Teknik İletişim İdaresi (TSK), bu yıl Barrandovski köprüsünün komple onarımının üçüncü aşamasını daha planlıyor. Onarımın ne zaman başlayacağı ve ne kadar süreceği henüz belirlenmedi.
Rulmanların değiştirilmesi nedeniyle Barrandovski most ve Strakonická Caddesi'nde trafik kısmen kısıtlanacak.
Mevcut çalışmalar iki aşamada gerçekleşecek. İlki 15 Ocak'ta başlayacak ve yol işçilerinin köprünün mesnetlerini değiştireceği 4 Şubat'a kadar sürecek. Bu nedenle köprünün alt geçidindeki özel toplu taşıma şeridi kapatılacak ve tüm trafik sağ şeritte ilerleyecek.
5 Şubat'tan 17 Mart'a kadar sürecek ikinci aşamada işçiler kuzey köprüsünün odalarına erişim için merdiven kuleleri kuracaklar. Bu nedenle köprünün altındaki ayrılmış trafik şeridini kapatacaklar ve daraltılan iki trafik şeridiyle geçiş mümkün olacak.
Yaklaşan çalışma Barrand köprüsünün planlanan onarımıyla ilgili. Bu yıl TSK, onarımların dört aşamasının üçüncü aşamasını planladı. Köprünün kuzey kısmında Smíchov yönünde çalışmalar yapılacak. Ancak TSK, köprü onarımlarının aşağıdaki iki aşamasını tek bir aşamada birleştirmeyi düşünüyor. Bu, işçilerin 2024 ve 2025 için planlanan tüm işleri bu yıl yapabilecekleri anlamına geliyor. Bu ay bir karar verilecek.
1983'ten kalma Barrand köprüsü şehir çevre yolunun bir parçası ve hiçbir zaman onarılmadı. Günde 140.000 araba geçiyor ve bu da onu Prag'ın en işlek yolu yapıyor. Binanın yeniden inşası birkaç yıla yayılmıştır ve her seferinde yılın yalnızca bir kısmı sürmüştür. Eserler tüm dönem boyunca 594,5 milyon krona mal olacak.
Rulmanların değiştirilmesi nedeniyle Barrandovski most ve Strakonická Caddesi'nde trafik kısmen kısıtlanacak.
Mevcut çalışmalar iki aşamada gerçekleşecek. İlki 15 Ocak'ta başlayacak ve yol işçilerinin köprünün mesnetlerini değiştireceği 4 Şubat'a kadar sürecek. Bu nedenle köprünün alt geçidindeki özel toplu taşıma şeridi kapatılacak ve tüm trafik sağ şeritte ilerleyecek.
5 Şubat'tan 17 Mart'a kadar sürecek ikinci aşamada işçiler kuzey köprüsünün odalarına erişim için merdiven kuleleri kuracaklar. Bu nedenle köprünün altındaki ayrılmış trafik şeridini kapatacaklar ve daraltılan iki trafik şeridiyle geçiş mümkün olacak.
Yaklaşan çalışma Barrand köprüsünün planlanan onarımıyla ilgili. Bu yıl TSK, onarımların dört aşamasının üçüncü aşamasını planladı. Köprünün kuzey kısmında Smíchov yönünde çalışmalar yapılacak. Ancak TSK, köprü onarımlarının aşağıdaki iki aşamasını tek bir aşamada birleştirmeyi düşünüyor. Bu, işçilerin 2024 ve 2025 için planlanan tüm işleri bu yıl yapabilecekleri anlamına geliyor. Bu ay bir karar verilecek.
1983'ten kalma Barrand köprüsü şehir çevre yolunun bir parçası ve hiçbir zaman onarılmadı. Günde 140.000 araba geçiyor ve bu da onu Prag'ın en işlek yolu yapıyor. Binanın yeniden inşası birkaç yıla yayılmıştır ve her seferinde yılın yalnızca bir kısmı sürmüştür. Eserler tüm dönem boyunca 594,5 milyon krona mal olacak.