Trafik kısıtlamalarının kesin şekli veya çalışmaların ilerleyişi henüz belirlenmedi. Strahov Tüneli şehir çevre yolunun bir parçasıdır ve Aralık 1997’de hizmete girmiştir.
“Faaliyetlerin başlamasının üzerinden 26 yıl geçti ve bu sadece biraz yatırım gerektiriyor. Durumu şehirdeki araç trafiğinin işleyişi için kesinlikle çok önemlidir. Tünelin onarımı, bittiğinde Barrandovski köprüsünün onarımı ile çelişmeyecek, dolayısıyla ancak o zaman tünelde bir şeyler yapmaya başlayacağız” dedi Hřib.
Onarımlar dört aşamada gerçekleştirilecek ve yaklaşık on yıl sürecek. Yeniden yapılanma sırasında yol çalışanları tüneldeki tüm teknolojileri modernize edecek, drenaj kanallarını onaracak, yolları tamamen değiştirecek veya güvenlik özelliklerini iyileştirecek. Gerektiğinde bölge sakinlerine barınma görevi de görecek şekilde düzenlenmesi sağlanacak. Hřib, “Tünel şehrin güvenlik sisteminin bir parçası” dedi.
Çalışmaların ilerleyişinin kesin planı, tali yollar da dahil olmak üzere trafik tedbirlerinin belirlenmesi önümüzdeki yıllarda yol çalışanları tarafından çözülecek.
Strahov tüneli Prag’ın iç çemberinin bir parçasıdır. Kuzeyde Blanka tüneli, güneyde ise Mrázovka tüneli ile ona bağlanmaktadır. Şehir, 1970’lerin başında Strahov Tüneli’nin inşasını düşünmeye başladı. Araştırma tüneli 1979’da kazılmaya başlandı ve inşaat 1985’te başladı. Švédská caddesi civarındaki kapsamlı yıkımların ardından Metrostav, tüneli güneyden ve aynı zamanda merkezden kuzeye doğru kazmaya başladı. 1991 yılında tamamen kırıldı. 2 Aralık 1997’de işletmeye açıldı.
“Faaliyetlerin başlamasının üzerinden 26 yıl geçti ve bu sadece biraz yatırım gerektiriyor. Durumu şehirdeki araç trafiğinin işleyişi için kesinlikle çok önemlidir. Tünelin onarımı, bittiğinde Barrandovski köprüsünün onarımı ile çelişmeyecek, dolayısıyla ancak o zaman tünelde bir şeyler yapmaya başlayacağız” dedi Hřib.
Onarımlar dört aşamada gerçekleştirilecek ve yaklaşık on yıl sürecek. Yeniden yapılanma sırasında yol çalışanları tüneldeki tüm teknolojileri modernize edecek, drenaj kanallarını onaracak, yolları tamamen değiştirecek veya güvenlik özelliklerini iyileştirecek. Gerektiğinde bölge sakinlerine barınma görevi de görecek şekilde düzenlenmesi sağlanacak. Hřib, “Tünel şehrin güvenlik sisteminin bir parçası” dedi.
Çalışmaların ilerleyişinin kesin planı, tali yollar da dahil olmak üzere trafik tedbirlerinin belirlenmesi önümüzdeki yıllarda yol çalışanları tarafından çözülecek.
Strahov tüneli Prag’ın iç çemberinin bir parçasıdır. Kuzeyde Blanka tüneli, güneyde ise Mrázovka tüneli ile ona bağlanmaktadır. Şehir, 1970’lerin başında Strahov Tüneli’nin inşasını düşünmeye başladı. Araştırma tüneli 1979’da kazılmaya başlandı ve inşaat 1985’te başladı. Švédská caddesi civarındaki kapsamlı yıkımların ardından Metrostav, tüneli güneyden ve aynı zamanda merkezden kuzeye doğru kazmaya başladı. 1991 yılında tamamen kırıldı. 2 Aralık 1997’de işletmeye açıldı.