MUMBAI: Tüm Shivneri, Shivshahi, sıradan ve yarı lüks devlet taşımacılığı (ST) sürücüleri otobüsler Açık Bombay-Pune Route, Çarşamba günü MSRTC yönetiminden, Otoyol ve eski otoyolda “en sağdaki şeritten” tamamen uzak durmaları konusunda onları uyaran ayrıntılı bir bildirim aldı.
Mesajda ayrıca sürücülerin “telefon görüşmesi yapamayacakları, emniyet kemeri takmaları, yol işaretlerine/kurallarına uymaları ve E-yoldaki limit levhalarına göre hız kontrol etmeleri, E-yolda herhangi bir yere araç park etmemeleri ve hız yapmamaları gerektiği” belirtiliyor. .”
Bildirime uyulmaması, e-challan’ın ötesinde katı disiplin cezalarıyla sonuçlanabilir.
MSRTC direktörü Shekhar Channe, kararın devlet ulaşım departmanının yoldaki kazaları azaltmak ve sürücüleri disipline etmek için altı aydır devam eden çabalarını desteklemek için alındığını söyledi. Bombay-Pune Otoyolu ve eski karayolu. Gelecekte hiçbir özel araç sahibinin bir devlet otobüsünün en sağ şeritte gittiğini görmemesini sağlamak için mesajın yolculuktan sonra bile kalıcı kalacağını söyledi.
Devlet Ulaştırma Komiseri Vivek Bhimanwar, yolculuğun ilk yedi gününün çoğunlukla “farkındalık ve caydırıcılık” yaratmakla ilgili olduğunu söyledi.
Üst düzey bir yetkili, özel otobüs şirketi derneklerinin, turist otobüslerinin otoyollarda hız yapmamasını veya şerit değiştirmemesini ve onların da “en sağ şeritten” çıkmamasını sağlamak için çeşitli otobüs şirketleriyle bir toplantı yaptığını söyledi.
Tüm Hindistan Motorlu Taşımacılık Kongresi’nin eski Başkanı Bal Malkit Singh, birkaç nakliye şirketinin kamyon ve treyler/konteyner sürücülerine dağıtılmak üzere, Pune otoyollarında “en sağdaki şeritten” emniyet kemeri takmalarını isteyen posterler tasarladığını söyledi.

Mesajda ayrıca sürücülerin “telefon görüşmesi yapamayacakları, emniyet kemeri takmaları, yol işaretlerine/kurallarına uymaları ve E-yoldaki limit levhalarına göre hız kontrol etmeleri, E-yolda herhangi bir yere araç park etmemeleri ve hız yapmamaları gerektiği” belirtiliyor. .”
Bildirime uyulmaması, e-challan’ın ötesinde katı disiplin cezalarıyla sonuçlanabilir.
MSRTC direktörü Shekhar Channe, kararın devlet ulaşım departmanının yoldaki kazaları azaltmak ve sürücüleri disipline etmek için altı aydır devam eden çabalarını desteklemek için alındığını söyledi. Bombay-Pune Otoyolu ve eski karayolu. Gelecekte hiçbir özel araç sahibinin bir devlet otobüsünün en sağ şeritte gittiğini görmemesini sağlamak için mesajın yolculuktan sonra bile kalıcı kalacağını söyledi.
Devlet Ulaştırma Komiseri Vivek Bhimanwar, yolculuğun ilk yedi gününün çoğunlukla “farkındalık ve caydırıcılık” yaratmakla ilgili olduğunu söyledi.
Üst düzey bir yetkili, özel otobüs şirketi derneklerinin, turist otobüslerinin otoyollarda hız yapmamasını veya şerit değiştirmemesini ve onların da “en sağ şeritten” çıkmamasını sağlamak için çeşitli otobüs şirketleriyle bir toplantı yaptığını söyledi.
Tüm Hindistan Motorlu Taşımacılık Kongresi’nin eski Başkanı Bal Malkit Singh, birkaç nakliye şirketinin kamyon ve treyler/konteyner sürücülerine dağıtılmak üzere, Pune otoyollarında “en sağdaki şeritten” emniyet kemeri takmalarını isteyen posterler tasarladığını söyledi.