Co -driver Petr Uhl ile büyük Kest, Ralli Umava'nın evinde olacak, tören başlangıcı Cumartesi sabahı Klatovy'deki NMST MRU'da.
Hızlı BT istiyoruz. Özellikle bu sezon, Avrupa'da en çok keşfedilen DOMC ampiont'a sahip olduğumuzda. En iyi rekabet, en iyi arabalar, en iyi biniciler. Onlarca yıl, saniye olacak. İlk kuşta olacağımız zaman, D.
Gerçekten bu kadar çok düştün mü?
Cadm arabalarında, bu konuda gereklidir. Birçok insan bunun sadece direksiyon simidi tarafından büküldüğünü düşünüyor, ama en azından. En kötüsü, VSOB gerçekten büyük G-Team'de tutuklandığında, frenlenirken tutuklamada ayakkabılardır. CLI iki röportajda, pilot ve yolcunun terli olduğunu görün. Ve sadece abartı ile yolcu. Stres, adrenalin ve esas olarak gitmiş sinsi kalkanları vardır.
Nasıl boncuk atıyorsun?
Yılda Dog Winter biraz maç, bu sefer gerçekten güzel oldu ve tekmeledi. Bir televizyonun Cyclinger cephesinde evde binmeyi öğrendim, bunu eğlendirebileceğini hiç düşünmemiştim. Ama yakaladı, her gün msce. Ve kitlenin düştüğünü görebildiğinizde, çok rüya görülür.
Hem TV'yi hem de hayali bisiklete binmeyi denediniz mi?
Açıkça. Bkz. Sardunya, Korsika, KRSN manzaraları. Ampion'da olabilirsiniz ve her gün biniciye karşı bir çağrı yapabilirsiniz. İlk kez gittiğimde NS yaklaşık 105 yaşındaydı, yedinci intikamın etrafında sıkıştım. Jorge Martin'e gidiyordum, 28 saniyeye NJ'ye kaybettim. Bu yüzden gerçekten çalıştım, öldüm. Ve yaklaşık iki saniye kurulduğumda, onu hiç yolda göremiyordu. (SMCH) Görüntü aynı gövdedir, rakibi sadece pedin yanındaki görün. Hayal kırıklığına uğradım, onu alacağım ve aniden …
Autm'a tutar. Novm Lemon ile nasıl yaptın?
Bhu'da. Büyük porsiyonlar için özel tm için kilometrelerce test yapan köpeği 120 sürdük. Yedi inknd'ye kadar korktu. Hepsi MCH'ye göre, ama yemek için FZI'ya gitmeyeceğim, odaklanmak için kullanıldığım için arabayla kenarlara gidebilirim.
NM ile yıllardır PT'den şikayet ettiniz, ancak geçen sezon için Çek ampionte'de specil wrc ile bükülemezdiniz. EM'deki en çok limon mu?
Sadece laymenler için deneyeyim. Odak 15 santimetre del ve iki santimetre U'du. Zsadn VC nedir. Modern otomobiller İrlandalı, Zábce'de çok VC DR. Ne de sadece iki santimetrenin abone olabileceğini hayal etmedi. TM tüm arabayı ve ayın tarzını yetiştiriyor. Çok VT sınırına gidiyorsunuz, tutuklamada NJ'ye gidebilirsiniz.
Ve DL?
Tüm farklılıkların türleri, bu arabaların çok fazla kısaca aynı hızda fren yapabilmesidir. Aptal limon, Odak ile aynı TK VZ'dir.
BL, 2012 2015'te pilotluk yaptığınız en büyük mini cooper Zen'in tarzı mı?
Evet, ama motorlu olarak yavaştı. ML, 19 milimetrelik bir kısıtlama motoru ile sınırlıdır, şimdi bir kısıtlayıcı 32 milimetre. Elli sivri uçlara eşit olan. Mink daha yavaş sürdü, ancak limona benzer davrandı.
İstihdam Semetn Speed Test VCLAV Pech'e atladı.
Sezonun başlamasından önceki son günlerde EM üzerinde çalıştınız mı?
