Son yüz metrede Uno-X takımı, Alexander Kristoff'a binerek uzun süre liderlik pozisyonlarında mücadele etti. Düzlüğün başında Alpecin kadrosu önüne geçerek Philipsen'e pozisyon hazırlıyordu.
Aniden yolun sol tarafında Groenewegen eyerinden kalktı ve yolun kenarına doğru koştu.
11 yaşındaki Hollandalı hızlandı ve Philipsen'in önüne geçti. Daha sonra yan yana ücretli yoldan geçtiler. İlk başta hiçbiri kutlamadı. Kim sordu? Buna fotoğraf geleneklerinin karar vermesi gerekiyordu.
Onlardan Groenewegen'in ekibin bir üyesi olduğu anlaşıldı. Belçikalı ön tekerleği birkaç santimetre ileri itti.
Ancak daha sonra tehlikeli araç kullanmaktan dolayı ceza aldı ve 107. sıraya geriledi. Yeşil mayoyu kazanan Eritreli Biniam Girmay'e, merdivenlerde Fernando Gaviria da eşlik etti. Bahreynli Alman Phil Bauhaus dördüncü olarak öldü. Astanalı İngiliz Mark Cavendish ise 19. sırada yer aldı.
Karanlıkta Jayco'daki meslektaşları tarafından kuşatılan Groenewegen ayağa kalktı ve gitti. Önceki toplu yarışlarda beşinci ve on ikinci sıranın ardından nihayet buna değdi.
Hollandalı Dylan Groenewegen Tour de France'ın ilk etabını kazanmayı kutluyor
Hollandalı, 75. kariyer şampiyonluğunu elde etti, en son iki yıl önce kutladığı Tour'u kazandı.
ڞasn, özellikle Hollanda şampiyonu pipomnl'in formasında. Bu, işin parlak karanlığının bir sonucuydu. O zaman bulabildiğim ilk satırı bulmak bana kalmıştı. Sonra sadece sürdüm. Göz ucuyla Jasper'ı yanımda gördüm ve sadece ikimiz vardı.
Ancak drama sadece vahşi doğada gerçekleşmedi. Profilov en kolay etaplardan biriydi ve 163 kilometre boyunca bisikletçiler dikey olarak 1.000 metreden daha az mesafe kat ettiler, ancak pelotonun üzerinde iyi bir rüzgar tehlikesi belirdi.
Bu gerçekten de doğrulandı ve seksen kilometre civarında rüzgarlar arttı.
Sloven Tadej Pogaar Tour de France'ın ilk etaplarını tamamladı
Ana takım dağıldı, favoriler birinci sırada kalsa da lider Pogaar, takım arkadaşları olmadan kendini yalnız buldu.
Ancak Slovenyalıların kafası karışmadı ve durumu ciddiye aldı. Yaklaşık on beş kilometre sonra peloton bir araya geldi ve BAE'nin spor editörü kulaklık aracılığıyla şunu duyurdu: Peki siz Pogaar'lısınız. Bu durumun olmasına izin veremem!
Rotanın geri kalanını Pogaara istasyonunda geçti ve onu güvenli bir şekilde bitiş çizgisine getirdi. Yirmi beş kilometrelik zamana karşı yarış olacak yedinci etapta bile hafif formayla Quick-Step'in ikinci Belçikalısı Remco Evenepoel'in 45 saniyelik sıçramasıyla ve Jonas Vingegaard'ın 50 saniye önünde başlayacak. Visma'dan.
Nasıl oldu?
Cavendish'e bir gün mü? Toplam 163 kilometre. Yalnızca bir zirve, kategorinin dörtte birini doğrudan suya batırır, geri kalanı düzdür. Bin metre bile değil. Turun son etabının menüsü böyleydi. Bir sprinter dövüşü olması gerekiyordu.
Tour de France est etap profili
Kimse bir yere acele etmiyor. Muhtemelen zirvede bir günlük oluşturulması bekleniyordu. Gerçek farklıydı. Herkes sprinterlere karanlık bir sahne bırakmak istemediğinizi anladı, bu yüzden kimse öne doğru koşmadı.
Puanlarını hesabına ekledi. Puntkatho triko'nun sürücüsü Uno-X'ten Abrahamsen, puanları doğrudan önde tamamladı. Daha sonra kendisine Cofidis'ten Zingle katıldı. kimse olur mu?
Sorular. Her neyse, bu girişim bile işe yaramadı. Starta 31 kilometre kala sprint yarışı öncesinde tekrar pelotona geri döndüler. Düz yolda en çok puanı Alpecin'den Philipsen kazandı.
Barış. Sonraki kilometreler huzur içinde geçti. Peloton bir araya geldi, Pogaar kameraya gülümsedi ve bacaklarını uzattı.
