye başkanı Roman Kotr, yerleşimlerin geliştirilmesi ve peyzaj değeri olan arazilerde yeni ulaşım yapılarının tasarımının yapıldığını söyledi.
Aynı zamanda, protestocu bölge temsilcilerine günlük toplantılarında, onaylamadıklarını belirten ve koridorun yönünün değiştirilmesini talep eden bir açık mektup iletmek istiyor.
Belediye Sprv eleznic’e karşı
Prag ve Beneovo arasında D204 olarak belirlenen yeni demiryolu koridorunun en geç 2035 yılında inşa edilmesi gerekiyor. Projenin tahmini maliyeti 40 milyar kron ve ilk setlerin 2040 yılında raydan geçmesi gerekiyor.
Su kaynaklarımız, çiftçi çiftliğimiz ve avcı derneklerimiz ticari parkın içindedir. Kazılan koridor parkı keser ve böler. Bu bir acı. Kanaatimizce, demiryolu idaresi henüz etkilenen belediyelerin temsilcileriyle iletişim kurma cesaretini bulamamıştır, bu konudaki saygısızlığımız büyüktür. Konumumuzda, Ehenic, Pyel ve diğerleri gibi Velké Popovice çevresindeki belediyelerin desteğine sahibiz, Roman Kotr’a dikkat çekiyor.
Yerel kalkınma için bölgesel meclis üyesi Ji Snek (Pirti) bu nedenle, yeni güzergahların sözde fizibilite çalışmasından sorumlu olan Ulaştırma Bakanlığı ve Demiryolu Ajansının (S) temsilcilerine başvurdu.
Koridorun açılabileceği daha iyi bir alternatif olduğu ortaya çıkarsa, Prodn Park Velkopopovicko’ya dokunulmamalıdır. Tartışmanın uzmanlarına ve diğer aktörlerine cevabın önce bir fizibilite çalışması vermek olduğu gerçeğiyle yerel halkın, Ji Snek’e olan endişelerini anlıyorum.
Geçen yüzyıldan kalma Opren projesi
Bir tane daha, Velkopopovit iç. Rota, aslen Prag ve Viyana’yı birbirine bağlayan yüksek hızlı bir demiryolu için tasarlanmış bir koridordan geçiyor. Beş yıl önce Köln köpeğinin önderlik etmesi kararlaştırıldı ve bize göre Sprva eležnici tembellikten köy yolundan çıkmak istiyor. Uzun süredir koridor konusuyla ilgilenen Velkch Popovice sakini Jan Weger, kimsenin yaşamadığı tarlalara çukurlar ve yüzlerce araçlık büyük bir park yeri inşa edildiğini açıklıyor.
Bize göre, koridor boyunca, sakinlerin trafik hizmetinin şu anda önerilen seçenek ve tynosboni’den daha iyi olacağı batı seçeneği uygundur. Trenle 10.000 kişi yerine yaklaşık 40.000 kişinin alınabileceğini savunuyor.
Şimdi tasarlanan versiyon, geleceğin modern bir demiryolu değil, geçen yüzyılın bir projesidir. Kararın ertelenmesini ve bir an önce daha iyi bir seçenek sunmalarını rica ediyoruz. Perakende parkını ikiye bölen türden değil, 30 yıl önce Prag yakınlarındaki eşsiz Mal umavy pazarını korumak için yaratıldığını da sözlerine ekledi.
Yeni bir demiryolu hattının inşası, gerçek değerlerle ilgili peyzaj işlevlerinin tümünün korunması ve desteklenmesi ve uygulama sırasında peyzajın korunmasının sağlanmasının şart koşulduğu Merkez Bölgenin yürürlükteki İmar Yönetmeliğine aykırıdır. Velké Popovice belediye başkanı Roman Kotr, yerleşimlerin geliştirilmesi ve peyzaj değeri olan arazilerde yeni ulaşım yapılarının tasarımının yapıldığını söyledi.
Aynı zamanda, protestocu bölge temsilcilerine günlük toplantılarında, onaylamadıklarını belirten ve koridorun yönünün değiştirilmesini talep eden bir açık mektup iletmek istiyor.
Belediye Sprv eleznic’e karşı
Prag ve Beneovo arasında D204 olarak belirlenen yeni demiryolu koridorunun en geç 2035 yılında inşa edilmesi gerekiyor. Projenin tahmini maliyeti 40 milyar kron ve ilk setlerin 2040 yılında raydan geçmesi gerekiyor.
Su kaynaklarımız, çiftçi çiftliğimiz ve avcı derneklerimiz ticari parkın içindedir. Kazılan koridor parkı keser ve böler. Bu bir acı. Kanaatimizce, demiryolu idaresi henüz etkilenen belediyelerin temsilcileriyle iletişim kurma cesaretini bulamamıştır, bu konudaki saygısızlığımız büyüktür. Konumumuzda, Ehenic, Pyel ve diğerleri gibi Velké Popovice çevresindeki belediyelerin desteğine sahibiz, Roman Kotr’a dikkat çekiyor.
Yerel kalkınma için bölgesel meclis üyesi Ji Snek (Pirti) bu nedenle, yeni güzergahların sözde fizibilite çalışmasından sorumlu olan Ulaştırma Bakanlığı ve Demiryolu Ajansının (S) temsilcilerine başvurdu.
Koridorun açılabileceği daha iyi bir alternatif olduğu ortaya çıkarsa, Prodn Park Velkopopovicko’ya dokunulmamalıdır. Tartışmanın uzmanlarına ve diğer aktörlerine cevabın önce bir fizibilite çalışması vermek olduğu gerçeğiyle yerel halkın, Ji Snek’e olan endişelerini anlıyorum.
Geçen yüzyıldan kalma Opren projesi
Bir tane daha, Velkopopovit iç. Rota, aslen Prag ve Viyana’yı birbirine bağlayan yüksek hızlı bir demiryolu için tasarlanmış bir koridordan geçiyor. Beş yıl önce Köln köpeğinin önderlik etmesi kararlaştırıldı ve bize göre Sprva eležnici tembellikten köy yolundan çıkmak istiyor. Uzun süredir koridor konusuyla ilgilenen Velkch Popovice sakini Jan Weger, kimsenin yaşamadığı tarlalara çukurlar ve yüzlerce araçlık büyük bir park yeri inşa edildiğini açıklıyor.
Bize göre, koridor boyunca, sakinlerin trafik hizmetinin şu anda önerilen seçenek ve tynosboni’den daha iyi olacağı batı seçeneği uygundur. Trenle 10.000 kişi yerine yaklaşık 40.000 kişinin alınabileceğini savunuyor.
Şimdi tasarlanan versiyon, geleceğin modern bir demiryolu değil, geçen yüzyılın bir projesidir. Kararın ertelenmesini ve bir an önce daha iyi bir seçenek sunmalarını rica ediyoruz. Perakende parkını ikiye bölen türden değil, 30 yıl önce Prag yakınlarındaki eşsiz Mal umavy pazarını korumak için yaratıldığını da sözlerine ekledi.