Haziran ayında Wenceslas Meydanı'na tramvay hattının yapımına başlayacaklar. Üç yıl içinde hazır olacak

EnondeR

New member
Prag, 2025-2030 yılları için bir ulaşım planı içeren bir ulaşım yatırım planı yayınlamak üzere.


Hib'e göre en önemli yatırımlardan beşi arasında örneğin Vclavská namst'ta tramvay hattının inşası, Dukelské hrdin Caddesi'ndeki rayın onarımı veya Hloubtn'da bir tren istasyonunun inşası yer alıyor. Bu yıl ana metropol bu projelere harcama yaptı ve toplam 2,5 milyar kron verdi.


Vclavek'teki tramvay hattının inşaatı nedeniyle Vodikova ve Jindiska caddeleri arasında 29'dan itibaren tramvaylar çalışmayacak.


Ulusal Müze'den meydanın merkezine kadar olan hattın yapım maliyeti 1,24 milyar K. olacak. İlk şube inşa edilerek mevcut tramvay hattına bağlanacak ve çalışmalar müzeye doğru ilerleyecek. İnşaat dönemi boyunca arabalar Vclavsho nmst'in yarısında her iki yönde de ilerleyecek.


Nakliye şirketi (DPP), ilk olarak Vodikov'da Namstě ve Palackho caddeleri arasındaki rayları onaracak, aynı zamanda işçiler rayların altında bulunan A Mstek metro istasyonunun tavanını da onaracak. Ardından mevcut raydan yerin tepesine doğru anahtarlar ve bir dal oluşturun.


2018 yılında Vclavský mnst'te büyük bir mühendislik caddesinde inşaat yapılacak. Beton yapı, şu anda tarihi tramvayların bulunduğu alanın altında yer altında kalacak olan su kuyusunu koruyacaktır (bunun yerine). DPP teknik editörü Jan Urovsk, daha sonra C Müzesi metrosunun tavanını onarmak için hazırlıklara başlayacağını söyledi. Vodikov ve Jindisk sokaklarında geçici sapmalar yaşanacak. Urovsk, “Buraya mümkün olan en kısa sürede ulaşmaya ve inşa etmeye çalışacağız” dedi.


DPP, meydanın ortasından Ulusal Müze'ye uzanan tramvay hattını inşa edecek. Şirket, inşaat şirketiyle iş ilerlemesinin kesin programını tamamlayacak. Daha sonra Souti'de müzeden Vinohradsk ve Krtovy Caddesi'ne kadar yatakhaneler inşa edecek bir şirket bulması gerekiyor. Urovsk, bunun ikinci bina olduğunu (birincisi sitedeki yatakhaneler), ancak buna izin verildiğini ve geçerli bir inşaat iznine sahip olduğunu ekledi.


Ana hat boyunca rayların inşası sırasında, muhtemelen iki şeritli trafiğin her zaman araçlar için kullanılabilir kalması sağlanacak şekilde yapılmalıdır. Bu durumda bile işin kesin ilerlemesi ve programı yine de belirlenecektir. Tramvay hattının tamamlanmasının ardından araç trafiği hiçbir şekilde etkilenmeyecek çünkü artık şehirlerde trafik ışıkları ve yaya geçitleri var.


İlk dalga ortada başlıyor



Hradanská ile Strossmayer namst arasındaki bölümdeki tramvay hattının onarımı Çarşamba günü başlayacak ve 28 Nisan'a kadar iki haftadan kısa sürecek. Nisan ayı sonunda başlayacak olan Dldn ve Havlkov caddelerindeki tramvay hattında onarım çalışmaları sürüyor. lt'de Splen veya Ndran caddesindeki rayların yeniden inşası için hazırlanın ve Vstavit'i çevirin.


Yeniden yapılanmanın yanı sıra, şu anda inşaatı devam eden yeni metro hattı D'ye bağlı Pankrec'teki tramvay hattının inşaatı da devam ediyor.


Metroya gelince, Florenc metro istasyonundaki tavan döşemesinin onarımı yaz aylarında devam edecek ve giriş holü sağdakiyle değiştirilecek.


Bu yıl birçok metro istasyonunda güvenlik ekipmanları modernize edilecek ve Praskho povstn Hje bölümündeki C metro hattında çalışmalar yürütülecek. Güvenlik ekipmanlarının ve metropolün merkezindeki A hattındaki istasyonun modernizasyonu.


DPP'den Bhem nora ve Bezna, Hlvkov köprüsüne giden tramvay hattını onardı. Burada işçiler asfalt yüzeyi ve rayların bulunduğu panelleri söküp değiştirdiler. Bu durum rayların ve makas sistemlerinin kullanım ömürlerinin sonuna gelmesine neden oldu.