İlk davet. Yola 90 kilometre kala Balk, yangın tehlikesinin olduğu kasabaya ulaştı. Pedpov gerçekten doydu ve bisikletçilerin dikkatli olması gerekiyordu. Ama o gün kimsede sorun olmadı. Yani tutulma.
Briton Mark Cavendish, Tour de France etabının ortasında pelotondan dışarı bakıyor
Cavendish arkada. Bitişe sekiz yüz kilometre kala Cavendish bisikletini değiştirdi. Kıskanılacak bir durum değildi; engel her zaman fırtınanın estiği şehre geri dönüyordu. Bu sefer rüzgar daha güçlüydü ve ana alan gerçekten ikiye bölündü. Cavendish aniden bir dakikadan az bir süre kaybetti ve pl.
Pogaar sm. Pelotonun ilk yarısında Vingegaard'ın birçok meslektaşı varken Pogaar yalnız kaldı. Ancak Sloven oyuncu deneyimli bir oyuncu gibi davrandı, topun önünde çabaladı ve durumu araştırdı. Gruplar arasında yarım dakikalık boşluk oluştu, on beş kilometre sonra yanlardan çuvalların uçması durdu ve ana saha yeniden bir araya geldi.
ve sinsi Daha sonra durum tekrar sakinleşti ve son kilometrelerde hızla koşan kurtların kavgası çıkana kadar devam etti. Bitişe yedi kilometre kala, pelotonda büyük bir kaza meydana geldi ve bu kaza, sprinter van den Berg de dahil olmak üzere çoğunlukla EF sürücülerini etkiledi. Ancak Vichni'nin başı beladaydı.
Hollanda zaferi. Kristoff uzun süre liderlik pozisyonlarında mücadele etti, ardından Philipsen liderliği ele geçirdi. Ama sonunda hiçbiri kutlama yapmadı. Groenewegen ona daha fazla güç gösterdi.
Aniden yolun sol tarafında Groenewegen eyerinden kalktı ve yolun kenarına doğru koştu.
ÇEVRİMİÇİ Turun 6. etabını detaylı olarak takip ettik |
11 yaşındaki Hollandalı hızlandı ve Philipsen'in önüne geçti. Daha sonra yan yana ücretli yoldan geçtiler. İlk başta hiçbiri kutlamadı. Kim sordu? Buna fotoğraf geleneklerinin karar vermesi gerekiyordu.
Onlardan Groenewegen'in ekibin bir üyesi olduğu anlaşıldı. Belçikalı ön tekerleği birkaç santimetre ileri itti.
Ancak daha sonra tehlikeli araç kullanmaktan dolayı ceza aldı ve 107. sıraya geriledi. Yeşil mayoyu kazanan Eritreli Biniam Girmay'e, merdivenlerde Fernando Gaviria da eşlik etti. Bahreynli Alman Phil Bauhaus dördüncü olarak öldü. Astanalı İngiliz Mark Cavendish ise 19. sırada yer aldı.
Karanlıkta Jayco'daki meslektaşları tarafından kuşatılan Groenewegen ayağa kalktı ve gitti. Önceki toplu yarışlarda beşinci ve on ikinci sıranın ardından nihayet buna değdi.
Hollandalı Dylan Groenewegen Tour de France'ın ilk etabını kazanmayı kutluyor
Hollandalı, 75. kariyer şampiyonluğunu elde etti, en son iki yıl önce kutladığı Tour'u kazandı.
ڞasn, özellikle Hollanda şampiyonu pipomnl'in formasında. Bu, işin parlak karanlığının bir sonucuydu. O zaman bulabildiğim ilk satırı bulmak bana kalmıştı. Sonra sadece sürdüm. Göz ucuyla Jasper'ı yanımda gördüm ve sadece ikimiz vardı.
Ancak drama sadece vahşi doğada gerçekleşmedi. Profilov en kolay etaplardan biriydi ve 163 kilometre boyunca bisikletçiler dikey olarak 1.000 metreden daha az mesafe kat ettiler, ancak pelotonun üzerinde iyi bir rüzgar tehlikesi belirdi.
Bu gerçekten de doğrulandı ve seksen kilometre civarında rüzgarlar arttı.
Sloven Tadej Pogaar Tour de France'ın ilk etaplarını tamamladı
Ana takım dağıldı, favoriler birinci sırada kalsa da lider Pogaar, takım arkadaşları olmadan kendini yalnız buldu.
Ancak Slovenyalıların kafası karışmadı ve durumu ciddiye aldı. Yaklaşık on beş kilometre sonra peloton bir araya geldi ve BAE'nin spor editörü kulaklık aracılığıyla şunu duyurdu: Peki siz Pogaar'lısınız. Bu durumun olmasına izin veremem!