Arabanın geometrisi, sırtın uyculu, tekerlekler ile oynuyoruz. Lastikleri korumak için kolektif tarzın dağınıklarından en iyi şekilde yararlanmak. Zehirin son testleri oldukça hızlı bir şekilde, ancak tüm uke ve pratik. Sadece nm Schz ve neyi geliştirmemiz gerektiğini görebildiğimizde.
Z'den ne yaptın, limonu ne zaman plzn'e getirdin?
Burada bir arabamız olması çok yararlı oldu. Yavaş yavaş onu tanıdı ve tütsü bitini tanıyabildi. Ve satın alınmayanları ayarladılar, örneğin, hortumlar, biriktirilen, stabilizatör. Bazen son greft için limonu gerçekten söküyoruz. Ve Ztčky tarafından derlendi. Salın Dan, zaman, her seferinde pozisyonda olduğu ve frekans grefti olduğunun kesinliğini istiyoruz. Nai mekaniğinin hepsi dokundu, Uili ve j.
Plze Nednm Rallisi için limon yedin. Hayranlar çok büyük. Vs kaybetmedi mi?
Müdahale etmedi, ama bağlayıcı. Yeni bir döküntü, yeni bir teknikle beslenen mme. Parti, arabalarım üzerinde çalışmalıyım, ona eskiden ne döktüğümüzü dökmek zorundayım. Bu güzel, vvojov prce, geride. Mm Nait'in büyük motivasyonu yeni araba dit, böylece Peter (kömür) ile rekabet ediyoruz. Tabii ki, hayranlar VNMM ve ben onları hayal kırıklığına uğratmak istemiyoruz. Sen ve tutuklamaya doğru Pehno hızını ve aşağı inerdim, ilk kez sahaya gönderdim. Bu üzgün olur. Karanlıkta bile, CLI'deki rampada insanları duymak zorundayız.
Her zaman VTZ derecesi için savaşırdı, bu yıl nasıl olacak?
Bu kadar yüklü bir rakiple sezona gitmemiz güzel. Bir reklamda karşılaştırılan minimal PT binicileri. Ve geçmişte odaklanmayı hayal ettiğimiz kupanın alıntısında, aniden bir şey olduğu gerçeğinde en büyüğü. Kodlara ek olarak, Toyota gidiyor, Hyundai, belki de limonla bir adım atacağız. Sadece farklı örneklerin sesi ve üremeleri hayranlar için çeşitli olacaktır.
LTA tarafından yarışmayı takip ettiniz mi?
Bunun için fazla yer yoktu. Bazı yolcular birbirlerine geçti, şaşırdım. Ve biraz nefessiz olup olmadığımı merak etti. NS'yi dışlamak istemedikleri için yolcuları bir araya getirmek zorunda kalsaydık Filip Mare'yi aradım. Tabii ki ben ert.
Sezonda nasıl bir değişikliğiniz var?
EKM istemiyorum. Enerji ile suçlanıyoruz ve Njak SPCH'ye gitmek için Pknho dövüşüne gitmek istiyoruz. Arabayı arabayla olabildiğince hızlı bir şekilde almak istiyorum. Umarım gerçek, pike'da yanlışlıkla olduğu gibi olmayacaktır.
Evde iyileştirileceğiniz UMAV'a kadar. Uygun mu?
Evet. Mükemmel ve izleyen ikisinden çok değil, ama bir Blzko'ya sahip olduğumuz için. Tüm lojistikte basitçe. Evde unuttuğumuzda hiçbir şey olmaz, saatlerce arayalım ve PL'de. Muhtemelen en uygun ev. Güneşin nerede doğduğunu, hangi tarafta dua edeceğinizi bize bildirin.
Programda U nen legendrn novsk devresi. Ralli Umava'nın sembolünü hangi hızı düşünüyorsunuz?
En çok yakalanan yeni bir tane olmadığında bir kült. Serpantinlerle birlikte, o atmosferle. İnsanları davet etme görevi var.
