Bununla birlikte, sütunlar Cuma gününden beri bu alanda oluşturulurken, arabalar düzenli olarak bu bölümden Zličín'e duruyor. Karayolu yolunun D1 otoyolunun yönünde onarılması Temmuz ayının başına kadar RMD olacaktır. Çalışma sadece asfalttan farklı bir yüzeyin döşenmesini değil, aynı zamanda yakındaki binalar nedeniyle gece burada inşa edilmesi yasak olan hijyenik standartları da kapsayacaktır.
“Orijinal yüzey 16 yaşında bir asfalt ve gerçekten asfalt kahraman. Yıllar boyunca milyonlarca ton kaçırdı. Günlük, bu bölümden sonra ortalama 50.000 aracı geçecek, bunların yüzde 40'ı Trans -Avrupa taşımacılığı ağının bir parçası olduğu gibi.
Bu nedenle RMD, asfaltın bir çimento -burc yüzeyi ile değiştirilmesi, daha zorlu ve onarılması daha zor olan, ancak yüke çok daha dirençli. Ayrıca, otuz yıla kadar sürmelidir.
Karayolunu onaran Skanska sözcüsü Ondřej Šuch, “Aşırı yük için kullanılan teknolojiye benzer, örneğin, Václav Havel Havalimanı'ndaki ana koşunun onarımlarında. “Binayı olabildiğince hızlandırmak için kendi beton odamızı inşa ettik, bu yüzden malzemeyi sadece yüzlerce metre taşıyacağız.”
Tüm düğüm için komplikasyonlar
Hepsi şu anda sadece kemerde D5 otoyol yönünde çalışıyor. Buradaki her hareketin daha dar olan iki çizgisi vardır, bu da trafik komplikasyonları yaratmak için yeterlidir. Buna ek olarak, saatte 80 kilometreye indirgenmiş bir hız vardır.
Zdeněk Lokaj'daki Çek Teknik Üniversitesi Ulaştırma Fakültesi'nden bir uzmana göre, trafik durumu üzerindeki etkisi dikkate değer olmaya devam edecektir. Buna ek olarak, her şey daha önce bahsedilen yoğun yük taşımacılığını bozar. Locaj, “Yeniden yapılandırılmış bölümün geçişinin daha fazla kısıtlanması varsa, Rudná'dan Mirošovice'e tüm taşıma düğümü için önemli komplikasyonlar anlamına gelecektir.”
RMD'nin her yönünde iki şeridin bakımı nedeniyle, dolambaçlı yollar getirilmemiştir. Devrenin atlanması Jinuda, binek otomobillerin sürücülerine ancak karayolları gerçekten bloke edilirse, örneğin bir kaza sonucunda önerilir.
Barrandov Köprüsü için Yük
Ancak, komplikasyonlar birincisi kadar sert olmamalıdır. RMD, Prag'un Barrandov Köprüsü'nün gecikmiş bir onarımını tamamladığı bir zamanda bile geçen yılın ikinci yarısında gerçekleştirdi. Ancak RMD'ye göre, onarımla tek bir mevsim beklemek mümkün değildi, çünkü yol bozulmasının birçoğu olacağı için.
Lokaj, “Neyse ki, Barrandov Köprüsü zaten onarıldı, bu yüzden geçen yıl Prag devresinde dolaşan sürücülerin bir kısmı şehir devresi boyunca gidecek” diyor. “Paradoksal olarak, Barrandov Köprüsü ve güney debriyajı çok daha yüklenebilir ve şimdi Prag üzerinden Prag Ring Road'un etrafında dolaşmaya başlayan güney debriyajı, çünkü onlar için daha fazla zaman olacak” diye ekliyor.
Sürücüler Temmuz ayından bu yana iki katına çıkmalıdır. Kapanışlar sadece burada bitmeyecek, aynı zamanda bölüm daha fazla kapasite olacak. Barrandov'dan baskın 2,2 kilometre uzatılacak, bu yüzden karayolu bu bölümde fiili üç -lane olacak.
Havaalanında yeni ayak köprüsü
Prag Ring Road'un güneybatı kısmına ek olarak, RMD ayrıca Ruzyně havaalanının yakınındaki D7 otoyoluyla bağlantısı olan yerlerde inşaat çalışmalarına başladı. Otoyolun üstünde tonoz alan teknik ayak köprüsü tam bir yeniden yapılanmaya maruz kalacak.
“Halkın erişilemeyen teknik bir yaya köprüsüdür. İniş uçakları için navigasyon cihazları taşır. İyi durumda, ancak gelecekte dört yıl içinde başlayacağımız kapasite karayolunun altına sığmayacaktır.