Rotanın geri kalanını Pogaara istasyonunda geçti ve onu güvenli bir şekilde bitiş çizgisine getirdi. Yirmi beş kilometrelik zamana karşı yarış olacak yedinci etapta bile hafif formayla Quick-Step'in ikinci Belçikalısı Remco Evenepoel'in 45 saniyelik sıçramasıyla ve Jonas Vingegaard'ın 50 saniye önünde başlayacak. Visma'dan.
Nasıl oldu?
Cavendish'e bir gün mü? Toplam 163 kilometre. Yalnızca bir zirve, kategorinin dörtte birini doğrudan suya batırır, geri kalanı düzdür. Bin metre bile değil. Turun son etabının menüsü böyleydi. Bir sprinter dövüşü olması gerekiyordu.

Tour de France est etap profili
Kimse bir yere acele etmiyor. Muhtemelen zirvede bir günlük oluşturulması bekleniyordu. Gerçek farklıydı. Herkes sprinterlere karanlık bir sahne bırakmak istemediğinizi anladı, bu yüzden kimse öne doğru koşmadı.
Puanlarını hesabına ekledi. Puntkatho triko'nun sürücüsü Uno-X'ten Abrahamsen, puanları doğrudan önde tamamladı. Daha sonra kendisine Cofidis'ten Zingle katıldı. kimse olur mu?
Sorular. Her neyse, bu girişim bile işe yaramadı. Starta 31 kilometre kala sprint yarışı öncesinde tekrar pelotona geri döndüler. Düz yolda en çok puanı Alpecin'den Philipsen kazandı.
Barış. Sonraki kilometreler huzur içinde geçti. Peloton bir araya geldi, Pogaar kameraya gülümsedi ve bacaklarını uzattı.
İlk davet. Yola 90 kilometre kala Balk, yangın tehlikesinin olduğu kasabaya ulaştı. Pedpov gerçekten doydu ve bisikletçilerin dikkatli olması gerekiyordu. Ama o gün kimsede sorun olmadı. Yani tutulma.

Briton Mark Cavendish, Tour de France etabının ortasında pelotondan dışarı bakıyor
Cavendish arkada. Bitişe sekiz yüz kilometre kala Cavendish bisikletini değiştirdi. Kıskanılacak bir durum değildi; engel her zaman fırtınanın estiği şehre geri dönüyordu. Bu sefer rüzgar daha güçlüydü ve ana alan gerçekten ikiye bölündü. Cavendish aniden bir dakikadan az bir süre kaybetti ve pl.
Pogaar sm. Pelotonun ilk yarısında Vingegaard'ın birçok meslektaşı varken Pogaar yalnız kaldı. Ancak Sloven oyuncu deneyimli bir oyuncu gibi davrandı, topun önünde çabaladı ve durumu araştırdı. Gruplar arasında yarım dakikalık boşluk oluştu, on beş kilometre sonra yanlardan çuvalların uçması durdu ve ana saha yeniden bir araya geldi.
ve sinsi Daha sonra durum tekrar sakinleşti ve son kilometrelerde hızla koşan kurtların kavgası çıkana kadar devam etti. Bitişe yedi kilometre kala, pelotonda büyük bir kaza meydana geldi ve bu kaza, sprinter van den Berg de dahil olmak üzere çoğunlukla EF sürücülerini etkiledi. Ancak Vichni'nin başı beladaydı.
Hollanda zaferi. Kristoff uzun süre liderlik pozisyonlarında mücadele etti, ardından Philipsen liderliği ele geçirdi. Ama sonunda hiçbiri kutlama yapmadı. Groenewegen ona daha fazla güç gösterdi.
Tour de France bisiklet kablosu – 6. etap: Macon – Dijon (163 km) 1. Groenewegen (Hollanda/Jayco-AlUla) 3:31:55, 2. Girmay (Erit./Intermarch-Wanty), 3. Gaviria (Col./Movistar), 4. Bauhaus (Nem./Bahreyn Victorious), 5 . De Lie (Belg./Lotto-Dstny), 6. Van Aert (Belg./Visma-Lease a Bike) her zaman aynı, ...172. Hirt (R/Soudal-Hızlı Adım) -3:18. Şunları deneyin: 1. Pogaar (Slovenya/BAE Team Emirates) 26:47:19, 2. Evenepoel (Belg./Soudal-Quick Step) -45, 3. Vingegaard (Dn./Visma-Lease a Bike) -50, 4. Ayuso (s./BAE Team Emirates) -1:10, 5. Rogli (Slovenya/Red Bull-Bora-hansgrohe) -1:14, 6. Rodrguez (s./Ineos Grenadiers) -1:16, …99. Hirt -1:01:21. |