Hızlı BT istiyoruz. Özellikle bu sezon, Avrupa'da en çok keşfedilen DOMC ampiont'a sahip olduğumuzda. En iyi rekabet, en iyi arabalar, en iyi biniciler. Onlarca yıl, saniye olacak. İlk kuşta olacağımız zaman, D.
Gerçekten bu kadar çok düştün mü?
Cadm arabalarında, bu konuda gereklidir. Birçok insan bunun sadece direksiyon simidi tarafından büküldüğünü düşünüyor, ama en azından. En kötüsü, VSOB gerçekten büyük G-Team'de tutuklandığında, frenlenirken tutuklamada ayakkabılardır. CLI iki röportajda, pilot ve yolcunun terli olduğunu görün. Ve sadece abartı ile yolcu. Stres, adrenalin ve esas olarak gitmiş sinsi kalkanları vardır.
Nasıl boncuk atıyorsun?
Yılda Dog Winter biraz maç, bu sefer gerçekten güzel oldu ve tekmeledi. Bir televizyonun Cyclinger cephesinde evde binmeyi öğrendim, bunu eğlendirebileceğini hiç düşünmemiştim. Ama yakaladı, her gün msce. Ve kitlenin düştüğünü görebildiğinizde, çok rüya görülür.
Hem TV'yi hem de hayali bisiklete binmeyi denediniz mi?
Açıkça. Bkz. Sardunya, Korsika, KRSN manzaraları. Ampion'da olabilirsiniz ve her gün biniciye karşı bir çağrı yapabilirsiniz. İlk kez gittiğimde NS yaklaşık 105 yaşındaydı, yedinci intikamın etrafında sıkıştım. Jorge Martin'e gidiyordum, 28 saniyeye NJ'ye kaybettim. Bu yüzden gerçekten çalıştım, öldüm. Ve yaklaşık iki saniye kurulduğumda, onu hiç yolda göremiyordu. (SMCH) Görüntü aynı gövdedir, rakibi sadece pedin yanındaki görün. Hayal kırıklığına uğradım, onu alacağım ve aniden …
Autm'a tutar. Novm Lemon ile nasıl yaptın?
Bhu'da. Büyük porsiyonlar için özel tm için kilometrelerce test yapan köpeği 120 sürdük. Yedi inknd'ye kadar korktu. Hepsi MCH'ye göre, ama yemek için FZI'ya gitmeyeceğim, odaklanmak için kullanıldığım için arabayla kenarlara gidebilirim.
NM ile yıllardır PT'den şikayet ettiniz, ancak geçen sezon için Çek ampionte'de specil wrc ile bükülemezdiniz. EM'deki en çok limon mu?
Sadece laymenler için deneyeyim. Odak 15 santimetre del ve iki santimetre U'du. Zsadn VC nedir. Modern otomobiller İrlandalı, Zábce'de çok VC DR. Ne de sadece iki santimetrenin abone olabileceğini hayal etmedi. TM tüm arabayı ve ayın tarzını yetiştiriyor. Çok VT sınırına gidiyorsunuz, tutuklamada NJ'ye gidebilirsiniz.
Ve DL?
Tüm farklılıkların türleri, bu arabaların çok fazla kısaca aynı hızda fren yapabilmesidir. Aptal limon, Odak ile aynı TK VZ'dir.
BL, 2012 2015'te pilotluk yaptığınız en büyük mini cooper Zen'in tarzı mı?
Evet, ama motorlu olarak yavaştı. ML, 19 milimetrelik bir kısıtlama motoru ile sınırlıdır, şimdi bir kısıtlayıcı 32 milimetre. Elli sivri uçlara eşit olan. Mink daha yavaş sürdü, ancak limona benzer davrandı.

İstihdam Semetn Speed Test VCLAV Pech'e atladı.
Sezonun başlamasından önceki son günlerde EM üzerinde çalıştınız mı?
Arabanın geometrisi, sırtın uyculu, tekerlekler ile oynuyoruz. Lastikleri korumak için kolektif tarzın dağınıklarından en iyi şekilde yararlanmak. Zehirin son testleri oldukça hızlı bir şekilde, ancak tüm uke ve pratik. Sadece nm Schz ve neyi geliştirmemiz gerektiğini görebildiğimizde.