Tüm çalışmalar bu yolun üstünde gerçekleştiğinden, inşaatın operasyon üzerinde neredeyse hiçbir etkisi olmamalıdır. Otoyol saatini kapatmanız gereken tek an gerçekleşecek, ancak yeni ayak köprüsü tamamlandıktan sonra eski yıkım gelir. RMD'nin tam olarak duyurduğu hafta sonu bir süre olur.
“Orijinal yüzey 16 yaşında bir asfalt ve gerçekten asfalt kahraman. Yıllar boyunca milyonlarca ton kaçırdı. Günlük, bu bölümden sonra ortalama 50.000 aracı geçecek, bunların yüzde 40'ı Trans -Avrupa taşımacılığı ağının bir parçası olduğu gibi.
Bu nedenle RMD, asfaltın bir çimento -burc yüzeyi ile değiştirilmesi, daha zorlu ve onarılması daha zor olan, ancak yüke çok daha dirençli. Ayrıca, otuz yıla kadar sürmelidir.
Karayolunu onaran Skanska sözcüsü Ondřej Šuch, “Aşırı yük için kullanılan teknolojiye benzer, örneğin, Václav Havel Havalimanı'ndaki ana koşunun onarımlarında. “Binayı olabildiğince hızlandırmak için kendi beton odamızı inşa ettik, bu yüzden malzemeyi sadece yüzlerce metre taşıyacağız.”
Tüm düğüm için komplikasyonlar
Hepsi şu anda sadece kemerde D5 otoyol yönünde çalışıyor. Buradaki her hareketin daha dar olan iki çizgisi vardır, bu da trafik komplikasyonları yaratmak için yeterlidir. Buna ek olarak, saatte 80 kilometreye indirgenmiş bir hız vardır.
Zdeněk Lokaj'daki Çek Teknik Üniversitesi Ulaştırma Fakültesi'nden bir uzmana göre, trafik durumu üzerindeki etkisi dikkate değer olmaya devam edecektir. Buna ek olarak, her şey daha önce bahsedilen yoğun yük taşımacılığını bozar. Locaj, “Yeniden yapılandırılmış bölümün geçişinin daha fazla kısıtlanması varsa, Rudná'dan Mirošovice'e tüm taşıma düğümü için önemli komplikasyonlar anlamına gelecektir.”
RMD'nin her yönünde iki şeridin bakımı nedeniyle, dolambaçlı yollar getirilmemiştir. Devrenin atlanması Jinuda, binek otomobillerin sürücülerine ancak karayolları gerçekten bloke edilirse, örneğin bir kaza sonucunda önerilir.
Barrandov Köprüsü için Yük
Ancak, komplikasyonlar birincisi kadar sert olmamalıdır. RMD, Prag'un Barrandov Köprüsü'nün gecikmiş bir onarımını tamamladığı bir zamanda bile geçen yılın ikinci yarısında gerçekleştirdi. Ancak RMD'ye göre, onarımla tek bir mevsim beklemek mümkün değildi, çünkü yol bozulmasının birçoğu olacağı için.
Lokaj, “Neyse ki, Barrandov Köprüsü zaten onarıldı, bu yüzden geçen yıl Prag devresinde dolaşan sürücülerin bir kısmı şehir devresi boyunca gidecek” diyor. “Paradoksal olarak, Barrandov Köprüsü ve güney debriyajı çok daha yüklenebilir ve şimdi Prag üzerinden Prag Ring Road'un etrafında dolaşmaya başlayan güney debriyajı, çünkü onlar için daha fazla zaman olacak” diye ekliyor.
Sürücüler Temmuz ayından bu yana iki katına çıkmalıdır. Kapanışlar sadece burada bitmeyecek, aynı zamanda bölüm daha fazla kapasite olacak. Barrandov'dan baskın 2,2 kilometre uzatılacak, bu yüzden karayolu bu bölümde fiili üç -lane olacak.
Havaalanında yeni ayak köprüsü
Prag Ring Road'un güneybatı kısmına ek olarak, RMD ayrıca Ruzyně havaalanının yakınındaki D7 otoyoluyla bağlantısı olan yerlerde inşaat çalışmalarına başladı. Otoyolun üstünde tonoz alan teknik ayak köprüsü tam bir yeniden yapılanmaya maruz kalacak.
“Halkın erişilemeyen teknik bir yaya köprüsüdür. İniş uçakları için navigasyon cihazları taşır. İyi durumda, ancak gelecekte dört yıl içinde başlayacağımız kapasite karayolunun altına sığmayacaktır.
Tüm çalışmalar bu yolun üstünde gerçekleştiğinden, inşaatın operasyon üzerinde neredeyse hiçbir etkisi olmamalıdır. Otoyol saatini kapatmanız gereken tek an gerçekleşecek, ancak yeni ayak köprüsü tamamlandıktan sonra eski yıkım gelir. RMD'nin tam olarak duyurduğu hafta sonu bir süre olur.