Rokycany Bölgesi | Güncel haberler, makaleler ve bilgiler

EnondeR

New member
Kasım ayı sonuna kadar bölge sınırlarında Kaez, Ln, Cheznovice ve Tn belediyelerinde IDPK sistemi faaliyet gösteriyordu. Hoovice'ye devam eden yolcular Prask entegre ulaşım kartı (PID) satın almak zorunda kaldı. Ancak Aralık ayından bu yana durum değişti. Hoovice ve Plzeň Bölgesi'nde duran tüm trenlerde ve 545, 546 ve 548 numaralı otobüs hatlarında, Hoovice'ye ve Plzeň Bölgesi'ne geri dönerken IDPK geçişini çıkarmak mümkün olacak. Yeni 035 Hoovice ve 047 Komrov tabelaları tanıtılacak. Zna 035, Hoovice, Zlu, Tlustice ve Cerhovice belediyelerini içerir; Zna 047, Zajeov, Jivina, Olen ve Komrov belediyelerini içerir. Yeni bir tk doğuyor, dolayısıyla mevcut olan Drozdov ve Tenice köylerinde 048 Kaez olarak biliniyor.


Ulaşım alanından sorumlu Plzeň Bölgesi Vali Yardımcısı Pavel ek, Rokycansk ile Hoovick arasındaki yolcu hareketinin bilindiğini biliyoruz ve bu nedenle insanların toplu taşımayla seyahat etmesini kolaylaştırmak istedik, dedi. Yolcular hem bireysel hem de çoklu IDPK sürüşlerine katılabilir. Bakan, örneğin Hoovick'ten Pilsen'e gitmeleri durumunda IDPK tarifesinden satın alınan biletin Pilsen toplu taşıma sistemi tarafından da tanınacağını ve bunun güzel bir avantaj olduğunu sözlerine ekledi.


Hoovick'in entegrasyonundan bu yana yolculuk fiyatı değişmedi. Yolcular, Plzeň bölgesinin bölge içi taşımacılığında olduğu gibi aynı koşullar altında tarife dahilinde seyahat edecekler. Ancak söz konusu hatlardaki tren sadece Stedoesk bölgesi karasından taşınacaksa başka bir tarifeye atıf yapılmalıdır.


Plzeň Bölgesi ile Hoovick arasında her türlü toplu taşıma kullanılabilir. Entegrasyonu hazırlayan POVED şirketinin genel yayın yönetmeni Ji Kozk, IDPK tarifesinin Rokycany ve Zbiroh'dan kalkan otobüs güzergahlarında, yolcu trenlerinde, Berounka ekspres trenlerinde ve Rokycany ve Hoovicch'te duran InterCity Zpadn Express trenlerinde geçerli olacağını belirtti. . Kozk, merkezi Çek organizatörü IDSK'dan beş meslektaşı sayesinde entegrasyonun karşılıklı olarak mümkün olduğunu ve dolayısıyla uzun mesafeli tren taşımacılığının entegrasyonunu da mümkün kılan Çek demiryolu taşıyıcılarının da mümkün olduğunu söyledi.