Barrandovski köprüsünün altı aylık yeniden inşası başladı, trafik çökmesi yaşanmadı

EnondeR

New member
Emniyet ve belediyeye göre pazartesi sabahı trafik başlamıyor. İletişim teknisyeni Barbora Likov'a göre Jin Spojce ve Strakonick'te trafik yoğun. Bu arada polis memuru Richard Hrdina, sabah 8:30'da iDNES.cz'ye verdiği demeçte, Barrandovská köprüsünün yeniden inşası ile bağlantılı olarak günlük bir kaza kaydetmiyoruz.


Silni, bu şeritlerin kullanılabilir kalması düşüncesiyle Branek'ten Smchov'a doğru sağ şeritte onarımlara başladı. Köprünün solunda çamaşırlar mor renkte yıkanıyor. tamir edildikten sonra araba kullanabilecekler.


Hafta sonu bariyerleri kaldırdığımızda ona başladık ve eğer işe yararsa bir de dizgin sahibi olacaktı. Teknik Haber İletişimi (TSK) Yazı İşleri Müdür Yardımcısı Josef Richter, şu anda donma, yani betona en kısa sürede ulaşabilmemiz için yol katmanları anlamına geliyor, bunları güçlendirmemiz ve güçlendirmemiz gerekecek, dedi. Pazartesi gününde.


Diğer yerlerde olduğu gibi yol yüzeyi de kötü durumda olup, farklı yerlerde kalınlıkları farklı olan birinci yol katmanı da dahil olmak üzere Richter ölçeğine göre bazı yerlerde 27 santimetre, bazı yerlerde ise 14 santimetredir. Başka bir köprüde ise yapı, koruyucu izolasyon, lito asfalt ve aşındırıcı katman olmak üzere üç katmandan oluşuyor. Kuzey köprüsünde sadece iki katman kullanacağız, aşındırıcı katman ve bindirme katmanı, UHPC beton üzerindeki yalıtımı çıkaracağız çünkü buna gerek yok, beton tamamen su geçirmez ve yalıtımın korunması bu şekilde. Richter, bu şekilde köprünün düz olacağını açıkladı.


Leton'un çalışmaları köprünün yalnızca yüzeyine değil aynı zamanda iç kısmına da dokunuyor. III'te. etaplarda kuzey köprünün kuzey yarısı (Podol'a doğru) ve yol üzerindeki yaya yürüyüş yolu üzerinde çalışacağız. Bunlar Jin kavşağından ve Modansk caddesinden Smchov'a giriş yönünde iki sağ şerit. TSK'nın internet sitesinden yapılan açıklamada, yol, izolasyon ve tesviye betonu dahil olmak üzere kaldırım dahil tüm kütlenin tamamen yıkılıp yenisinin yapılacağı belirtildi.


IV'te. Çalışmalar daha sonra yapının diğer kuzeyine, yani Jin kavşağından Smchov'a kadar olan iki sol şeride taşınacak.


TSK'nın internet sitesinde, yeniden inşanın köprünün içinde de gerçekleştirileceği ve burada teknolojik açıdan en karmaşık çalışmalardan biri olan yeni bir köprü oluşturulacağı belirtildi.


Cuma akşamı dönüş güzergahını işaretlemeye başlayan ekipler, cumartesi sabahı da Strakonick Caddesi'nden Branko'ya giden yolun kullandığı Lihovar'daki rampayı açarak köprü üzerindeki trafiği işaretledi. Cumartesi günü Strakonick Caddesi'nin giriş rampasını kapattılar. Uçak onarımı süresince kapalı kalacaktır.



Cumartesi sabahı polis güçleri, Strakonick Caddesi'nden Branko'ya giden insanların kullandığı Lihovar'daki rampayı açtı.



TSK, 2023 yılında köprünün Smchov'dan Branko yönündeki diğer tarafı ile K Barrandovu caddesinden rampa üzerindeki inşaatını tamamladı. Çalışmalar mayıs ayından sonuna kadar herhangi bir dış sorun yaşanmadan sürdü.


Bu yaz onarım çalışmaları arasında köprünün kuzey tarafındaki mesnetlerin değiştirilmesi de vardı. Tünelin sonunda inşaat çalışmaları Modansk Caddesi'ndeki kaldırım ve bisiklet yolunu kapattı.


Köprünün yeniden inşası nedeniyle toplu taşıma trafiğinde düzenleme yapılıyor. Skalka – Smchov arası 125 numaralı otobüs hattı Hje durağına kadar kısaltılmıştır. Hj'den Smchovsk ndra'ya giden güzergahın geri kalanı X125 yedek otobüs servisi kapsamındadır.



Barrand köprüsünün yeniden inşasının bir sonraki aşaması ve PID operasyonundaki değişiklikler:
Hat 21 tam kapasite çalışıyor. Hat 125, kısaltılmış rota olan Skalka Sídlit Petrovice Háje'yi kullanıyor. X125 hattı Smíchovské nádraí Háje Jiní Msto güzergahında mevcuttur.
https://t.co/WWCwCgDXUo https://t.co/ln8ALl3bmw


11 Mayıs 2024, 12:12 pspvek arşivlendi: 11 Mayıs 2024, 11:17





Onarımın iki aşamalı olacağı, Norveç'teki TSK ve belediye temsilcileri tarafından açıklandı. Başlangıçta onarımlar bu yıllarda tamamlanmıştı, birleşme ile sürecin bir yıl kısaltılması ve böylece 2025 yılında trafik kısıtlamalarının önüne geçilmesi mümkün olacak.


Metropolün gücü ve liderliği, iki aşamanın birleşmesinden kaynaklanan bir zaman ve mali anlaşmazlık vaat ediyor. Sonuçta seçilen bu prosedürün doğru prosedür olduğunu belirten ulaştırmadan sorumlu belediye başkan yardımcısı Zdenk Hib (Pirti), kararı değerlendirdi.


1983 yılında inşa edilen Barrandovsk köprüsü belediye çevre yolunun bir parçası ve yakın zamana kadar hiçbir zaman onarılmadı. Branko'dan Smchov'a doğru gittiğiniz kuzey köprüsü ve trafiği ters yöne yönlendiren başka bir köprü var. Günde yaklaşık 140.000 araba geçiyor ve bu da onu Prag'ın en işlek yolu yapıyor.


Barrandovski köprüsünün yeniden inşası üç yıl önce TSK'nın alt köprüyü ve kereste fabrikasını onarmasıyla başladı. Köprünün diğer tarafında Smchov'dan Branko'ya uzanan çalışmalar geçen yıl ve ondan önceki yıl da yapılmıştı.