Z'den ne yaptın, limonu ne zaman plzn'e getirdin?
Burada bir arabamız olması çok yararlı oldu. Yavaş yavaş onu tanıdı ve tütsü bitini tanıyabildi. Ve satın alınmayanları ayarladılar, örneğin, hortumlar, biriktirilen, stabilizatör. Bazen son greft için limonu gerçekten söküyoruz. Ve Ztčky tarafından derlendi. Salın Dan, zaman, her seferinde pozisyonda olduğu ve frekans grefti olduğunun kesinliğini istiyoruz. Nai mekaniğinin hepsi dokundu, Uili ve j.
2025 mitinginde MR mevsim 25. – 27. 4. 2025 Ralli umava klatovy 23. – 24. 5. 2025 Ralli esk krumlov 20. – 21. 6. 2025 Ralli Hustopee 12. – 13. 7. 2025 Rallye Bohemia Mlada Boleslav 15. – 17. 8. 2025 Barum Çek Rallye Zln 20. – 22. 9. 2025 Ralli pae |
Plze Nednm Rallisi için limon yedin. Hayranlar çok büyük. Vs kaybetmedi mi?
Müdahale etmedi, ama bağlayıcı. Yeni bir döküntü, yeni bir teknikle beslenen mme. Parti, arabalarım üzerinde çalışmalıyım, ona eskiden ne döktüğümüzü dökmek zorundayım. Bu güzel, vvojov prce, geride. Mm Nait'in büyük motivasyonu yeni araba dit, böylece Peter (kömür) ile rekabet ediyoruz. Tabii ki, hayranlar VNMM ve ben onları hayal kırıklığına uğratmak istemiyoruz. Sen ve tutuklamaya doğru Pehno hızını ve aşağı inerdim, ilk kez sahaya gönderdim. Bu üzgün olur. Karanlıkta bile, CLI'deki rampada insanları duymak zorundayız.
Her zaman VTZ derecesi için savaşırdı, bu yıl nasıl olacak?
Bu kadar yüklü bir rakiple sezona gitmemiz güzel. Bir reklamda karşılaştırılan minimal PT binicileri. Ve geçmişte odaklanmayı hayal ettiğimiz kupanın alıntısında, aniden bir şey olduğu gerçeğinde en büyüğü. Kodlara ek olarak, Toyota gidiyor, Hyundai, belki de limonla bir adım atacağız. Sadece farklı örneklerin sesi ve üremeleri hayranlar için çeşitli olacaktır.
LTA tarafından yarışmayı takip ettiniz mi?
Bunun için fazla yer yoktu. Bazı yolcular birbirlerine geçti, şaşırdım. Ve biraz nefessiz olup olmadığımı merak etti. NS'yi dışlamak istemedikleri için yolcuları bir araya getirmek zorunda kalsaydık Filip Mare'yi aradım. Tabii ki ben ert.
Sezonda nasıl bir değişikliğiniz var?
EKM istemiyorum. Enerji ile suçlanıyoruz ve Njak SPCH'ye gitmek için Pknho dövüşüne gitmek istiyoruz. Arabayı arabayla olabildiğince hızlı bir şekilde almak istiyorum. Umarım gerçek, pike'da yanlışlıkla olduğu gibi olmayacaktır.
Evde iyileştirileceğiniz UMAV'a kadar. Uygun mu?
Evet. Mükemmel ve izleyen ikisinden çok değil, ama bir Blzko'ya sahip olduğumuz için. Tüm lojistikte basitçe. Evde unuttuğumuzda hiçbir şey olmaz, saatlerce arayalım ve PL'de. Muhtemelen en uygun ev. Güneşin nerede doğduğunu, hangi tarafta dua edeceğinizi bize bildirin.
Programda U nen legendrn novsk devresi. Ralli Umava'nın sembolünü hangi hızı düşünüyorsunuz?
En çok yakalanan yeni bir tane olmadığında bir kült. Serpantinlerle birlikte, o atmosferle. İnsanları davet etme görevi var.
