Tramvay pencerelerindeki reklamlar görmeyi zorlaştırıyor. Bize indirim yapın, yolcular arıyor

EnondeR

New member
Eva K., her zaman başımı ağrıtan pencerelerdeki çıkartmalara dayanamıyorum, sosyal medyada bir paylaşım yaptı ve Petr K., pencereden manzarayı satmanın onun işi olmadığına karar verdi.


Reklamların içeriği bile (örneğin kumarhane reklamı) geçerli değildir. Alkolün teşviki yasaktır, ancak kumarın teşviki kabul edilebilir mi? çocukların da tramvaya binmesini isteyin. Onlara göre toplu taşıma tarafsız bir alan olmalıdır.


Kira yükümlülüğü



Gezgin, gecenin sorumluluğunun Taşımacılık Şirketi'ne (DPP) ait olduğunu düşünse bile, taşıma araçları üzerinde Alman reklam yüzeylerini şeffaf bir şekilde sergileyerek buna karşı çıkıyor.


DPP'ye konuşan Aneta Ehkov, reklamların geçerli yasalara ve Reklamcılık Konseyi'nin (RPR) Reklam Kurallarına uygun olması gerektiği gerçeğini dile getirerek, Almanların daha sonra son müşteriler için alan kiraladığını ve yerleştirilen reklamların tüm sorumluluğunu üstlendiğini iddia ediyor.


Kurallar etiket boyutları için de geçerlidir. Pencere yüzeyindeki etiketin yüzde 20'yi geçmemesi ve delikli olması gerektiğini belirten ehkov, reklamın güvenliği hiçbir şekilde etkilemediğini sözlerine ekledi. Polepench'te DPP tramvayı herhangi bir kaza kaydetmiyor. Ona göre yüksek kaliteli tramvay çıkartmaları bir reklam ortamını besliyor.


BigBoard şirketi şu anda tramvaylardaki reklam alanlarından sorumludur. Sözcüsü Pavlna Strnsk, diğer şeylerin yanı sıra çıkartmaların teknik parametrelerinin de açıklandığı sözleşmedeki kurallara uyduğunu doğruladı. Ayrıca dışarıdan görülebilecek şekilde sertifikalı film kullanılmaktadır, devamı.


İnterneti kapatmanız yeterli…



RPR editörü Marek Hlavica, alkol, piyango ve kumar reklamlarının yasaklanmadığını, ancak yasalarla düzenlendiğini, ancak bu tür reklamların değiştirilmiş RPR Kurallarına göre belirlendiğini söyledi. Yasal düzenleme, diğer konuların yanı sıra çocukların korunmasıyla da ilgilidir.


İletilen hedefin reşit olmayan biri olduğu açıksa, örneğin orada başkaları da varsa veya direksiyondaysa, o zaman bunun yasa dışı olduğunu açıklıyor.


Birisinin kışkırtılacağını, çocuğun içerikle bir tür yüzleşme içinde olacağını anlıyorum ama sonra interneti kapatmak zorunda kalacağımızı söyleyen Hlavica, ona göre hiç kimsenin her çocuğu herhangi bir reklamdan ayıramayacağını söyledi. .


Hiçbir şey için hiçbir şey



Bazı yolcular çıkartmaların kendileri için yalnızca bir durumda kabul edilebileceğini belirtti: Toplu taşımayı azaltacak bir gelir anlamına gelmediği sürece Tom P sosyal medyada yazdı.


Strnsk pencerelerinden manzaranın satışıyla bağlantılı olarak sürüş ücretine ilişkin olarak DPP, reklam için yılda beş yüz milyon kron alacak. Bu, yoldaki yolculardan ayrılması gerekmeyen bir numaradır.


Vron DPP'ye göre geçen yıl reklamlardan elde edilen gelir yaklaşık 209 milyon krondu ve bunun 138 milyonu ulaşım araçlarındaki reklamlardan elde edildi.


ROPID sözcüsü Filip Drpal, Prag'da ve Stedo bölgesinde bir yolculuğun fiyatının siyasi bir karar meselesi olduğunu, dolayısıyla DPP ve ROPID'in bu konuda karar vermediğini söyledi. Ona göre şirket, böyle bir kararın dayanaklarını mümkün olduğu kadar topluyor.


Drpal'a göre Prag'da 16 yaşındakiler için araba fiyatları enflasyonun ve maliyetlerin büyümesi bağlamında değişmiyor; bu sadece Prag üyelerinin üzerinde mutabakata vardığı siyasi olarak kabul edilen fiyatlar meselesi. konsey.


Konuşmacı, reklamlardan elde edilen gelirlerin bir seyahat gününün yüksek fiyatları üzerinde bir etkisi olmadığını, çünkü Prag'daki toplu taşımanın işletilmesi için yapılan diğer harcamalarla karşılaştırıldığında çok küçük olduğunu açıkladı. Böylelikle 2023 yılı için bu yatırımların 26 milyar kron civarında olacağını doğruladı. Böylece reklamdan elde edilecek 200 milyonluk kâr, yatırımın maksimum yüzde 0,7'sini karşılayacak.


Drpal, reklam gelirlerinin işletme maliyetlerini karşılamada önemli bir etkiye sahip olması için toplu taşımadaki reklamların bugün en az on kat artması gerektiğini, yani yıllık maliyetin yaklaşık 2 milyar kron olması gerektiğini ve bunun tamamen adaletsiz olduğunu ekledi.


Ulaştırmadan sorumlu belediye başkan yardımcısı Zdenk Hib, metropolün gelecekte araçlara yönelik reklam finansmanıyla baş edemeyeceği gerçeği pahasına bile, toplu taşıma araçlarında yerel reklamlara yönelik net kurallar oluşturmak istiyor. Boşuna değil ve ne yazık ki güzel bir çevreye ve reklamdan paraya sahip olamayız, not edin.


Tma değişiklikleri DPP ile tartıştı. İlk analizin, Prag'ın PID Kalite Standardında yaptığı değişikliğin, toplu taşıma araçlarında reklamlara nasıl izin verildiğini etkileyeceğini doğruladığını belirten yetkili, belediyenin, neye izin verileceği ve neye izin verileceği konusunda net kurallar belirleyecek olan bu Standart için bir güncelleme hazırladığını da sözlerine ekledi. olmayacak. Ayrıntıları koalisyon içinde tartışacağız ve nihai teklif daha sonra belediye meclisinde oylanacak, dedi.