Rajská zahrada metro istasyonu B, önümüzdeki baharda tamamlanacak bir yaya köprüsüyle durağa bağlanacak. Tren istasyonu Demiryolu İdaresi (SŽ) tarafından inşa ediliyor ve yaya köprüsü başkent tarafından finanse ediliyor.
S2, S3, S9, S22 ve S34 hatları istasyonda duracak. “13 dakikalık yolculuk süresiyle trenler, Rajská zahrad ile Náměstí Republiky arasındaki yolculuk süresi üç dakika daha uzun olan metroyla cesurca rekabet ediyor. Prag toplu taşımasını planlayan Ropid organizasyonunun sözcüsü Filip Drápal, “S9 hattı, ana istasyon ile Lysa nad Labem arasındaki bu bölümde yalnızca saatlik aralıklarla yoğun saatlerde faaliyet gösterecek” dedi.
İnsanlar durağa yeni yaya köprüsünden ulaşacak. Şimdilik sadece Huti’den gelecek. Chlumecká Caddesi üzerinden B Rajská zahrada metrosuna giden yaya köprüsünün ikinci kısmı önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde tamamlanacak ve açılacak. Drápal, “Geçici olarak, metro istasyonuna ve Černý Most toplu konut alanına erişim için Chlumecká’nın altındaki mevcut alt geçidin kullanılması gerekiyor” dedi.
Yolun raylarla kesişmesi, içinde asansör ve merdivenlerin bulunacağı iki kuleyle biten iki çelik yaya köprüsüyle oluşturulacak. Yaya köprülerinin genişliği 3,75 metre, merdivenlerin genişliği ise 1,75 metre olacak şekilde planlanıyor. Yaya köprüleri Chlumecká boyunca 49,35 metre, demiryolu üzerinden platformlara kadar olan mesafe ise sırasıyla 20,27 ve 16,73 metre olacak.
Durak aynı zamanda Ropid’in şu anda test ettiği yeni navigasyon sistemlerini de barındıracak. Yaya köprüsünde yolcuları bireysel platformlara, asansörlere ve çıkışlara yönlendiriyorlar. Işıklı taşıyıcıların prototipleri burada ilk kez yön işaretleri için kullanılacak ve Ropid bunu aynı zamanda B Palmovka metro istasyonunda da test edecek. Ayrıca banliyö treninin sembollerini, yani S harfini taşıyan büyük, ışıklı bir küp içermelidir.
S2, S3, S9, S22 ve S34 hatları istasyonda duracak. “13 dakikalık yolculuk süresiyle trenler, Rajská zahrad ile Náměstí Republiky arasındaki yolculuk süresi üç dakika daha uzun olan metroyla cesurca rekabet ediyor. Prag toplu taşımasını planlayan Ropid organizasyonunun sözcüsü Filip Drápal, “S9 hattı, ana istasyon ile Lysa nad Labem arasındaki bu bölümde yalnızca saatlik aralıklarla yoğun saatlerde faaliyet gösterecek” dedi.
İnsanlar durağa yeni yaya köprüsünden ulaşacak. Şimdilik sadece Huti’den gelecek. Chlumecká Caddesi üzerinden B Rajská zahrada metrosuna giden yaya köprüsünün ikinci kısmı önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde tamamlanacak ve açılacak. Drápal, “Geçici olarak, metro istasyonuna ve Černý Most toplu konut alanına erişim için Chlumecká’nın altındaki mevcut alt geçidin kullanılması gerekiyor” dedi.
Yolun raylarla kesişmesi, içinde asansör ve merdivenlerin bulunacağı iki kuleyle biten iki çelik yaya köprüsüyle oluşturulacak. Yaya köprülerinin genişliği 3,75 metre, merdivenlerin genişliği ise 1,75 metre olacak şekilde planlanıyor. Yaya köprüleri Chlumecká boyunca 49,35 metre, demiryolu üzerinden platformlara kadar olan mesafe ise sırasıyla 20,27 ve 16,73 metre olacak.
Durak aynı zamanda Ropid’in şu anda test ettiği yeni navigasyon sistemlerini de barındıracak. Yaya köprüsünde yolcuları bireysel platformlara, asansörlere ve çıkışlara yönlendiriyorlar. Işıklı taşıyıcıların prototipleri burada ilk kez yön işaretleri için kullanılacak ve Ropid bunu aynı zamanda B Palmovka metro istasyonunda da test edecek. Ayrıca banliyö treninin sembollerini, yani S harfini taşıyan büyük, ışıklı bir küp içermelidir.