GÜRGAON: Sohna-Dausa hamlesi arasında Otoyol Delhi-Mumbai Jaipur’a gitmeyi bir esinti haline getirdi, ancak Hindistan Ulusal Karayolları Kurumu’nun karşılaştığı zorluklar (NHAI) ve polisin bunu yönetmesi başlangıçta bile bellidir.
Nuh’tan bir yolculuk Hodal geçiş istasyonu araç akışının hala zayıf olmasına rağmen, arabaların, bisikletlerin ve hatta bisikletlerin sık sık yanlış yönden giderek erişim kontrol yolundan geçmeye başladığını gösterdi. Jaywalking insanlar diğer tarafa geçmek için veya yoldan geçen bir arkadaş veya aile üyesine otoyolun yarısında yetişmek için çitlerden atladıkları için de alışılmadık bir manzara değildir.
“Karayolu, trafik komuta merkezi tarafından merkezi olarak yönetiliyor. Her şey kameralara kaydediliyor ve bir kural ihlali tespit edildiği anda, acil servisler ve devriye araçları harekete geçsinler diye alarma geçiriliyor. Hemen müdahale ediyoruz ama yol biraz zaman alıyor.” bir NHAI yetkilisi, modernize edilmesi gereken şeyler” dedi.
Acil durum aracı operatörleri, TOI’ye otoyol sıkışıklığıyla uğraşmanın kendileri için zorlu bir iş olduğunu söylediler. Yolun halka açılmasından bu yana bir WhatsApp grubunda koordinasyon için aldıkları en yaygın uyarılardan biri, insanların yolun yarısında tıklayarak selfie çekmek, video çekmek veya bir şeyler yiyip içmek için durduklarıyla ilgili. Geçen Perşembe günü Dausa’ya gitmekte olan dört kişilik bir aile orta refüjde ideal bir piknik yeri gördü ve onu beslenme çantalarına doldurdu.
Delhi-Mumbai Otoyolu: PM Narendra Modi, 246 km Delhi-Dausa-Lalsot’u açtı
Mohd Ibrahim gibi yerel halk da otoyolda misafirlerini ağırladı. Nuh’un Jhopadin köyünde yaşayan İbrahim, akrabalarının Dubai’ye gittiğini ve Jhopadin’e ulaşmak için uzun bir yol kat etmesi gerektiğini söyledi. Performansından memnun olan 50 yaşındaki kamyon şoförü, “Bu yüzden onlarla buluşmaya ve serinletici içecekler – soğuk içecekler ve samosalar – sunmaya karar verdik,” dedi.
Bu arada gençler, hızla geçen arabaları izlemek için çitleri bir galeri olarak kullanıyor. Sohaib (13) “Mewat bölgesi için ne işe yarar bilmiyorum ama okuldan sonra güzel bir vakit geçirmek için buradayız. Buraya arabaları görmeye geliyoruz. Ayrıca fotoğraf ve video çekmek için duran insanları da görüyoruz” diyor. , çitin üzerinde oturan bir grup erkek arasında.
Başbakan Modi, iddialı projenin hava fotoğraflarının da tanık olduğu gibi, Delhi-Mumbai Otoyolu’nun açılışını yapıyor
Otoyolun halka açılmasından bu yana geçen beş gün içinde üç kaza da bildirildi. Perşembe günü, bir SUV arızalanan bir kamyona çarptı. “Sabahın erken saatleriydi ve görüş zayıftı. Arkadan yüksek hızla gelen SUV, kamyonu ölçemedi. CCTV kameraları olayı kaydetti ve olay yerine ambulansla, bir ambulansı yöneten Kamlesh Kumar ile gelmemiz konusunda uyarıldık. 7×24 acil tıbbi ambulans karayolu üzerinde dedi.
1.380 km’lik Delhi-Mumbai otoyolunun 130 km’lik Sohna-Dausa bölümünün Delhi-Jaipur otobanındaki tıkanıklığı gidermesi ve döngüler aracılığıyla Gurgaon, Nuh, Palwal ve Faridabad arasında kesintisiz bağlantı sağlaması bekleniyor.
Nuh’tan bir yolculuk Hodal geçiş istasyonu araç akışının hala zayıf olmasına rağmen, arabaların, bisikletlerin ve hatta bisikletlerin sık sık yanlış yönden giderek erişim kontrol yolundan geçmeye başladığını gösterdi. Jaywalking insanlar diğer tarafa geçmek için veya yoldan geçen bir arkadaş veya aile üyesine otoyolun yarısında yetişmek için çitlerden atladıkları için de alışılmadık bir manzara değildir.

