South Western Demiryolu, istasyonda havaalanı tarzı bordürleri değerlendiriyor | Bangalore haberleri

araru

New member


BENGALURU: Ülkenin ilk merkezi AC demiryolu terminali, 314 Rs’lik bir maliyetle inşa edildi, çöplerle dolu platformları, kırık sürgülü kapıları ve betel suyu lekeli duvarlarıyla, darmadağınık bir sivil gururun şok edici bir görüntüsü.
Son teknoloji tesis, yalnızca Haziran 2022’den beri faaliyette ve asi yolcular tarafından utanç verici bir şekilde kirletildi. Güneybatı Demiryolu (SWR), havaalanı benzeri katı kısıtlamalar getirmeyi düşünecek. Bilet gişelerini yolcu salonundan tesisin dışına taşıma ve havalimanları gibi yolcuların kalkıştan sadece dört saat önce terminale girmesine izin verme planları var.

Zamanları görüntüle

Rs 314-crore Sir MV terminali, kırık camlar teorisinin altını çiziyor: Yetkililer tarafından fark edilmeyen düzensizlik belirtileri, yurttaşlık bilgisinden yoksun olanların bu tür daha fazla davranışına yer bırakıyor. Sorumluluk demiryolu görevlilerine ait olmakla birlikte, binayı kirletmemek de yolcuların sorumluluğundadır. Metro istasyonlarının aksine, çoğu tren istasyonunda yolcu salonuna, platformlara ve trenlere yetkisiz erişimi önleyecek erişim kontrol sistemleri yoktur. Havaalanı tarzı bordürler biraz disiplin sağlayabilir. Erken kalkanlar için, demiryolları terminalin dışında uygun fiyatlı ‘uyku bölmeleri’ sağlayabilir.


Bu noktada yetkililere göre birçok yolcu trenlerinden 48 saat kadar erken varıyor ve terminali derme çatma evlerine çeviriyor. SWR, terminalin kirlenmesini bu artan uygulamaya bağlıyor ve bunu teşvik etmek istemiyor. Bir SWR yetkilisi, “Trenlerine binmeden önce terminalde birkaç gün geçiren, ağır bagajlarıyla bankları dolduran, duş alan, yemek yiyen ve geceyi geçiren yolcular var” dedi. “Bilet gişesi terminalde olduğu için onları şu anda durduramıyoruz.”
Renksiz ve çatlak
Şu anda SWR, çoğu Patna, Agartala, Howrah, Tatanagar, Danapur, Patliputra, Muzaffarpur, Hatia, vb. dahil olmak üzere ülkenin kuzey ve doğu bölgelerine hizmet veren yaklaşık 30 tren çifti işletiyor. Bulunan kir, çöp ve lekelerin yanı sıra STOI, terminaldeki iki sürgülü kapının çatladığını bildirdi.
Yetkili, “Öneri, sabah 6 ile 22:00 (sabah saatleri) arasında ‘kalkıştan dört saat önce’ kuralı getirmektir. Ancak yolcular için zor olabileceğinden, 22:00 ile 06:00 (gece saatleri) arasında kısıtlama uygulayamayız. uzak yerlerden buraya gelmek için. Platform biletleri düzenlenme tarihinden itibaren iki saat süreyle geçerlidir. Hâlâ görüşme halindeyiz ve demiryolu kurulu son bir çağrı yapacak” dedi.
“İlk adım bilet gişelerini terminalin dışına taşımak. Bu, içerideki kalabalığı ve çöpü azaltacaktır. Çoğu yolcu istasyondaki tesisleri nasıl kullanacağını bilmiyor. Çöp kutularını kullanma konusunda onları bilinçlendirmeye çalıştık ama onlar büyük ölçüde yüzen bir kalabalık, sıradan yolcular değil. Birçoğu göçmen günlük ücretli işçiler” dedi.
Sir MV terminalinde yolculardan fazladan ve yetersiz sayıda BMTC otobüsü talep eden hatalı otomatik çekçek sürücülerinden gelen şikayetler üzerine başka bir yetkili, “Yakında istasyonda ön ödemeli bir araba gişesi kuracağız” dedi.