Praguers Metro D.

EnondeR

New member
2034'ün sonunda, Yolun tüm bölümlerini ve Pancroe'ya koymak dolu olduğunda, Metro D ve Depo'nun en son programı.


Metro'nun TVRNO hattı, B rotasını tamamlayan terin PL'sini başlatabilmelidir. Aptal çizgileri C ve sadece yıllarca tadı yedi yıl boyunca yeşil ve lut rotalarının oluşturulması gerekir.


ST Metro'nun son ped, genişletilmiş rota ve Nisan 2015'te tamamlanan Motol'e.


STTU'nun yardımı olmadan



Eğer Mon olacaksa, ML STTN'nin inşasına yardımcı olur, daha sonra gelecekteki Metro D'nin Hesapında Premir Bohuslav Sobotka (SSD) tarafından kalabalığı derinleştirir. Avrupa Birliği çantası yardımcı oldu.


O zaman, Taşıma Taşımacılığı Petr Dolnek (SSD) aklımı geliştirdi, böylece STTA kasabasının en azından zor bir çizgiye, belirli bir 12 milyar kraça ihtiyacı vardı. Geri kalanı daha sonra bir şehirle birlikte verilmeli ve Avrupa emekli maaşlarından seçilmelidir.


Böylesi bir Bohuel Torbası birkaç açıdan hareket etti. 2019 yılında, ulaşım şirketi Metro'yu NMST MRU'dan ve PSNICE'e 73 milyar krona tüketti.


İki yıl sonra, 98 milyar ve son ter tahmini, aynı zamanda farklı nedeniyle koni olmak zorunda olmayan 120 milyar ile bile son ter tahmini.


Sonunda, inşaatla ilgili hiç kimse inşaatla hiç kimse yok. Tüm VC zamanın zamanıydı, Avrupa sübvansiyonları projesine dolaşmak bunu başaramadı. Bu nedenle Prag, gelecekte Avrupa Yatırım Bankası'ndan bir HV VR'ye sahip olmak zorunda kalacak.


D Subway'deki önceki siyasi temsil olan Bohuel neredeyse hiçbir şey yapmadı ve bu nedenle 2023 yılına kadar inşaatın termal sonuçlandırılmasını yönetmek nispeten mümkün değildi. Bu nedenle, bu finansal AB eklerini yeni tramvay çizgileri için kullandık.


Trenle uçmak



Bu yeni metro istasyonlarını açın ve on yıl boyunca çanta, metrenin sadece Motol'e genişletildiği bir ltost da vardı. Birçoğunun hayali yeraltı ve uçmak için bir gezgindi.


Bu bir süre gitmek için yanılıyor. 2018 yılında, bu bölümün 27 milyar'a yükseleceği ve sakinlerinin bir yıllık iş alacağı bir analiz tespit edildi. Motro, Metro Bl Hora, Ddina, Long Mills, eski Vclav Havel'e uçmak için sürecekti.


Sonunda, yayaya hızlı bir şekilde verildi, daha sonra Kladno ve Masarykov Ndram Aon arasındaki yolda üç yıl boyunca konuşuldu. Pistin her iki ucu 2030 yılına kadar tam bir terle çalışıyor ve hareket ediyor.


En azından ana şehirde, seyahat TV'yi geliştiriyordu, otobüsler buradaki biniciyi Veleslavna Delmi troleybüslerinden değiştirdi.


Elbette, vagonlar ve Veleslavna'dan uçmaya seyahat etme konforu, ancak genişletilmiş metro daha iyi olurdu, troleybus Prag 6 Ondej Matj Hrube'un (ODS) taşınması için faaliyete geçmeden önce yorum yaptı.


Tavsiye edilenle bağlantılı



Bir metrodayken, en azından tramvay st. İki yıl olması durumunda, Prag tepsiyi vahşi nehirden Ddin'e uzattı, oradan köpek Prask devresine ve yeni girişimciyle birlikte oluşturulacak Terminl Long Mle'ye devam etmek için bir DL tramvayı olacaktı.


Tramvay ve şehir Motolsk Hastanesi çevresinde doluyor. Bu yıl temsilci, Nyon'un Motol tarafından yumrukla bağlanan bir tramvay inşa etmek için arazinin gerekçesinde bir değişiklik uyguladı.


EPA ve Bevnov ve dolayısıyla Prag 5 ve 6'nın on yıl sonuna kadar 2,2 kilometre LPE. Aynı zamanda, Motolsk Hastanesi'nin etrafında sadece otobüsler gidiyor.