“Bu yıl, Merkezi Bohem bölgesi tarafından finanse edilen kapsamlı binalar ve onarımlara sahip olacağız ve aynı zamanda Ulaştırma Altyapısı IZ Fonları Devlet Fonu'ndan finansmana da yararlanıyoruz. Yeni bypass'lara ve yolların onarımına ek olarak, durumu son birkaç yılda önemli ölçüde iyileşen köprülere odaklanacağız, ancak yine de mevcut trafik yükü için tatmin edici olmayan köprülerimiz var ”dedi.
Bölgesel karayolu taşımacılığı meclisine göre, Josef Pátek (ODS) en pahalı binalardan biridir. Cuma, “čelákovice, Hořovice, Rakovník'in bypass'larını yapmak istiyoruz, Drahelčice gibi yeni bypass başlamak istiyoruz, gelecek yıl Nehvizdy'ye hazırlanmak istiyoruz.” Dedi. Şehirleri transit nakliyeden kurtaracak bypass inşaatının fiyatı 600 milyon kronun aşılmalıdır.
Bu yıl, yol işçileri, örneğin Senohraby, Luštěnice, Louňovice, Kamberk, Sulice, želivec, Hřebeč köyleri ve Mnichovo Hradiště'daki Vít Nejedlý caddesinin onarımları tarafından kapsamlı gecikmeler yeniden yapılandırılması planlıyor. Bölge, havada çalışmak için 700 milyondan fazla taç ödeyecek.
Yol işçileri ayrıca şehir dışındaki hamlelerin onarımlarını ve belediyeleri, örneğin Brandys Nad Labem veya Yol II/611 civarında kilise ve ön Lhota arasındaki Yol II/331'in onarımlarını hazırlıyorlar. Anahtar bağlantıların yeniden yapılandırılması yaklaşık 500 milyon krona mal olacak. Benzer bir miktar, yaklaşık 70 köprü onarımına gitmek, bazı inşaatçılar yıkıyor ve yenilerini inşa ediyor.
Örneğin, Lisen, Poděbrady, Levin, Strezimiri veya Svijany'deki köprüler yeniden yapılanmayı bekliyor. Kıştan sonra büyük ölçekli yol onarımları, bu yıl bir milyar kronun üzerinden geçmektir, tıpkı geçen yıl olduğu gibi, inşaatçılar bölgedeki 300 kilometreden fazla yolu onaracaklar.
Sürüngen endüstrisini sınıftan ayrılmış bir kosmonosy kavşak ile birleştiren yeni bir yol, Ekim ortasına kadar tamamlanmalıdır. Geçen Eylül'de başlayan eserler yaklaşık yüz milyon krona mal olacak. İnşaat şirketi M-Silnice'den Petr Novák, “Kış tatilinden geçen yıl bir döner kavşak ve yaklaşık 300 metre yol yapmayı başardık, bu yıl yaklaşık 1,5 kilometre var.” Dedi.
Bu yıl, bölgesel karayolu yönetimi ve bakımı son üç yıldır yaklaşık altı milyar taç yönetiyor ve tutar yatırım ve yatırım dışı maliyetleri içeriyor. Devlet Ulaştırma Fonu altyapısından, merkezi Bohem bölgesi onarım için neredeyse 339 milyon CZK aldı, bütçesinden veya Avrupa sübvansiyonlarından daha fazla para gitti.
Bölgesel karayolu taşımacılığı meclisine göre, Josef Pátek (ODS) en pahalı binalardan biridir. Cuma, “čelákovice, Hořovice, Rakovník'in bypass'larını yapmak istiyoruz, Drahelčice gibi yeni bypass başlamak istiyoruz, gelecek yıl Nehvizdy'ye hazırlanmak istiyoruz.” Dedi. Şehirleri transit nakliyeden kurtaracak bypass inşaatının fiyatı 600 milyon kronun aşılmalıdır.
Bu yıl, yol işçileri, örneğin Senohraby, Luštěnice, Louňovice, Kamberk, Sulice, želivec, Hřebeč köyleri ve Mnichovo Hradiště'daki Vít Nejedlý caddesinin onarımları tarafından kapsamlı gecikmeler yeniden yapılandırılması planlıyor. Bölge, havada çalışmak için 700 milyondan fazla taç ödeyecek.
Yol işçileri ayrıca şehir dışındaki hamlelerin onarımlarını ve belediyeleri, örneğin Brandys Nad Labem veya Yol II/611 civarında kilise ve ön Lhota arasındaki Yol II/331'in onarımlarını hazırlıyorlar. Anahtar bağlantıların yeniden yapılandırılması yaklaşık 500 milyon krona mal olacak. Benzer bir miktar, yaklaşık 70 köprü onarımına gitmek, bazı inşaatçılar yıkıyor ve yenilerini inşa ediyor.
Örneğin, Lisen, Poděbrady, Levin, Strezimiri veya Svijany'deki köprüler yeniden yapılanmayı bekliyor. Kıştan sonra büyük ölçekli yol onarımları, bu yıl bir milyar kronun üzerinden geçmektir, tıpkı geçen yıl olduğu gibi, inşaatçılar bölgedeki 300 kilometreden fazla yolu onaracaklar.
Sürüngen endüstrisini sınıftan ayrılmış bir kosmonosy kavşak ile birleştiren yeni bir yol, Ekim ortasına kadar tamamlanmalıdır. Geçen Eylül'de başlayan eserler yaklaşık yüz milyon krona mal olacak. İnşaat şirketi M-Silnice'den Petr Novák, “Kış tatilinden geçen yıl bir döner kavşak ve yaklaşık 300 metre yol yapmayı başardık, bu yıl yaklaşık 1,5 kilometre var.” Dedi.
Bu yıl, bölgesel karayolu yönetimi ve bakımı son üç yıldır yaklaşık altı milyar taç yönetiyor ve tutar yatırım ve yatırım dışı maliyetleri içeriyor. Devlet Ulaştırma Fonu altyapısından, merkezi Bohem bölgesi onarım için neredeyse 339 milyon CZK aldı, bütçesinden veya Avrupa sübvansiyonlarından daha fazla para gitti.