“Karayolu, trafik komuta merkezi tarafından merkezi olarak yönetiliyor. Her şey kameralara kaydediliyor ve bir kural ihlali tespit edildiği anda, acil servisler ve devriye araçları harekete geçsinler diye alarma geçiriliyor. Hemen müdahale ediyoruz ama yol biraz zaman alıyor.” bir NHAI yetkilisi, modernize edilmesi gereken şeyler” dedi.
Acil durum aracı operatörleri, TOI’ye otoyol sıkışıklığıyla uğraşmanın kendileri için zorlu bir iş olduğunu söylediler. Yolun halka açılmasından bu yana bir WhatsApp grubunda koordinasyon için aldıkları en yaygın uyarılardan biri, insanların yolun yarısında tıklayarak selfie çekmek, video çekmek veya bir şeyler yiyip içmek için durduklarıyla ilgili. Geçen Perşembe günü Dausa’ya gitmekte olan dört kişilik bir aile orta refüjde ideal bir piknik yeri gördü ve onu beslenme çantalarına doldurdu.

Delhi-Mumbai Otoyolu: PM Narendra Modi, 246 km Delhi-Dausa-Lalsot’u açtı
Mohd Ibrahim gibi yerel halk da otoyolda misafirlerini ağırladı. Nuh’un Jhopadin köyünde yaşayan İbrahim, akrabalarının Dubai’ye gittiğini ve Jhopadin’e ulaşmak için uzun bir yol kat etmesi gerektiğini söyledi. Performansından memnun olan 50 yaşındaki kamyon şoförü, “Bu yüzden onlarla buluşmaya ve serinletici içecekler – soğuk içecekler ve samosalar – sunmaya karar verdik,” dedi.
Bu arada gençler, hızla geçen arabaları izlemek için çitleri bir galeri olarak kullanıyor. Sohaib (13) “Mewat bölgesi için ne işe yarar bilmiyorum ama okuldan sonra güzel bir vakit geçirmek için buradayız. Buraya arabaları görmeye geliyoruz. Ayrıca fotoğraf ve video çekmek için duran insanları da görüyoruz” diyor. , çitin üzerinde oturan bir grup erkek arasında.

Başbakan Modi, iddialı projenin hava fotoğraflarının da tanık olduğu gibi, Delhi-Mumbai Otoyolu’nun açılışını yapıyor
Otoyolun halka açılmasından bu yana geçen beş gün içinde üç kaza da bildirildi. Perşembe günü, bir SUV arızalanan bir kamyona çarptı. “Sabahın erken saatleriydi ve görüş zayıftı. Arkadan yüksek hızla gelen SUV, kamyonu ölçemedi. CCTV kameraları olayı kaydetti ve olay yerine ambulansla, bir ambulansı yöneten Kamlesh Kumar ile gelmemiz konusunda uyarıldık. 7×24 acil tıbbi ambulans karayolu üzerinde dedi.
1.380 km’lik Delhi-Mumbai otoyolunun 130 km’lik Sohna-Dausa bölümünün Delhi-Jaipur otobanındaki tıkanıklığı gidermesi ve döngüler aracılığıyla Gurgaon, Nuh, Palwal ve Faridabad arasında kesintisiz bağlantı sağlaması bekleniyor.